Tuotteet hakusanalla akseli (284)

RV-C Vaihteiston Asennussarja Tyhjällä Varren

RV-C Vaihteiston Asennussarja Tyhjällä Varren

RV-C-sarjassa on ontto akseli, jonka halkaisija on jopa 138 mm, mikä mahdollistaa esimerkiksi tietojen tai sähkölinjojen kulkemisen. RV-C-vaihteiston asennussarjojen käyttökohteet ontolla akselilla: robotiikka, lääketekniikka, antennijärjestelmät.
RF-P Vaihteiston Asennussarja Täysakselilla

RF-P Vaihteiston Asennussarja Täysakselilla

Uudelleen kehitetyt RF-P-sarjan vaihteet ovat suunniteltu nopeisiin sovelluksiin ahtaissa tiloissa. Ne soveltuvat esimerkiksi käytettäväksi delta- tai Scara-robottien käsivarsissa. RF-P-asennussarjan käyttöalueet täysakselilla: pakkaustekniikka, koneenrakennus, käsittely
Rattaat

Rattaat

Välyksien käsittelyyn meillä on Gleason-Pfauterin vaakasuuntainen CNC-hammasjyrsin, jonka keskipituus on 2100 mm. Tämän avulla pystymme jyrsimään 2000 mm pitkiä välyksiä yhdellä työvaiheella. Tietenkin myös useita välyksiä pitkillä akseleilla voidaan vaivattomasti jyrsiä yhdellä työvaiheella. Esimerkkejä: kuljetuspyörät, muovauskomponentit, murskausakselit, rattaat kaikentyyppisille akseleille jne.
Tyyppi WK - Akseleiden Liitokset

Tyyppi WK - Akseleiden Liitokset

Jäykän akseliliitoksen päätoiminto on kahden akselin turvallinen ja välyksellinen yhdistäminen kitkan avulla. Esimerkiksi voima-akselin ja vetäjän akselin välillä, pääasiassa vääntömomentin siirtämiseksi. Akseliliitokset koostuvat yhdistävästä hylsystä ja kahdesta ulkoisesta puristusjärjestelmästä. Ne eivät ole irrotettavissa kuten flange-liitos. Ulkoiset puristusjärjestelmät luovat välyksellisen yhteyden puristamalla yhdistävää hylsyä akselin päiden päälle. Ne eivät siirrä mitään vääntömomentteja tai voimia akselin päiden välillä, vaan tarjoavat vain tarvittavat puristusvoimat. Nämä ulkoiset puristusjärjestelmät eivät ole osa voimien kulkua, mutta yhdistävä hylsy on. Liitokset on asennettava liikuttamalla ne akselin päiden päälle ja tiukentamalla ulkoisia puristusjärjestelmiä pulttaamalla. Oikean toiminnan ja riittävän korkean kitkakertoimen saavuttamiseksi akselin jatkeiden kosketuspintojen on oltava vapaita rasvasta, kuivia ja puhtaita. Jäykät akseliliitoksemme...
ARCUSAFLEX-VSK | AC-VSK - Korkean elastisuuden esikytkentä voimansiirtoakselille

ARCUSAFLEX-VSK | AC-VSK - Korkean elastisuuden esikytkentä voimansiirtoakselille

Korkean elastisuuden esikytkentä siirtovarreille * Lineaarisen vääntömomentin ominaiskäyrä * Elementtejä voidaan toimittaa eri vääntömomenttikestävyydellä * Suurempi vaimennusteho kitkan vaimennuksen avulla * Huoltovapaa kytkinlaakeri * Radiaalilaakeri kardaanin lähellä * Eri versioita eri tyyppisille siirtovarsille * Erilaisia tyyppejä SAE-liitännöillä tai standardin mukaan * Kompakti rakenne, korkean elastisuuden elementti suojattu kotelolla * Liukastumissuoja näkyvissä ulkopuolelta Tyyppi: Joustava Muut ominaisuudet: Erittäin elastinen Kiinnitystyyppi: Flange
TAS WHS Akseleiden Liitokset - Hydrauliset Akseli-/Flanssiliitokset

TAS WHS Akseleiden Liitokset - Hydrauliset Akseli-/Flanssiliitokset

TAS WHS Akseleiden Liitokset - Hydrauliset Akseli-/Flanssiliitokset
ARCUSAFLEX-VSK | AC-VSK - Korkeasti elastinen vääntöliitin nivelakselille

