Kytkin, joka tunnistaa ajoneuvojen liialliset liikkeet pyörätestereillä.
Integrointi paikallisiin nopeisiin pysäytys- tai hätäkatkaisupiireihin.
Jännitykselle, puristukselle, pystysuoralle ja vaakasuoralle herkät turvakytkimet joustavalla jalustalla, jossa on massiivinen pohjalevy, asetetaan helposti ajoneuvon lähelle.
Potentiaalivapaat NC- ja NO-kontaktit.
Eri versioita eri jalustakokoilla voidaan tarjota.
TFI4-anturisysteemi on ilmamassamittaus moderneissa kuorma-auton dieselmoottoreissa.
TFI4-elektroniikka on anturisysteemi, joka koostuu erotuspaine-, absoluuttipaine- ja lämpötila-antureista. CAN-väylä mahdollistaa liittämisen moottorinohjaukseen (ECU) tai muihin laskentajärjestelmiin. TFI4:ssä on tehokas mikroprosessor, joka käsittelee, suodattaa ja laskee signaaleja. Tämä keventää ECU:ta aikavievistä laskentamalleista ilmamassan määrittämiseksi.
TFI4-anturisysteemi on kehitetty ja optimoitu ilmamassamittaukseen moderneissa kuorma-auton dieselmoottoreissa. Uudet ympäristösäännökset, kuten EURO 6 tai EPA10, voidaan TFI4-ilmamassamittauksen avulla paremmin noudattaa, ohuemmalla päästöjen käsittelyllä ja siten lopulta korkeammalla kokonaistehokkuudella.
Nämä anturit toimivat korkearesoluutioisella CMOS-linjalla ja DSP-teknologialla, ja ne mittaavat etäisyyden kulmamittauksen avulla.
• CMOS-linja
• Teollinen Ethernet
• Materiaalista, väristä ja kirkkaudesta riippumaton mittaustulos
• Verkkopalvelin ja graafinen näyttö helppoa käyttöä varten
Nämä anturit toimivat korkearesoluutioisella CMOS-linjalla ja DSP-teknologialla, ja ne mittaavat etäisyyden kulmamittauksen avulla.
Teollisen Ethernetin avulla analogiset ja digitaaliset sisääntulokortit ohjauksessa tulevat tarpeettomiksi, koska kaikki palvelu- ja mittaustiedot voidaan lukea, analysoida ja käsitellä reaaliaikaisesti ilman muunnosta. Power-over-Ethernet yhdistää tiedonsiirron ja virransyötön yhteen kaapeliin, mikä vähentää kaapelointitarvetta.
Ultraäänisensorit havaitsevat ääniaaltojen avulla kosketuksetta ja kulumattomasti monenlaisia kohteita. Ei ole väliä, onko kohde läpinäkyvä vai läpinäkymätön, metallinen vai ei-metallinen, kiinteä, nestemäinen tai jauhemainen. Ultraäänisensorimme toimitetaan lähes kaikissa muodoissa, kantamissa, havaintokulmissa ja lähtömuodoissa. Laitteet ovat pääasiassa varustettu lämpötilakorjauksella, häiriönsuojauksella ulkoisilta ääniltä ja liitäntäkaapelilla itsesynkronointia varten.
Valmistamme jokaisen kotelon asiakkaan toiveiden mukaan.
Voit valita ruuvikotelon tai liimakotelon välillä. Asiakkaamme käyttävät yleensä Hottingerin nopeaa liimaa X60. Kotelomateriaali on valmistettu alhaisesta korroosiosta kestävästä alumiinista.
Ruostumattomasta teräksestä valmistettu ruuvattava anturi, Pt100
Kestävä rakenne.
Ihanteellinen laivanrakennukseen, kiitos rakenteensa ja hyväksyntöjensä.
Yksinkertainen asennus laakerin lämpötilan mittaamiseen.
Saatavana tasoituspalalla ja ruuviliitännällä sekä puristusliittimellä.
Saatavana eri upotussyvyyksillä.
Huoltovapaa.
