ZWP on yksi Saksan johtavista riippumattomista hammaspyörien, hammaspyörien ja hammasrattaiden valmistajista. Toimitamme jo tunnetuille valmistajille vaihdelaatikoita. Odotamme innolla, että saamme sinuun yhteyden ja voimme keskustella mahdollisuuksista toimituksessasi. (Kansainvälisten) asiakkaidemme toimialat ovat: kaivos-, öljy- ja offshore-ala, rautatie- ja laivavoimansiirrot, teollisuusvoimansiirrot ja monet muut sovellusalat.
tuotannon yleiskatsaus:
Hammasakselit
sisä- ja ulkopuolinen hammastettu
karkaistu ja hiottu
Moduuli 2 - 50 mm
Halkaisija 100 - 2000 mm
Sisäpuoliset hammasrenkaat / vanteen hammaspyörät
karkaistu ja hiottu
Moduuli enintään 20 mm - enemmän tilauksesta
Halkaisija 100 - 1.800mm
Hammaspyörät
sisä- ja ulkopuolinen hammastettu
karkaistu ja hiottu
Moduuli 1 - 50 mm
Halkaisija 50 - 500 mm
Pituus enintään 1 500 mm
Kovettaminen ja tasapainotus on mahdollista tehdä itse
Yhteistyö yritysten kanssa hammaspyörien ja hammaspyörien jne.
Käsiinstrumentit, joissa on liitostyyppi "D+S", voidaan liittää Duplex-järjestelmän ja laajenevan jousen akseliin.
Tyyppi: STH WE
Liitos*: D+S
Artikkelin numero: 405 005
Kuvaus: Suora käsiinstrumentti nopealla lukituksella; 2,35 mm:n kireys; kahvadiameetri 11 mm
Tyyppi: Jyrsin R506
käyttöön ARC:ssa
Varren halkaisija 6 mm, jyrsintä halkaisija 6 mm, jyrsintäsyvyys 22 mm, 1 leikkuuterä
Erityisesti Zünd Cutterille kehitetty jyrsin. Sopii koville ja pehmeille materiaaleille, kuten akryyli, alumiini, Dibond, Forex, MDF, Pertinax ja muovit kuten PET, PP, PE, PVC-U, PS.
Valmistajan tuotenro: 5218141
Tuotenro: 20310681
Valmistaja: Zünd
Valmistajan nro: 5218141
Kiinnityselementeillämme voit aloittaa työskentelyn vain 1,5 mm akselidiametrilla, ja voit rakentaa kompaktimmin ja tarkemmin ulkoisen kartion puuttumisen vuoksi.
Uudelleen kehitetyt RF-P-sarjan vaihteet ovat suunniteltu nopeisiin sovelluksiin ahtaissa tiloissa. Ne soveltuvat esimerkiksi käytettäväksi delta- tai Scara-robottien käsivarsissa.
RF-P-asennussarjan käyttöalueet täysakselilla: pakkaustekniikka, koneenrakennus, käsittely
Kaksinkertainen nivel ruostumattomasta teräksestä, joka on suunniteltu käytettäväksi matalilla kierrosluvuilla ja väännöillä, joissa on hieman väljyyttä. Nivelet ovat rakenteeltaan samanlaisia kuin HD-sarjan nivelet, mutta ne on valmistettu kokonaan materiaalista 1.4404.
Ulkomitta 22-58mm
Nimelliskierto 11 -195Nm
Murtovääntö 31.5-864Nm
Käyttökierrosluku jopa 700U/Min (erittäin riippuvainen voitelusta)
Käyttökulma jopa 90° (45° per nivel)
Säännöllinen voitelu on tarpeen. Vaihtoehtoisesti voidaan käyttää rasvalla täytettyjä suojakumppuja.
Materiaalit haarukoissa, pultteissa ja kuutioissa ruostumaton teräs 1.4404 / AISI 316L / (V4A/A4L)
Kevyt väljyyttä
Haarukan päät saatavilla eri standardiliitännöillä (rei'itys, uritus, kuusi-/nelikulmainen reikä)
Tyyppejä 231–238 käytetään voiteluaineina ja rajoitetusti myös kuivakäynnissä sekä puhtaasti pyörivässä tai heiluvassa liikkeessä. Ne soveltuvat vain osittain helical-liikkeeseen.
Tuotteen kuvaus
Shaft-tukirauta SMTSN 16-T1-600, porattu 1A-laadulla tuotannostamme, valmistettu Saksassa
Tuotetiedot shaft-tukirautaan:
Huomio: tämä on vain tukirauta pituudella 600 mm (ei akselia!)
src="images/Skizze%20SMTSN.JPG" />
Mitat:
Tyyppi d A h +/- 0,02 V N1 N2 d1 d2 W (°) E T paino./kg*
SMTSN-16-T1-600 16 45 26 5 9,5 6,0 5,5 5,5 7,0 50 33 100 0,64
*taulukon paino koskee rautaa, jonka pituus on 600 mm ilman akselia.
Akselin tukiraudan yksikön pituudesta riippuen rauta koostuu useista erillisistä osista.
