Kaksivaiheinen vaihdemoottori ulostuloakselilla
Vaihdetyyppi: SN4B
Moottorityyppi: Vaihtovirta ja tasavirta
Asennustapa: Moottorin jalka
Ulostuloakseli: Täysakseli
Lisätiedot:
— Moottori ja vaihteisto kuulalaakeroitu
— Ruuvit kovetettu ja hiottu
— Ruuvipyörät erikoispronssista
Lisätietoja varten katso tuotedetailisivua.
Yhden vaiheen vaihteistomoottori tyhjällä akselilla
Vaihteistotyyppi: SN9BFH
Moottorityyppi: Vaihtovirta ja Tasavirta
Asennustapa: Flanssi
Lähtöakseli: Tyhjällä akselilla
Lisätiedot:
— Moottori ja vaihteisto kuulalaakeroitu
— Ruuvit kovetettu ja hiottu
— Ruuvipyörät erikoispronssista
Lisätietoja varten katso tuotedetailisivua.
Kompakti kaksivaiheinen ruuvivaihteinen moottori täysakselilla.
Ruuvivaihteinen moottori GP-SN4F:
Moottoritehot saatavilla 57W ja 90W
Liitäntävaihteisto 24VDC
Korkea vaihteiston monimuotoisuus välillä 10:1 ja 5000:1
Ulostulokierrokset välillä 0,6 ja 300 rpm (vaihteiston mukaan)
Tehokkaat vääntömomentit välillä 1,5 ja 7,8 Nm (vaihteiston mukaan)
Kaapeliversio (IP40) ja liitospurkkiversio (IP54)
Mukautusmahdollisuudet:
— Akselin mitat asiakkaan vaatimusten mukaan
— Flanssimitat asiakkaan vaatimusten mukaan
— Moottoritehon ja liitäntävaihteiston mukautus
Onko sinulla kysymyksiä ruuvivaihteisesta moottoristamme tai tarvitsetko apua valinnassa?
Myyntitiimimme ottaa mielellään yhteyttä kanssasi oikean vaihteiston moottorin konfiguroimiseksi sovellustasi varten.
Ota meihin yhteyttä!
Anodisoitu alumiini on prosessi, joka parantaa alumiinin kestävyys- ja korroosionkestävyyttä luomalla suojaavan oksidikerroksen sen pinnalle. Tämä kerros ei ainoastaan estä korroosiota ja kulumista, vaan mahdollistaa myös räätälöidyn pinnan värityksen. Tässä on joitakin keskeisiä kohtia sinisestä anodisoidusta alumiinista:
Väri vaihtoehdot:
Alumiini voi hyväksyä laajan spektrin anodisoituja värejä, mukaan lukien sininen. Muita saatavilla olevia värejä ovat vaaleanpunainen, musta, hopea, kulta, vihreä, oranssi, punainen ja violetti.
Anodisoinnilla on useita tarkoituksia:
Korroosionkestävyys: Suojaava oksidikerros toimii esteenä korroosiota vastaan.
Esteettisyys: Anodisoitu alumiini näyttää tyylikkäältä ja heijastavalta tasaisen oksidikerroksen ansiosta.
Naarmunkestävyys: Kova anodisoitu pinta lisää naarmunkestävyyttä.
Muut ominaisuudet: Anodisointi vaikuttaa myös kulumiskestävyyteen, lämmönsiirtoon ja tartuntaan.
Sininen anodisoitu alumiini yhdistää esteettisyyden ja toiminnallisuuden, mikä tekee siitä suositun valinnan erilaisiin sovelluksiin.
Yhden vaiheen vaihteistomoottori ulostuloakselilla
Vaihteistotyyppi: SN9SV
Moottorityyppi: Kolmivaiheinen ja tasavirtamoottori
Asennustyyppi: Vaihteiston jalka
Ulostuloakseli: Täysakseli
Lisätiedot:
— Moottori ja vaihteisto kuulalaakeroitu
— Ruuvit kovetettu ja hiottu
— Ruuvipyörät erikoispronssista
Lisätietoja varten katso tuotedetailisivua.
Yhden vaiheen vaihteisto moottori tyhjällä akselilla
Vaihteistotyyppi: SN9FH
Moottorityyppi: Vaihtovirta ja Tasavirta
Asennustapa: Flanssi
Lähtöakseli: Tyhjällä akselilla
Lisätiedot:
— Moottori ja vaihteisto kuulalaakeroitu
— Ruuvit kovetettu ja hiottu
— Ruuvipyörät erikoispronssista
Lisätietoja varten katso tuotedetailisivua.