Yhteensopivia mittamuuntajia, raja-arvokytkimiä ja analogisia mittareita saatavilla.
Rakenne saatavana 1x Pt100, 2x Pt100 tai 3x Pt100 mittauselementillä.
Hyväksynnät: BV, DNV-GL, LR
Mittaustapa: Pt100
Mittaustaulukko: -25 … 120 °C
Suojaluokka: IP65
Materiaali: Anturiputki: ruostumaton teräs
Liitäntä: Kiinteä liitäntäkaapeli
Upotussyvyys: 50 mm, 80 mm, 100 mm, 150 mm, 180 mm
Tarkkuus/toleranssiluokka: DIN EN 60571: luokka B (muu pyynnöstä)
Hyväksynnät: BV, DNV-GL, LR
Langaton anturi ajoneuvojen laskemiseen ja nopeuden mittaamiseen KSK Developmentsilta välittää tarkkaa tietoa ja sitä voidaan käyttää eri aloilla. Jos tarvitset mittausta vilkkaasta pysäköintialueesta tai metsätiestä, anturimme auttaa sinua tekemään sen nopeasti, taloudellisesti ja tarkasti.
Laitteemme alhainen virrankulutus ja 3 kpl 3,6V 19Ah litiumakkuja mahdollistavat yli 2 vuoden käyttöiän.
Kerää tietoja kaikista suunnista valitsemallasi telineellä yhdellä Traffic Tracker KSK-GR001 -laitteella.
Magnetinen anturi
Tämä havaitsee ajoneuvot mittaamalla maapallon magneettikentän muutosta, kun ajoneuvot kulkevat anturin yli.
Radar-antur
Radar pystyy havaitsemaan kaukaisia kohteita ja määrittämään niiden sijainnin ja liikenopeuden. Ajoneuvojen havaitsemisessa laite suuntaa korkeataajuisia radioaaltoja tien pinnalle määrittääkseen palautussignaalin viiveen, jolloin lasketaan etäisyys havaittuun ajoneuvoon.
Laitteiden kunnossapito varusteiden, antureiden ja lähettimien avulla
Kunnonvalvontajärjestelmiä käytetään koneiden tilan jatkuvaan mittaamiseen. Aikaisella havaitsemisella muuttuvista laitteiden tiloista voidaan tunnistaa mahdolliset häiriötilanteet ennen kuin kriittinen laitteiden tila saavutetaan. Näin voidaan välttää kalliita seurannaisvahinkoja ja täydellisiä käyttökatkoksia. Kunnonvalvontajärjestelmät ovat tehokkaita välineitä laitteiden kunnossapitoon yksinkertaisista laitteista, kuten puhaltimista, aina etähuollettaviin monimutkaisiin järjestelmiin, kuten pumppaamoihin tai turbiineihin.
Laitteiden valvontaan seuraaville suureille:
- Värähtely (matka, nopeus, kiihtyvyys)
- Radiaaliset ja aksiaaliset akseliliikkeet
- Kierrosluku
- Lämpötila
voivat ratkaisut vaihdella yksinkertaisista monimutkaisiin tehtäviin.
GNOM DP -asennussensori on suunniteltu akseli- ja kuormamittaukseen lehtijousilla varustetuissa ajoneuvoissa. GNOM DP integroituu laivaston seurantajärjestelmään ja siirtää tietoja analogisena signaalina. Seurantalaite muuntaa tämän signaalin kuormamassaksi kalibrointitaulukon mukaan.
Paineanturi GNOM DDE:tä käytetään akselikuorman määrittämiseen ilmanjousituksella varustetuissa ajoneuvoissa kuljetustelematiikkajärjestelmissä. Paineanturi mittaa paineen ajoneuvon pneumatiikkajärjestelmässä ja siirtää tietoja analogisena signaalina telematiikkaterminaaliin.
Mikroelektromekaaninen jousimassajärjestelmä mittaa jatkuvasti kiihtyvyyttä ja muuntaa mitatut tiedot analogiseksi 4-20mA lähtösignaaliksi. Anturi täyttää DIN EN 50155 -standardin vaatimukset rautatieajoneuvoille. Se on erityisesti tarkoitettu käytettäväksi rautatieajoneuvojen laitteistossa.