ARCUSAFLEX-VSK | AC-VSK - Korkeasti elastinen vääntöliitin nivelakselille

Korkean elastisuuden kytkentä vääntöakselille * Ominaisuuskäyrä lineaariselle siirtymälle * Toimitettavat osat eri jäykkyyksillä varustetuilla vääntöjousilla * Lisääntynyt vaimennus kulumisen vähentämisen ansiosta * Huoltovapaa kytkentälaakeri * Radiaalilaakeri lähellä kardaanin nivelttä * Eri versiot eri tyyppisille voimansiirtoakseleille * Useita rakenteita SAE-liitostiedoilla tai tarpeen mukaan * Kompakti rakenne, erittäin elastinen elementti suojattu kotelolla * Ulkopuolelta näkyvä turvallisuuslaite Tyyppi: Joustava Muut ominaisuudet: Suuri elastisuus Kiinnitys: Flange Kiinnitys: Flange
TOK Liitosjärjestelmä - Erittäin Joustavat Liitosakselit Testipenkkejä Varten

TOK Liitosjärjestelmä - Erittäin Joustavat Liitosakselit Testipenkkejä Varten

TOK Kytkentäjärjestelmä * Elementit saatavilla eri vääntömomentin jäykkyyksillä * Sopii korkeimpiin nopeuksiin * Mukautuminen DIN- tai SAE-flangeihin tai eritelmien mukaan * Itsekeskittävä, välyksittäinen ja huoltovapaa * Valinnainen vääntömomentin jäykkyyden vähentäminen kahden elementin käytön avulla * Aksiaalisten, radiaalisten ja kulmaepäkeskeytysten kompensointi * Kevyt rakenne korkealuokkaisen alumiinin käytön ansiosta * Muuttuvat asennuspituudet teleskooppisten välikäyttöakselien avulla, vapaasti liitettävissä * Käyttö TKN:ään asti sovelluksesta riippuen Tyyppi: Joustava Tuote sovellukset: Akselit, vaihteistot Asennusjärjestelmä: Flange, holkki Ominaisuudet: Välyksittäinen
Kuusikulmaiset ruuvit varrella

Kuusikulmaiset ruuvit varrella

Kuusikulmaiset pultit varrella – ISO 4014 (=DIN 931) A4 M 8 x 160 Halkaisija: 8 Kulman koko: 14,38 Kierteen pituus: 28 Pään korkeus: 5,3 Pituus: 160 Normi: DIN 931 – ISO 4014 Avaimen koko: 13 Materiaaliryhmä: Ruostumaton teräs
TOK Liitosjärjestelmä - TOK Korkean Elastisuuden Liitosakselijärjestelmä Testipenkille

TOK Liitosjärjestelmä - TOK Korkean Elastisuuden Liitosakselijärjestelmä Testipenkille

TOK-kytkentäjärjestelmä * Elementit voidaan toimittaa eri vääntövastuksilla * Sopii korkeimmille nopeuksille * Liitännät DIN- tai SAE-standardin mukaan tai erikoisvaatimusten mukaan * Itsekeskittäviä, ilman välystä ja huoltovapaita * Vääntövastuksen vähentäminen kahden elementin käytön avulla * Aksiaalisten, radiaalisten ja kulmaisten siirtymien kompensointi * Kevyt rakenne suuren lujuuden alumiinin käytön ansiosta * Muuttuvat rakennusmitat mahdollistavat väliakselien liu'uttamisen, vapaasti liitettävissä * Käyttö (sovelluksesta riippuen) jopa TKN Tyyppi: Joustava Tarkoitus: Akseli, merisiirto Muut ominaisuudet: Ilman takaiskuja, akseliholkki Kiinnitystyyppi: Liitin, holkki
TOK Liitosjärjestelmä - TOK Korkean Joustavuuden Liitosakselijärjestelmä Testipenkille

TOK Liitosjärjestelmä - TOK Korkean Joustavuuden Liitosakselijärjestelmä Testipenkille

TOK-kytkentäjärjestelmä * Saatavilla eri jäykkyyksillä varustettuja vääntömalleja * Sopii erittäin korkeille kierrosluvuilla * Liitos DIN- tai SAE-standardin mukaan tai erityisesti * Itsekeskittäviä, ilman välystä ja huoltovapaita * Vääntömallin jäykkyyden vähentäminen mahdollista kahden elementin avulla * Aksiaalisen, radiaalisen ja kulmaerotuksen kompensointi * Kevyt rakenne korkealuokkaisen alumiinin ansiosta * Muuttuvat asennuspituudet siirrettävien, vapaasti liitettävien väliakselien ansiosta * Käyttö (sovelluksesta riippuen) jopa TKN:ään asti Tyyppi: Joustava Sovellukset: Akseliin, siirtoon Muut ominaisuudet: Ilman välystä, hub-akseli Kiinnitys: Flangalla, holkilla
TRT/S3 SIL2 Kooderi - Absoluuttinen Kooderi Absoluuttisella Monikierrosvaihteella ja Akselisinetillä

