Assis.Ter. Tech Solutionsin tekninen tukipalvelu tarjoaa huoltoa ja apua sekä paikan päällä että etäyhteyden kautta kaikille myydyille ja asennetuilla koneille. Koulutettu teknikkotiimimme on valmis puuttumaan ongelmiin 48 tunnin kuluessa ilmoituksen vastaanottamisesta, taaten kohdennetut ja tarkat ratkaisut koneiden nopeaan palauttamiseen.
Palveluihin kuuluu aktiivinen tekninen tuki 24/7, asennus, vianetsintä ja konsultointi olemassa olevien järjestelmien päivittämiseksi tai mukauttamiseksi. Tämän kattavan teknisen tuen ansiosta yritykset voivat varmistaa koneidensa pitkäikäisyyden ja tehokkuuden, parantaen kokonaisuudessaan toimintakykyään.
Assis.Ter. Tech Solutionsin erikoisosaamiseen kuuluu myös laserleikkauskoneiden huolto, joille tarjoamme ammattimaisia korjauksia ja kohdennettuja teknisiä ratkaisuja.
Yli kolmenkymmenen vuoden kokemuksella olemme luotettavia teollisuustuotteiden ja -palveluiden toimittajia kaikenkokoisille teollisuudenaloille. Teknikkomme puuttuvat mekaanisiin, sähköisiin ja lämpöhydraulisiin vikoihin ja suorittavat toiminnallisuustestejä kaikilla koneilla jokaisen korjauksen tai asennuksen jälkeen.
Tilanteissa, joissa fyysistä puuttumista ei tarvita, tarjoamme etäyhteyden kautta konsultointia puhelin- ja tietoliikennetuen avulla, ja pätevää henkilökuntaa on aina saatavilla.
Assist on ohjelmisto, joka on omistettu yrityksille, jotka tarjoavat asennus-, teknistä tukea, huolto- ja korjauspalveluja laitteille ja koneille. Asiaankuuluva sovellus, joka on kehitetty Android- ja iOS-alustoille, mahdollistaa teknikoiden toimintojen hallinnan mobiilisti - myös offline - digitaalisen työraportin tuottamiseksi ja kaikkien tarvittavien tietojen keräämiseksi toimenpiteiden kirjaamista varten.
Assist pystyy integroitumaan kolmansien osapuolten hallintajärjestelmiin ja - API:en kautta - se on kehittänyt useita liittimiä ulkoisille palveluille.
Järjestelmä esittäytyy vankkana, integroituna ja käyttöön soveltuvana alustana.
HTS-pilvialusta digitaalisten identiteettien ja pääsyoikeuksien hallintaan yrityksessä. Täydellinen ja räätälöitävissä oleva ratkaisu, joka on suunniteltu vastaamaan vaatimuksia, käyttöoikeuksien myöntämistä ja digitaalisten resurssien hallintaa. Välttämätön työkalu, joka tukee IT-päälliköitä säädöksiin ja toimialastandardeihin sopeutumisprosessissa ja samalla takaa suuremman tuottavuuden IT-osastolle, riippumatta organisaation luonteesta ja koosta.