Sen äärimmäisen kestävä kotelo mahdollistaa sovellukset vaativissa olosuhteissa ajoneuvon reuna-alueella, suoraan akselilla. Anturi vaikuttaa korkealla kestävyydellään iskuja, pölyä sekä kosteutta vastaan ja takaa korkean luotettavuuden. Laite havaitsee kiihtyvyyksiä mittausalueella ± 4g ja toimii 24 voltin syöttöjännitteellä.
Kotelo: ruostumaton teräs
Akselit: 1
Mittausalue: 4g
Syöttöjännite: 24
Herkkys [mA/g]: 2,0
P01-painetunnistin on suunniteltu erityisesti käytettäväksi mobiileissa työkoneissa. Sen EMC-ominaisuudet sekä isku- ja tärinänkestävyys on optimoitu tätä käyttökohdetta varten. Tämä mahdollistaa käytön vaativissa ympäristöolosuhteissa, kuten esimerkiksi mobiilihydraulikassa. Integroituja elektronisia kytkimiä (NPN tai PNP) voidaan esiasettaa tehtaalla. P01 on saatavilla painelohkoissa 0...10 barista 0...1200 bariin, ja kompensoidussa lämpötila-alueessa saavutetaan kytkentätarkkuus 1 % mittausalueen yläpäästä. Maksimissaan sallittu media lämpötila on 150 ºC, ja ympäristölämpötila on enintään 125 ºC. Mediaan koskettavat osat on valmistettu ruostumattomasta teräksestä (1.4548) ja ne takaavat yhdessä hitsatun ohutkalvomittasolun kanssa korkeimman mahdollisen media-yhteensopivuuden. Valinnaisesti mediaan pääsyyn voidaan integroida vaimennus.
Painelohkot: 0...10 - 0...2000 bar (relatiivinen)
maksimissaan sallittu media lämpötila: 150 °C
suojaluokka: ruostumaton teräs
suojaluokka: IP67 / IP6K9K
kierreliitäntä: G ¼“, ¼“ NPT, SAE04, SAE06
sähkökytkentä: M12 (PTB/ruostumaton teräs), DT04-3p, AMPSS
ulostulot: 1 x PNP, 2 x PNP, 1 x NPN, 2 x NPN
SAFFZEN 101® YLIKAPASITEETTISENSORI
6 vuoden takuu
Yhteensopiva kaikkien 5-johtojärjestelmien kanssa
Nopea ja helppo asennus
Modulaarinen rakenne ja ergonominen muotoilu
Tutkittu ja suunniteltu Turkin Tieteellisen ja Teknologisen Tutkimusneuvoston (TUBITAK) tuella
Korkean tason suojajärjestelmä ja vakautettu signaalijärjestelmä
ELEKTRONINEN RAKENNE
Ei vaikuta heikkeneviin signaaleihin ja jännitepiikkeihin, kestävä äkillisille jännitepiikeille (piikkitesti 2000 @jännite), voimakkaasti kestävä elektrostaattiselle purkaukselle (ESD-testi @16.500 Volt), korkean tason suojajärjestelmä YSKS
Signaalin virheiden korjaaminen johdanto-osassa ja vakautettu signaalijärjestelmä SSS, joka siirtää muiden antureiden ongelmia
Elektroniset piirit ovat erityisen vahvoja ja sähkömagneettisen yhteensopivuuden testi (EMC) on suoritettu onnistuneesti
TrigasFIn RF-pickoffit perustuvat moduloidun kantataajuuden periaatteeseen. Etuna on, että magneettinen vastus ei hidasta pyörimisliikettä, kuten esimerkiksi roottorin, alhaisilla kierrosnopeuksilla. Tällä saavutetaan erinomainen tarkkuus signaalin poiminnassa.
TrigasFIn magneettiset pickoffit tuottavat sinimuotoisen signaalin lähtösignaalina, jonka taajuus on sama kuin virtausmittarin pyörimisnopeus.
