Tämä uute on syntynyt useiden villien marjalajikkeiden monimutkaisesta yhdistelmästä, jotka on käsitelty itsenäisesti kaikkien niiden aromien ilmaisemiseksi.
Aromien monimutkaisuus, joka on lainattu Pineau des Charentes rubista tai piikkiviinistä, yhdistettynä rommin voimaan.
Yllättävä löytö...
INOTECH MACHINING tarjoaa CNC-koneistusta alumiiniosille tarkkuudella jopa 0,01 mm. Meillä on kyky käsitellä kaikkia alumiiniseosten tyyppejä.
Alumiini on helposti käsiteltävä metalli, jolla on ainutlaatuisia ominaisuuksia. Koska alumiini on kevyt metalli, jolla on lisääntynyt korroosionkestävyys, se on monien teollisuudenalojen suosiossa.
Olemme ylpeitä kyvyistämme ja asiantuntemuksestamme tuottaa virheettömiä alumiinijyrsintäosia ilmailuteollisuudelle, lääketeollisuudelle ja elintarviketeollisuudelle.
Koneet CNC-jyrsintään:
- 3-akseliset, 4-akseliset ja 5-akseliset koneet.
- Koko 10 x 10 x 10 mm - 2000 x 10000 x 1500 mm.
Konsultointi voimassa olevien standardien mukaan
Konsultoimme mielellämme teitä voimassa olevien koneiden direktiivien mukaisesti. Kaikki korkealaatuiset AnVa-suojakaiteet erottuvat helposta asennuksesta ja muunneltavista versioista. Ja tämä on koneiden direktiivin 2006/42/EY mukaisesti. Kysy meiltä rohkeasti.
Suositeltu koko M
Korkea pyöreä kaula-aukko
Ilman hihoja
Crop top
Takana nappikiinnitys
Paljetit
100% polyesteri / vuori 95% viskoosia, 5% elastaania
Valmistettu Italiassa
Keilriemenscheibe SPB 180, 1-rillig für Taperlock 1610
1-rillinen keilriemenscheibe SPB 180x1-1610 Taperlock-holkkia varten
Rivien määrä: 1
Toimintapituus dp: 180 mm
Ulkomitta de: 187 mm
Naven halkaisija Dm: 90 mm
DI: 132 mm
Kruunun leveys F: 25 mm
Kokonaisleveys L: 25 mm
Levyn tyyppi: Täyslevy
Materiaalit: Harmaa valurauta EN-GJL-200 (G20 - UNI 5007)
Tullinumero: 84835020
Paino: 3,2 kg
Tarvittava Taper-holkki: 1610
Rivien määrä: 1
Toimintapituus dp: 180 mm
Ulkomitta de: 187 mm
Naven halkaisija Dm: 90 mm
DI: 132 mm
Kruunun leveys F: 25 mm
Kokonaisleveys L: 25 mm
Levyn tyyppi: Täyslevy
Tullinumero: 84835020
Paino: 3,2 kg
Tarvittava Taper-holkki: 1610
SAE J1939 -standardi (Sarjavalvonta ja viestintä raskaan kaluston ajoneuvoverkko) on alun perin suunniteltu SAE Internationalin toimesta käytettäväksi raskaan kaluston ajoneuvoissa. Tällä hetkellä protokollaa käytetään laajalti myös maatalouskoneissa, rautatieajoneuvoissa ja merialuksissa sekä laajassa valikoimassa dieselkäyttöisiä koneita.
J1939-koulutuksen kohderyhmä
J1939-intensiivisen työpajan kohderyhmänä ovat kehitysinsinöörit, jotka etsivät nopeaa aloitusta viestintäprofiilin käsittelyyn tai haluavat saada käsityksen J1939-protokollapinoista. Lisäksi suuntaamme päätöksentekijöille ja tuotejohtajille, jotta he voivat arvioida J1939-protokollapinon soveltuvuutta heidän sovelluksiinsa.