Konsultointi voimassa olevien standardien mukaan
Konsultoimme mielellämme teitä voimassa olevien koneiden direktiivien mukaisesti. Kaikki korkealaatuiset AnVa-suojakaiteet erottuvat helposta asennuksesta ja muunneltavista versioista. Ja tämä on koneiden direktiivin 2006/42/EY mukaisesti. Kysy meiltä rohkeasti.
Keilriemenscheibe SPB 180, 1-rillig für Taperlock 1610
1-rillinen keilriemenscheibe SPB 180x1-1610 Taperlock-holkkia varten
Rivien määrä: 1
Toimintapituus dp: 180 mm
Ulkomitta de: 187 mm
Naven halkaisija Dm: 90 mm
DI: 132 mm
Kruunun leveys F: 25 mm
Kokonaisleveys L: 25 mm
Levyn tyyppi: Täyslevy
Materiaalit: Harmaa valurauta EN-GJL-200 (G20 - UNI 5007)
Tullinumero: 84835020
Paino: 3,2 kg
Tarvittava Taper-holkki: 1610
Rivien määrä: 1
Toimintapituus dp: 180 mm
Ulkomitta de: 187 mm
Naven halkaisija Dm: 90 mm
DI: 132 mm
Kruunun leveys F: 25 mm
Kokonaisleveys L: 25 mm
Levyn tyyppi: Täyslevy
Tullinumero: 84835020
Paino: 3,2 kg
Tarvittava Taper-holkki: 1610
GS2971A on monitaajuinen SDI-integroitu vastaanotin, joka sisältää täydellisen SMPTE-käsittelyn SMPTE 425M, 292M ja SMPTE 259MC -standardien mukaisesti. SMPTE-käsittelyominaisuudet voidaan ohittaa, jotta tuetaan signaaleja, joissa on muita koodausjärjestelmiä.
GS2971A integroi Gennumin mukautuvan kaapeliteknologian, joka saavuttaa ennennäkemättömät kaapelin pituudet ja jitter-sietokyvyn. Siinä on DC-korjaus, joka kompensoi SMPTE-patologisten signaalien DC-sisältöä.
Laitteessa on integroitu reklookeri, jossa on sisäinen VCO ja laaja sisäänmenojitter-sietokyky (IJT) 0.7UI.
Sarjallinen digitaalinen läpivientilähtö on saatavilla, ja se voidaan konfiguroida tuottamaan joko reklookeattua tai ei-reklookeattua sarjallista digitaalista dataa. Sarjallinen digitaalinen lähtö voidaan liittää ulkoiseen kaapelin ohjaimeen.
Laite toimii yhdessä neljästä perusmoodista: SMPTE-tila, DVBASI-tila, DataThrough-tila tai valmiustila.
SAE J1939 -standardi (Sarjavalvonta ja viestintä raskaan kaluston ajoneuvoverkko) on alun perin suunniteltu SAE Internationalin toimesta käytettäväksi raskaan kaluston ajoneuvoissa. Tällä hetkellä protokollaa käytetään laajalti myös maatalouskoneissa, rautatieajoneuvoissa ja merialuksissa sekä laajassa valikoimassa dieselkäyttöisiä koneita.
J1939-koulutuksen kohderyhmä
J1939-intensiivisen työpajan kohderyhmänä ovat kehitysinsinöörit, jotka etsivät nopeaa aloitusta viestintäprofiilin käsittelyyn tai haluavat saada käsityksen J1939-protokollapinoista. Lisäksi suuntaamme päätöksentekijöille ja tuotejohtajille, jotta he voivat arvioida J1939-protokollapinon soveltuvuutta heidän sovelluksiinsa.
HAKEMUS
• Erityisesti kehitetty Volvo Euro 6 -autojen bensiinimoottoreille ja dieselmoottoreille, jotka vaativat Volvo VCC RBS0-2AE -määrittelyä.
TEKNISET TIEDOT
• Volvo VCC RBS0-2AE 0W-20
EDUT
• Erityisesti kehitetty polttoaineenkulutuksen vähentämiseksi.
• Jopa 3,4 %:n säästö todistettu M111 FE -polttoaineen säästötestissä.
•
Tutustu elegantteihin dekotinaisiin mestaruuskilpiin, jotka on valmistettu mahdollisuudella kaivertaa mestaruuskilven reunaan. Täydellinen valinta jokaiseen juhlaan.
Asiantunteva kaiverruspalvelumme tarjoaa sinulle joustavuutta tekstisi seuraamiseen kilven ääriviivoja pitkin tai tarvittaessa suoriin viivoihin. Kaikki kaiverrukset, mukaan lukien logon kaiverrus, sisältyvät hintaan ilman lisäkustannuksia.
Uniikki kilpi on saatavilla suuressa koossa, 37 cm, mikä tekee siitä ihanteellisen jokaiselle mestaruusjuhlalle.
Oman kuvan/logon painattamista varten sinun tulee lähettää terävä suunnitelma osoitteeseen info@kuipersportprijzen.nl
Valitse tilausprosessin aikana vaihtoehto Kyllä oma kuva.
Kahva, joka on suunniteltu minimoimaan (vain 14 mm) oven ulkonema, jolloin vahinkotörmäysten riski vähenee. Valmistettu kromatusta zama-materiaalista, jossa on lukko kahdella teräksisellä avaimella. Avoin: avaimen sisäänsyöttämisen ja kääntämisen avulla kahva laukeaa ulos. Sulku: tuo kahva takaisin akseliin renkaan kanssa ja paina sitä, kunnes lukko napsahtaa. Huom. tarkista aina haluttu avaussuunta, joko oikea tai vasen.
Kahvat 501
koodi 501
Merkki: AREL
Tuote ei saatavilla