Erityisominaisuudet:
Mittaustapa: RF tai magneettinen
Koot: katso tietolehtinen
Taajuusalue: 3 Hz - 100 kHz
Lämpötila-alue: jopa 450 °C tyypistä riippuen
Lähtösignaalit: katso tietolehtinen
Rakenteet: ruostumaton teräs (300-sarja)
IMG40A on kestävä pyörivä pulssigeneraattori synkroniflanilla, joka voidaan asentaa sekä kierreruuveilla että puristuspihdeillä.
Jopa 3600 pulssia; 40 mm halkaisija, 6 mm akseli, tyypillinen IP67
IMG40A on kestävä pyörivä pulssigeneraattori teolliseen käyttöön synkroniflanilla, joka voidaan asentaa sekä kierreruuveilla että puristuspihdeillä.
Eri pulssilukuja jopa 3600 pulssia,
40 mm halkaisija,
6 mm akseli,
tyypillinen IP67
Käyttöjännitteet DC 5V tai 10-24V (myös 10 voltin syöttöjännite TTL-yhteensopivuudella),
jopa 3 signaalikanavaa,
jopa 6 lähtösignaalia (3 + 3 käänteistä signaalia)
erilaisia liittimiä tai kaapelilähtöjä saatavilla
Erikoismuotoja saatavilla pyynnöstä
Suojelu leikkaus- ja murskauspisteiltä suurissa ja raskaan käyttövoiman laitteissa, kuten hangaariovissa, teatterilavoilla tai automatisoiduissa ohjatuissa ajoneuvojärjestelmissä (AGV), on erityinen haaste, koska niillä on korkea hitausmomentti ja pitkät pysähtymismatkat.
Turvapehmusteemme HSB, jotka pystyvät vaimentamaan pidempiä jarrutusmatkoja, suojaavat näiltä vaaroilta. Ne toimivat erittäin tehokkaan ja luotettavan normaalisti suljetun kontaktiperiaatteen mukaan ja varmistavat, että automaattinen toiminta pysähtyy välittömästi kosketuksessa, esimerkiksi kehon osan kanssa.
Määritelmä
Jarruvalokytkin on sähköisesti toimiva kytkin, joka aktivoi jarruvalot, kun jarruja painetaan.
Prosessi
Jarruvalokytkin toimii kahden johdon, nimeltään virta sisään -johto ja virta ulos -johto, kautta. Kun kuljettaja painaa jarrupoljinta, mäntälaite koskettaa metallilevyä, mikä täydentää sähköpiirin kytkimessä kahden johdon kautta. Kytkin aktivoi sitten jarruvalot.
Sovellukset
Jarruvalokytkimiä voidaan käyttää esimerkiksi vakionopeussäätimen katkaisemiseen ja vaihteiston lukituksen aktivointiin. Vakionopeussäätimessä käytettävät jarruvalokytkimet toimivat lähettämällä signaalin auton tietokoneyksikköön, joka sitten katkaisee vakionopeussäätimen mahdollistamaan hidastamisen. Jarruvalokytkin lähettää myös signaalin tietokoneelle vaihteiston lukituksen tai automaattivaihteiston aktivoinnin yhteydessä. Vaihteiston lukitus varmistaa, että jarrupoljinta painetaan ennen kuin auto saa vaihtaa vaihteita.
Turvakytkin, joka havaitsee epätavallisia liikkeitä ajoneuvoista akselidynamometrilla.
Integrointi paikallisiin nopeisiin pysäytys- ja hätäseis-looppeihin.
Turvakytkin, joka on herkkä työntö-, veto-, pystysuorille ja vaakasuorille ärsykkeille, on kiinnitetty joustavaan varteen tukevalla pohjalevyllä ja sijoitetaan yksinkertaisesti ajoneuvon läheisyyteen.
Potentiaalivapaat NO- ja NC-kontaktit.
Eri versioita eri kiinnityskokoilla voidaan tarjota.