Que ce soit pour les déplacements occasionnels ou dynamiques – avec les unités linéaires de la gamme EP(X)-II, RK Rose+Krieger propose des solutions solides pour le positionnement précis de charges moyennes à élevées dans une position de montage au choix. L'entreprise allemande vient d'élargir sa gamme innovante de produits avec des axes linéaires à arbres doubles avec entraînement à vis à billes. Les nouvelles unités linéaires de type EPX-II KG sont ultra-précises, extrêmement flexibles et 100 % compatibles avec la gamme de produits EP(X) existante.
Ultra-précises
Les nouvelles unités linéaires EPX-II KG ultra-précises prennent la succession de l'axe COPAS de RK Rose+Krieger, lequel a déjà maintes fois fait ses preuves. Contrairement à l'axe linéaire EPX « normal » doté d'un arbre creux et d'un guidage par frottement, le modèle à vis à billes dispose d'arbres pleins poncés et de douilles à billes.
{"Material:Stainless Steel 1.4401 (AISI 316)":"Materiaali: Ruostumaton teräs 1.4401 (AISI 316)","CARTRIDGE UNIT for fast and easy maintenance":"KARTUUSIYKSIKKÖ nopeaa ja helppoa huoltoa varten","Temperature up to 120°C (higher temperatures are possible)":"Lämpötila jopa 120°C (korkeammat lämpötilat mahdollisia)","Universal DIN/ANSI connection":"Yhteensopiva DIN/ANSI-liitäntä","without shaft seal":"ilman akselitiivistettä","Protection class:IP 55":"Suojausluokka: IP 55","Discharge port DN20":"Purkuportti DN20","Close coupled, single stage, back-pullout-design":"Lähellä toisiaan, yksivaiheinen, takaisinveto-suunnittelu","Max. temperature for in [°C]:190 / optional bis 300":"Maks. lämpötila [°C]: 190 / valinnaisesti jopa 300","Suction port:DN 25":"Imuportti: DN 25","Rated speed in [rpm] at 50Hz /60Hz:3000":"Nimellisnopeus [rpm] 50Hz / 60Hz: 3000","robust and casted casing":"kestävä ja valettu kotelo","Voltage in [V]:230 V CA ou 230/400 V CA triphasé":"Jännite [V]: 230 V AC tai 230/400 V AC kolmivaihe","Suction port DN25":"Imuportti DN25","Discharge port:DN 20":"Purkuportti: DN 20","Max. flow velocity in [m/s]:côté aspiration = 1 / côté refoulement = 3":"Maks. virtausnopeus [m/s]: imu = 1 / purku = 3"}
Yhden vaiheen vaihteistomoottori ulostuloakselilla
Vaihteistotyyppi: SN10F
Moottorityyppi: Kolmivaiheinen ja tasavirtamoottori
Asennustyyppi: Laippa
Ulostuloakseli: Täysakseli
Lisätiedot:
— Moottori ja vaihteisto kuulalaakeroitu
— Ruuvit kovetettu ja hiottu
— Ruuvipyörät erikoispronssista
Lisätietoja varten katso tuotedetailisivua.
Ruostumattomasta teräksestä valmistettu niittimme on suunniteltu korkean suorituskyvyn sovelluksiin, tarjoten ihanteellisen tasapainon voimakkuuden, keston ja korroosionkestävyyden välillä. Olitpa sitten työskentelemässä mekaanisten kokoonpanojen, tarkkuuslaitteiden tai luovien tee-se-itse-projektien parissa, tämä niitti tarjoaa luotettavan ja pitkäkestoisen kiinnitysratkaisun.
Keskeiset ominaisuudet:
- Premium Ruostumattomasta Teräksestä Valmistettu: Valmistettu korkealaatuisesta ruostumattomasta teräksestä, tämä niitti on suunniteltu erinomaiselle voimakkuudelle ja pitkäikäisyydelle. Se kestää ruostetta, tummumista ja korroosiota, mikä tekee siitä täydellisen sekä sisä- että ulkokäyttöön, jopa ankarissa ympäristöissä.