TRT/S3 SIL2 Kooderi - Absoluuttinen Kooderi Absoluuttisella Monikierrosvaihteella ja Akselisinetillä

Kulman sijainnin ja kierrosten tallentaminen Hall-antureiden avulla - Absoluuttinen multiturn-vaihteisto jopa 4096 kierrokselle - Tietojen ulostulo sekä parametrointi ja diagnostiikka PROFINETin kautta. Kestävä kotelo merivedenkestävästä alumiinista tai ruostumattomasta teräksestä - Akseli ruostumattomasta teräksestä - Kuulalaakeri akselitiivisteellä - Anturipiiri, joka koostuu ASIC:ista Hall-elementeillä - Sähkökytkentä M12-liittimen tai kaapelin kautta. TRT-mallisarjan koodereissa Profinet-liitäntä on integroitu IEC 61158 / 61784 -standardin sekä PNO-eritelmän tilausnumero 2.712 ja 2.722, versio 2.2, mukaisesti. Tuetaan Realtime-luokkia 1 ja 3, eli Realtime (RT) ja Isochronous Realtime (IRT) sekä Conformance Class C:n vaatimuksia. TRT/S3 sisältää lisä sisäisiä valvontatoimenpiteitä SIL2-tason saavuttamiseksi sekä turvallisen viestinnän PROFIsafe:n kautta. Inkrementaalinen tai absoluuttinen: Absoluuttinen Liitäntä: PROFIsafe PROFINETin kautta Yksi- tai multiturn: Yksikierros Rakennemuoto: 58mm, 64mm, 65mm, 66mm, 105mm Erityisominaisuus: SIL2/PLd Koteloaine: Alumiini, ruostumaton teräs 1.4305 & 1.4404 Profiili: PROFIsafe, SIL2
ARCUSAFLEX-VSK | AC-VSK - Korkeasti joustava 'U'-liitos vetoakselille

ARCUSAFLEX-VSK | AC-VSK - Korkeasti joustava 'U'-liitos vetoakselille

U-muotoinen, erittäin joustava nivelakseliliitos * Suorituskykyinen vääntöominaisuus * Saatavilla erilaisilla jäykkyyksillä varustettuja vääntöjousia * Parempi vaimennus kitkavaimennuksen ansiosta * Huoltovapaa liitoksen tukijärjestelmä * Radiaalilaakerit lähellä nivelakseliliitosta * Eri versiot eri tyyppisille nivelakselille * Monipuoliset rakenteet, liitosmitat SAE-standardin mukaan tai erityisten vaatimusten mukaan * Kompakti rakenne, erittäin joustava elementti suojattu kotelolla * Turvalaitteet näkyvissä ulkopuolelta Tyyppi: Joustava Muut ominaisuudet: Erittäin joustava Kiinnitys: Flangilla
Vankka karbidivarren jyrsin vahvistettu varsi Busse

Vankka karbidivarren jyrsin vahvistettu varsi Busse

2, 3 Leikkausta spiraalivihreä 30° Keskileikkaus Varsi DIN 6535 HA K 10 hienojyvä Artikkelin numero: FR 235 Halkaisija: 4 mm PDF-linkki: https://www.busse-werkzeuge.de/app/download/11683978560/Katalog_Busse.pdf SL: 8 mm Varsihalkaisija: 6 mm TL: 40 mm
TOK Liitosjärjestelmä - TOK Korkeasti Elastinen Akseleliitosjärjestelmä Testipenkille

TOK Liitosjärjestelmä - TOK Korkeasti Elastinen Akseleliitosjärjestelmä Testipenkille

TOK Kytkentäjärjestelmät * Toimitettavat osat eri jäykkyyksillä varustetuilla kierrejousilla * Sopii korkeille pyörimisnopeuksille * Sovitus laippaan DIN- tai SAE-standardin mukaan tai tarpeen mukaan * Itse keskittävä, ilman välystä ja huoltoa * Dynaamisen kierrejäykkyyden vähentäminen kahden elementin avulla * Aksiaalisen, radiaalisen ja kulmaerotuksen kompensointi * Kevyt, korkealuokkainen alumiinirakenne * Muuttuvat rakennuspituudet siirrettävien väliakselien ansiosta, vapaa liitos * Käyttö (sovelluksesta riippuen) jopa TKN Tyyppi: Joustava Sovellukset: Akselia varten, siirtoa varten Muut ominaisuudet: Ilman välystä, hub-akseli Kiinnitys: Laipalla, holkilla Kiinnitys: Laipalla
3D-Koneistus Jyrsintöosille

