Voimansiirto-osan, erityisesti avainosan kuten rattaan, valitseminen voi olla haastavaa.
Tuotteiden tulisi olla saatavilla eri kokoisina, jotta ne sopivat erilaisiin suunnittelutarpeisiin ja poistavat tarpeen räätälöidyille osille. Laajan tuotevalikoimamme ansiosta löydät helposti oikean vaihteiston koon sovellukseesi.
Kaikki vaihteistomme on valmistettu korkealaatuisista teräksistä ja niitä voidaan räätälöidä tarjoamaan korkeaa suorituskykyä pinnoitteilla, kuten mustalla oksidilla tai sinkkipinnoitteella. Vaihteistot ovat saatavilla erilaisissa kokoonpanoissa, jotka on tarkasti sovitettava koneen suunnitteluvaatimuksiin.
Voimme valmistaa kartio-, suoria ja akselivaihteita, joissa on jopa 10 moduulia vaihteistoryhmässä.
Koska yrityksemme tuottaa tilauksesta, ei missään tuotealueessa ole varastoa.
Suorakohteiset vaihteet ovat yleisin valmistettu vaihteentyyppi. Niitä käytetään yleensä matalilla ja keskinopeuksilla, sillä suurilla nopeuksilla, jos niitä ei ole oikaistu tai korjattu, ne tuottavat vaihtelevaa melua.
KYKYJEN:
- Halkaisijat 10 ja 1 500 mm välillä.
- Moduulit 0,5 ja 25 välillä.
- Halkaisijapitch 50 ja 1 välillä.
- Kaiverruspituudet 0 ja 400 mm välillä.
- Pumpatun kaiverrus.
Hammastanko- ja vaihteistot, joissa on harjattomia (BLDC/Brushless) tasavirtamoottoreita (DC), varjopolttomoottoreita (Shaded Pole) sekä synkronimoottoreita.
Tasavirtamoottoreilla: Jopa 30Nm nimellisvääntö;
Harjattomilla moottoreilla: Jopa 35Nm nimellisvääntö;
Varjopolttomoottoreilla: Jopa 35Nm nimellisvääntö.
Standardi- sekä erikoisratkaisut.
Innovatiiviset kokonaisratkaisut jopa 120 kNm.
F.. RX 8.. -tasovaihteet valmistetaan 1 - 4 vaihteistovaihtoehdolla, mikä kattaa laajan kierroslukuvälin. Moottorien lämpörajoitukset vaihtelevat 5,5 kW:sta 445 kW:iin.
Moottorin kiinnitys tapahtuu IEC-adapterin ja kytkimen avulla. Koteloita on käsitelty kaikilta puolilta, joten niitä voidaan käyttää kaikissa asennuspaikoissa. Standardina ne valmistetaan harmaasta valuraudasta EN-GJL-250. Vaihteita voidaan käyttää sekä holkkivaihteina että tasovaihteina, joissa on ulostulovarsi. Tarkasti valmistetut hammasrattaat, joissa on vinokäyräprofiili, takaavat korkeat hyötysuhteet ja hiljaisen toiminnan.
Rakennuskokoja: 11
Tehoalue: 5,5 - 355 kW
Vääntömomentti: 1,4 - 119 kNm
Vähenemissuhde: 1,1 - 793
Ulostulovaihtoehto: Ulostulovarsi, holkkivarsi, holkkivarsi, jossa on kutistussiru
Kiinnitys/Asennus: Uniblock, Flanssi
Kegelpyörä on teollisuudessa yleisesti käytetty vaihteistotyyppi osana voimansiirtojärjestelmiä, ja sitä käytetään usein sovelluksissa, joissa tarvitaan 90 asteen voimansiirtoa. Kegelpyöriä käytetään voiman ohjaamiseen 90 astetta vaakasuunnassa tai pystysuunnassa toiseen suuntaan, ja ne voivat toimia eri kulmissa käytön mukaan. Suorahampaiset kegelpyörät ovat muodoltaan ympyräkartion kaltaisia, vaikka ne usein näyttävätkin kartiopäistä. Suorahampaisia kegelpyöriä suositaan kierrosnopeuksilla jopa 1000 rpm ja käyttöympäristöissä, joissa esiintyy kohtuullisia kuormituksia ja vaihteiston toimintakohina ei ole liian korkea.
Lisätietoja varten vieraile verkkosivustollamme
http://www.enkadisli.com/index.html
Teollisuusvaihteistomoottoreilla on tehoalue jopa 242 000 Nm - NORDin teollisuusvaihteet on kehitetty vakiintuneen lohkokaavan periaatteen mukaan. Lohkokaava on yhtenäinen koteloblokki, johon kaikki laakeripaikat on integroitu. Tämän koteloblokin viimeistely tapahtuu yhdellä kiinnityksellä nykyaikaisilla CNC-koneilla. Suurin tarkkuus, jäykkyys ja kestävyys erottavat lohkokaavakonstruktion. Lohkokaavan periaate mahdollistaa myös akselien siirron ansiosta erittäin kompaktin rakenteen ja suurempien laakerien käytön, jotka takaavat pitkän laakerin käyttöiän.