Mikroelektromekaaninen jousi-massajärjestelmä mittaa jatkuvasti kiihtyvyyttä ja muuntaa mitatun arvon analogiseksi 4-20 mA virtaulostuloksi. Anturi täyttää DIN EN 50155 -standardit rautatieajoneuvoille ja on suoraan tarkoitettu käytettäväksi rautatieajoneuvojen sähköjärjestelmässä. Sen äärimmäisen kestävä kotelo mahdollistaa käytön kaikkein vaativimmissa olosuhteissa junan ulkopuolella, esimerkiksi suoraan alajousituksessa. Se on erittäin kestävä kiveniskuille, pölylle ja kosteudelle, ja takaa korkean luotettavuuden. Anturi mittaa kiihtyvyyksiä mittausalueella ± 4g ja toimii 24 voltin käyttöjännitteellä.
Kotelo: Ruostumaton teräs
Akset: 1
Mittausalue: 4g
Käyttöjännite: 24
Herkkkyys [mA/g]: 2,0
M01-sarja on erityisesti suunniteltu sovelluksiin, joissa on vaikeat ympäristöolosuhteet, ja arvostetaan korkeaa kestävyyttä aggressiivisia aineita vastaan. Lisäksi modulaarinen periaate mahdollistaa monia yhdistelmiä paineyhteydestä, painealueesta, lähtösignaalista ja liittimestä, joten oikea anturi voidaan löytää useimpiin sovelluksiin. Painealueilla 10–2000 bar, joita usein tarvitaan mobiilikoneissa, käytetään hitsattuja ruostumattomasta teräksestä valmistettuja mittasoluja, jotka soveltuvat aineiden lämpötiloille −40 °C:sta +150 °C:een. Mittasolun tyypistä ja aineiden kanssa kosketuksiin tulevasta materiaalista riippuen M01 on kestävä aggressiivisia/ei-aggressiivisia kaasuja ja nesteitä vastaan. Pyynnöstä saatavilla on myös 316L-malliversioita, joita voidaan käyttää vetypainemittauksissa. CE- ja UL-sertifikaattien lisäksi jokaisella M01-tuotteella, jossa on 1.4542 ruostumattomasta teräksestä valmistettu mittasolu, on E1-hyväksyntä, joka vahvistaa sen soveltuvuuden käytettäväksi ajoneuvoissa.
Painealueet: 0...10 - 0...2000 bar (relatiivinen)
Maksimi aineiden lämpötila: 150 °C
Suojaus: IP69K
Sähkökytkentä: M12 (PTB / ruostumaton teräs), DT04-4p.
Sähkökytkentä: DT04-3p., AMPSS
Paineyhteys: G ¼“, ¼“ NPT, SAE04, SAE06
CAN-protokolla: CANopen, J1939
Analoginen lähtö: virta 2W/3W, jännite, suhde.
Mikroelektromekaaninen jousimassajärjestelmä mittaa jatkuvasti kiihtyvyyttä ja muuntaa mitatut tiedot analogiseksi 4-20mA lähtösignaaliksi. Anturi täyttää DIN EN 50155 -standardin vaatimukset rautatieajoneuvoille. Se on erityisesti tarkoitettu käytettäväksi rautatieajoneuvojen laitteistossa.
Sen äärimmäisen kestävä kotelo mahdollistaa sovellukset vaativissa olosuhteissa ajoneuvon reuna-alueella, suoraan alustan kohdalla. Anturi vaikuttaa korkealla kestävyydellään iskuja, pölyä sekä kosteutta vastaan ja takaa korkean luotettavuuden. Laite havaitsee kiihtyvyyksiä mittausalueella ± 4g ja toimii 110 voltin syöttöjännitteellä.