- Tarkkuussuunniteltu Muotoilu: Tarkkojen mittojen ja sileän pinnan ansiosta tämä niitti varmistaa tiukan istuvuuden ja luotettavan suorituskyvyn. Sen johdonmukainen laatu ja yhdenmukaisuus tekevät siitä ihanteellisen teollisiin, autoteollisuuden ja yleisiin kiinnitystarpeisiin.
- Korroosion ja Kulutuksen Kestävyys: Ruostumaton teräs on luonnostaan kestävä kosteudelle, hapoille ja muille syövyttäville aineille, mikä tekee tästä niitistä täydellisen valinnan sovelluksiin, joissa on korkea kosteus tai kemiallisesti vaativat ympäristöt.
- Monipuoliset Sovellukset: Yleisesti käytetty mekaanisissa kokoonpanoissa, elektroniikassa, rakentamisessa ja huonekalujen kiinnitysnittinä, tämä tuote on myös loistava valinta askarteluun, korujen valmistukseen ja muuhun.
- Helppo Asentaa: Suunniteltu yksinkertaista ja nopeaa asennusta varten, tämä niitti on täydellinen sekä ammattilaisille että tee-se-itse-käyttäjille. Se voidaan helposti asentaa esiporattuihin reikiin tai käyttää yhdessä muiden kiinnityskomponenttien kanssa.
- Räätälöitävät Koot Saatavilla: Saatavilla eri kokoja, jotka sopivat erilaisiin projektivaatimuksiin. Räätälöityjä pituuksia, halkaisijoita tai viimeistelyjä voidaan myös toimittaa pyynnöstä.
Tuotetiedot:
- Materiaali: Ruostumaton teräs (luokka 304 tai 316 riippuen erityisestä variantista)
- Saatavilla Koot: [lisää kokovalikoima]
- Viimeistely: Kiillotettu, satiini tai matta (vaihtelee mallin mukaan)
- Määrä: [lisää määrä pakkausta kohden]
- Sovellus: Teollisuus, autoteollisuus, rakentaminen, tee-se-itse ja muu
Miksi Valita Ruostumattomasta Teräksestä Valmistettu Niitti?
Kun kestävyys ja suorituskyky ovat tärkeitä, ruostumattomasta teräksestä valmistettu niittimme on luotettava valinta. Sen erinomainen korroosion- ja kulutuskestävyys varmistaa, että se kestää vaativissa ympäristöissä, tarjoten luotettavan kiinnitysratkaisun vuosiksi eteenpäin.
Yhden vaiheen vaihteistomoottori tyhjällä akselilla
Vaihteistotyyppi: SN3FH
Moottorityyppi: Vaihtovirta ja Tasavirta
Asennustapa: Flange
Lähtöakseli: Tyhjällä akselilla
Lisätiedot:
— Moottori ja vaihteisto kuulalaakeroitu
— Ruuvit kovetettu ja hiottu
— Ruuvipyörät erikoispronssista
Lisätietoja varten katso tuotedetailisivua.
Yhden vaiheen vaihteistomoottori ulostuloakselilla
Vaihteistotyyppi: SN10SV
Moottorityyppi: Vaihtovirta ja Tasavirta
Asennustyyppi: Vaihteiston jalka
Ulostuloakseli: Täysakseli
Lisätiedot:
— Moottori ja vaihteisto kuulalaakeroitu
— Ruuvit kovetettu ja hiottu
— Ruuvipyörät erikoispronssista
Lisätietoja varten katso tuotedetailisivulta.
Vaihteistopäät on suunniteltu erittäin kevyiksi ja kompakteiksi. Ne voidaan myös käyttää hihnavetona tai kulma-asennettuna esivaihteena.
RD_-E vaihteistopäiden käyttökohteet täysakselilla: käsittely, työstökoneiden valmistus, aurinkotekniikka, hitsaus
RV-N-kokonaisakselivaihteet ovat kevyempiä, mutta tarjoavat korkeat lähtömomentit ja suuret välityssuhteet, mikä tekee niistä ihanteellisia pienille asennustiloille.
RV-N-vaihteistokokoonpanojen käyttökohteet: robotiikka, koneenrakennus, lääketekniikka, pakkaustekniikka
RV-sarja on "perusversio" ja se voidaan yhdistää erilaisiin ulostulo-laakereihin.
RV-vaihteiston asennussarjojen käyttökohteet kiinteällä akselilla: Robotiikka, työstökoneet, paikannus, hitsaus, palletointi, pakkaustekniikka.