Edut:
- Optimaalinen tiivistys
- Hiljainen toiminta
- Korkea vääntömomenttikapasiteetti
- Pitkä voiteluaineen käyttöikä
- Maksimoitu käyttöikä laakereille ja vaihteille
- Korkea luotettavuus
- Pitkä käyttöikä
- Symmetrinen rakenne
- Ulostulopuolella B14-liitin
- 6 mahdollista asennuspaikkaa
- Peilikuvamainen asennus mahdollinen
- Sama kotelokoko, kiinnitysmitat kaikille vaihteille (2- ja 3-vaiheiset)
G&G:n hammasrattaat ja vaihteet käytetään ensisijaisesti kone- ja laitevalmistuksessa alkuperäisosina. Huolto- ja / tai laajamittaisissa laiteuudistuksissa G&G:n vaihteet ovat kysyttyjä, kun alkuperäistä varaosaa ei ole saatavilla, se ei ole enää saatavilla tai ainakin ei ole saatavilla ajallaan.
Davall Gears valmistaa kaikkia vaihteiden muotoja, sekä metrisinä että imperiaalisina [tuumina], ja on erikoistunut spiroidisiin [Spiradrive] kasvosyöksy- ja ratasyöttöihin.
Luotettavat BF-vaihteistomoottorimme asettavat uusia standardeja luotettavuudelle ja tehokkuudelle onttoakselilla pienimmistä koosta alkaen. Teho jopa 75kW, vääntömomentti jopa 18 500Nm.
Benzlers-sarjan F liitettävät moottorit ovat saatavilla myös jaloilla ja ulostuloflanseilla.
Valinnaisena on saatavilla KIBO-tyhjöakseli, joka mahdollistaa helpon, nopean ja vaivattoman asennuksen tai purkamisen.
Edut:
> IEC- ja NEMA-normit tarjoavat suurta joustavuutta
> SWIFT-varastointi takaa nopean saatavuuden
> KIBO - tyhjöakseli nopeaa asennusta tai purkamista varten
> Kompaktit mitat helpottavat muiden voimansiirtojen vaihtamista
Tekniikka:
Voimansiirto: 0,06 - 110 kW
Ulostulovääntö: 168 Nm - 16 500 Nm
Välityssuhteet: 5:1 - 20 000:1
Vaihtoehdot:
IEC-asennus, vapaa voimansiirtoakseli, NEMA-asennus, jarrulliset moottorit, kaksinkertaiset tiivisteet, ATEX, SWIFT-järjestelmä, KIBO-tyhjöakseli, takaisinvirtausesto.
Ei-standardin hiekkavalun valaminen ruostumattomasta teräksestä tarkkuusvaluihin, mukaan lukien CNC-käsittely, sekä alumiinivalu ja SHELL-valu eri materiaaleilla. Tässä teräksinen valu, mukaan lukien hampaiden kovettaminen.
ABM Greiffenberger tasovaihteistomoottorit (saatavilla 2- tai 3-vaiheisina) tarjoavat suuren akselivälin ja onttoakselin ansiosta monia asennusmahdollisuuksia. Alumiinikuoren ansiosta FGA-sarja erottuu kevyellä painollaan sekä korkealla korroosionkestävyydellään.
Tasaiset liitäntävaihteet, joissa on integroitu vääntömomenttituen, ovat helppoja asentaa ja liittää.
Kestävä BF-vaihteistomoottorimme asettaa uusia standardeja luotettavuuden, tehokkuuden ja taloudellisuuden suhteen ja tarjoaa vertaansa vailla olevia vakiovarusteita, kuten onttoja akselia pienimmissä koossa.
Korostukset
- Tasainen korkea murtovoima
- Erittäin alhainen takaisinpaine optimaalista tuotteen varastointia varten
- Äärimmäisen alhainen melutaso
- Kulutuskestävä pyörämateriaali
- Täydellinen akseliturva estää hyppäämisen ja varastopyörien vaurioitumisen
Vaihteistoissa kartiorattaat altistuvat suurimmille kuormituksille ja äärimmäisille olosuhteille.
Kun yleisesti käytetyssä suorahampaisessa rattaassa akselit ovat toisiinsa rinnakkain, kartioratasvaihteistossa voima- ja vetotangot leikkaavat toisensa kulmassa – usein akselikulma on 90°. Hammastusten kosketus tapahtuu viivamaisesti. Kartioratasvaihteisto koostuu kahdesta komponentista: kartiorattaasta ja suuremmasta levyraatasta. Voima siirretään yleensä kartiorattaan kautta, jolloin molemmat pyörimissuunat ovat mahdollisia. Laatu, tarkkuus ja käyttöikä ovat tärkeimmät vaatimukset jokaiselle rattaalle.
Valmistamme teille sopivat kartiorattaat erilaisiin käyttötarkoituksiin. Olipa kyseessä yksittäiskappaleet, sarjatuotanto tai erikoistarpeet – valmistamme asiakaskohtaisten vaatimusten mukaan.
BG-sarjaan kuuluu koneita pyöreiden ja litteiden työstötyökalujen profiilijyrsimiseen. Päämarkkinoita ovat autoteollisuus ja ilmailu. Lisäksi BG-sarjan profiilijyrsin soveltuu moniin muihin pyörösymmetristen työpalojen hiomissovelluksiin.
Vuosien kokemus valmistuksesta ja suunnittelusta työkalutekniikassa muodostaa perustan koneen suunnittelulle ja ohjelmoinnille. BG-sarja sisältää konekonseptin lisäksi teknologiapaketin, joka koostuu koneesta ja asiantuntemuksesta.
Profiilijyrsimet, joiden huippuleveys on jopa 2000 mm, on toteutettu kompaktina ajopöytärakenteena. Suurille ja raskaille työpaluille, joiden huippuleveys on jopa 3000 mm ja halkaisija jopa 600 mm, käytetään ajopilarikoneen periaatetta lineaarimoottorilla, jotta sivuaikoja voidaan vähentää. Spiraalimaiset pyöreät työstötyökalut hiotaan kallistuskulman mukaan hiomakäyrän avulla.