Kotelo: ruostumaton teräs
Akset: 1
Mittausalue: ±4g
Liitäntä: Analoginen I
Syöttöjännite: 110 Volt
Herkkys [mA/g]: 2
Mikroelektromekaaninen jousi-massajärjestelmä mittaa jatkuvasti kiihtyvyyttä ja muuntaa mitatun arvon analogiseksi 4-20 mA virtaulostuloksi. Anturi täyttää DIN EN 50155 -standardit rautatieajoneuvoille ja on suoraan tarkoitettu käytettäväksi rautatieajoneuvojen sähköjärjestelmässä. Sen äärimmäisen kestävä kotelo mahdollistaa käytön kaikkein vaativimmissa olosuhteissa junan ulkopuolella, esimerkiksi suoraan akselilla. Se on erittäin kestävä kivisateelle, pölylle ja kosteudelle, ja takaa korkean luotettavuuden. Anturi mittaa kiihtyvyyksiä mittausalueella ± 4g ja toimii 110 voltin käyttöjännitteellä.
Kotelo: Ruostumaton teräs
Akselit: 1
Mittausalue: ±4g
Käyttöjännite: 110
Herkkkyys [mA/g]: 1
M01-sarja on kehitetty erityisesti käytettäväksi vaativissa ympäristöolosuhteissa ja se on erittäin kestävä aggressiivisia aineita vastaan. Modulaarinen rakenne mahdollistaa lukuisia yhdistelmiä paineyhteydestä, painealueesta, lähtösignaalista ja liittimestä, joten lähes jokaiselle sovellukselle voidaan löytää oikea paineanturi. Painealueilla 10–2000 bar, joita usein vaaditaan mobiililaitteissa, käytetään hitsattuja ruostumattomasta teräksestä valmistettuja mittasoluja, jotka soveltuvat media lämpötiloille -40 °C:sta +150 °C:seen. Mittasolu-tyypistä ja mediaan kosketuksessa olevasta materiaalista riippuen M01-paineanturit ovat kestäviä aggressiivisia/ei-aggressiivisia kaasuja ja nesteitä vastaan. Pyynnöstä on saatavilla 316L-malliversioita, jotka on suunniteltu vetypaineen mittaamiseen. CE- ja UL-sertifikaattien lisäksi jokaisella M01-sarjan edustajalla, jossa on 1.4542 ruostumattomasta teräksestä valmistettu mittasolu, on E1-hyväksyntä, joka mahdollistaa ongelmattoman käytön ajoneuvoissa.
Painealueet: 0...10 - 0...2000 bar (relatiivinen)
Maksimi media lämpötila: 150 °C
Suojaluokka: IP69K
Kierreliitäntä: G ¼“, ¼“ NPT, SAE04, SAE06
Sähkölähtö: M12 (PTB/ruostumaton teräs), DT04, AMPSS
CAN-protokolla: CANopen, J1939
Analoginen signaali: Virta 2L, Virta 3L, Jännite, suhteellinen.
Painekytkin P01 on suunniteltu erityisesti käytettäväksi mobiileissa koneissa. EMC-ominaisuudet sekä isku- ja tärinänkestävyys on suunniteltu tätä käyttökohdetta varten. Tämä helpottaa niiden käyttöä hankalissa ympäristöolosuhteissa, kuten mobiilihydrauliikassa. Integroituja elektronisia kytkimiä (NPN tai PNP) voidaan esiasettaa tehtaalla. P01 on saatavilla painealueilla 0...10 barista 0...1200 bariin, jolloin kytkentätarkkuus voi olla 1 % mittausalueen yläpäästä. Sallittu maksimimediatemperatuuri on 150 ºC; ympäristön lämpötila on 125 ºC. Mediakontaktissa olevat osat on valmistettu ruostumattomasta teräksestä (1.4548) ja takaavat yhdessä hitsatun ohutkalvomittauskennon kanssa maksimaalisen mediayhteensopivuuden. Valinnaisesti vaimennuslaite voidaan integroida mediayhteyteen.
Painealueet: 0...10 - 0...2000 bar (relatiivinen)
maksimimediatemperatuuri: 150 °C
Suojaus: IP67 / IP6K9K
Sähkökytkentä: M12 (PTB / ruostumaton teräs), DT04-4p.
Sähkökytkentä: DT04-3p., AMPSS
Paineyhteys: G ¼“, ¼“ NPT, SAE04, SAE06
Lähtö: 1 x PNP, 2 x PNP, 1 x NPN, 2 x NPN