Shaft-tukiraudan materiaali: Alumiini
WPSFN:ämme on erityisen helppo ja nopea integroida sen standardoidun flanssiliitännän ansiosta. Se saavuttaa optimoidun tasaisuuden parhaille pinnanlaaduille spiraaliväkästettyjen ja viistoväkästettyjen planeettavaiheiden avulla. Lyhin kulmaprekisiooni-vaihteisto integroituine onttoakselineen tarjoaa uusia rakenteellisia ratkaisuja.
Tyhjät akselit, joiden halkaisija on 14 mm. Mukautuminen eri mittauspolkuihin laajan vähennysten valikoiman ansiosta. Kompakti ja kustannustehokas muotoilu. Potentiometri- tai virtaulostulo. Helppo asennus.
Jäykän akseliliitoksen päätoiminto on kahden akselin turvallinen ja välyksellinen liittäminen kitkan avulla. Esimerkiksi voima-akselin ja vetävän akselin välillä, ja pääasiassa vääntömomentin siirtämiseksi. Akseliliitokset koostuvat liitosputkesta ja kahdesta ulkoisesta puristusjärjestelmästä. Ne eivät ole irrotettavissa kuten flänsiliitos. Ulkoiset puristusjärjestelmät luovat välyksellisen liitoksen puristamalla liitosputken akselin päihin. Ne eivät siirrä mitään vääntömomentteja tai voimia akselin päiden välillä, vaan tarjoavat vain tarvittavat puristusvoimat. Nämä ulkoiset puristusjärjestelmät eivät ole osa voiman kulkua, mutta liitosputki on.
Liitokset on asennettava liikuttamalla ne akselin päihin ja tiukentamalla ulkoisia puristusjärjestelmiä pulttaamalla.
Oikean toiminnan ja riittävän korkean kitkakertoimen saavuttamiseksi akselin jatkeiden kosketuspintojen on oltava rasvattomia, kuivia ja puhtaita. Jäykät akseliliitoksemme...
Uusi standardi edulliselle laserialignoinnille
Uusi ShaftAlign Touch on kestävä laserialignointijärjestelmä, joka tarjoaa digitaalisia, pilvipohjaisia ja muita edistysaskeleita vuosikymmeniä vanhan, mutta edelleen laajasti käytetyn mittanäytön ja tuntoasteikon yli.
ShaftAlign Touch on yhdistelmä ohjelmisto- ja laiteinnovaatioita, jotka mahdollistavat kunnossapitotiimien käsitellä laajaa valikoimaa allokaatiot haasteita, joita peruslaserialignointijärjestelmät eivät pysty hoitamaan.
Se tarjoaa myös huipputason Mukautuvan Allokaation ominaisuuksia, joita ei tähän asti ole ollut saatavilla perusjärjestelmässä.
Kaksi innovaatiota – yksilaseriteknologia ja Aktiivinen Tilanneäly – erottavat ShaftAlign Touchin kilpailijoista.
Yhdessä ne tarjoavat sen "taian", joka mahdollistaa Prüftechnik-aligointituotteiden automaattisen mukautumisen – reaaliajassa, kun allokaatiotyöt valmistuvat – omaisuuteen, tilanteeseen ja käyttäjän kokemustasoon.
Kehäratas, jossa on reuna, käytettäväksi käsihiontakoneessa B35. Käyttöalueena ovat hiomakiekot, joiden leveys on enintään 50 mm ja nopeus 63 m/s.
Ulko Ø: 50 mm
Sisä Ø: 10.3 mm
Paksuus: 2.1 mm
Geometria: WRB
Nopeus: 63 m/s
Täysin upotettava, paineenkestävä sähkömoottori, saatavana yksivaiheisena tai kolmivaiheisena versiona. Lämpöanturi käämin lämpötilan valvontaan. Eritysluokka H, suojaluokka IP 68.
- Kahdella kiinnitettyllä elastomeerikytkimellä
- Hyvä vääntöjäykkyys
- Helppo asentaa
Varustettu kahdella kiinnitettyllä elastomeerikytkimellä (elastomeeri-elastomeeri). Liitettävien akselipäiden välinen siirtymäkorjaus. Hyvät vääntöjäykkyydet ja helppo asentaa.
2, 3 Leikkausta
spiraalivihreä 30°
Keskileikkaus
Varsi DIN 6535 HA:n mukaan
K 10 hienojyvä
Artikkelin numero: FR 235
Halkaisija: 5,5 mm
PDF-linkki: https://www.busse-werkzeuge.de/app/download/11683978560/Katalog_Busse.pdf
SL: 10 mm
Varsihalkaisija: 6 mm
TL: 40 mm
PTFE-säteen tiivisteet pyörivien akselien tiivistämiseen, kemiallisesti kestäviä, käyttö myös puutteellisessa voitelussa tai kuiva-ajossa, myös korkeille kierrosnopeuksille
Standardi: Erikoismallit
Erikois: Kaksipuolinen tiiviste vastakkaisiin suuntiin, samaan suuntaan, negatiivinen, koteloton tai suojalipalla