3D-Koneistus Jyrsintöosille

3D-Koneistus Jyrsintäosille
Vesimittarikaivot

Vesimittarikaivot

kompaktina kaivona. Betoni: IV C 35/45 DIN EN 1992-1-1, jolla on korkea veden läpäisevyysvastus
Kovametallinen yksihampainen jyrsintä - EZ 210 Busse

Kovametallinen yksihampainen jyrsintä - EZ 210 Busse

Varsi – Ø 6 mm spiraaliraidoitettu, HSC-jyrsintään alumiinille, muoville ja ei-rautametalleille CNC-kaiverruskoneilla Tuotenumero: EZ 210 Halkaisija: 4 mm PDF-linkki: https://www.busse-werkzeuge.de/app/download/11683978560/Katalog_Busse.pdf SL: 14 mm Varsihalkaisija: 6 mm TL: 40 mm
Kovametallinen yksihampainen jyrsin - EZ 210 Busse

Kovametallinen yksihampainen jyrsin - EZ 210 Busse

Shaft – Ø 6 mm spiraalivihreä, HSC-jyrsintään alumiinille, muoville ja ei-rautametalleille CNC-kaiverruskoneilla Artikkelin numero: EZ 210 Halkaisija: 4 mm PDF-linkki: https://www.busse-werkzeuge.de/app/download/11683978560/Katalog_Busse.pdf SL: 20 mm Varren halkaisija: 6 mm TL: 50 mm
Kooderi TRE42 - Absoluuttinen kooderi akselitiivisteellä ja absoluuttisella monikierrosvaihteistolla

Kooderi TRE42 - Absoluuttinen kooderi akselitiivisteellä ja absoluuttisella monikierrosvaihteistolla

Kestävä kotelo alumiinista tai ruostumattomasta teräksestä - akseli ja laakerit akselitiivisteellä - roottori akselilla, vaihteistolla ja pysyvällä magneetilla esikammiossa - anturisykli koostuu ASIC:ista Hall-elementteineen ja liitäntäelektroniikasta suljetussa pääkammiossa - kierrosten mittaus absoluuttisella monikierrosvaihteistolla - IP 69K -suojaluokkaa varten kotelo on lisäksi valettu - Sähkökytkentä kaapelilla (avoimet kaapelin päät testiliittimellä). Inkrementaalinen tai absoluuttinen: Absoluuttinen Liitäntä: SSI Yksittäinen tai monikierros: Monikierros Rakennemuoto: 42 mm Koteloaine: Alumiini, ruostumaton teräs Flange ja akseli: Synkroflange Resoluutio: 4096 askelta/360° Koodityyppi: Binaari, Gray (valinnainen) Mitta-alue: 4096 kierrosta Sähkökytkentä: Kaapeli 1m
Kovametallinen yksihampainen jyrsin - EZ 210 Busse

Kovametallinen yksihampainen jyrsin - EZ 210 Busse

Varsi – Ø 6 mm spiraalireikä, HSC-jyrsintään alumiinille, muoville ja ei-rautametalleille CNC-kaiverruskoneilla Tuotenumero: EZ 210 Halkaisija: 6 mm PDF-linkki: https://www.busse-werkzeuge.de/app/download/11683978560/Katalog_Busse.pdf SL: 14 mm Varsihalkaisija: 6 mm TL: 40 mm
Rotary encoder TRT/S3 SIL2 - Absoluuttinen pyörivä kooderi, jossa on absoluuttinen monikierroslähetys ja akselitiiviste

Rotary encoder TRT/S3 SIL2 - Absoluuttinen pyörivä kooderi, jossa on absoluuttinen monikierroslähetys ja akselitiiviste

Kulman ja kierrosten tallentaminen Hall-antureiden avulla - tietojen ulostulo sekä parametrointi ja diagnostiikka PROFINETin kautta. Kestävä kotelo, joka on valmistettu merivedenkestävästä alumiinista tai ruostumattomasta teräksestä - ruostumattomasta teräksestä valmistettu akseli - kuulalaakeri, jossa on säteittäinen akselitiiviste - anturipiiri, joka koostuu ASIC:stä Hall-elementeillä - sähköliitäntä M12-liittimen tai kaapelilähdön kautta. Profinet-liitäntä IEC 61158 / 61784 tai PNO-määritysten mukaan tilausnumero 2.712 ja 2.722, versio 2.2, on integroitu TRT-tyyppisten absoluuttikoodereiden mallisarjaan. Reaaliaikaluokat 1 ja 3 ovat tuettuja, eli Reaaliaika (RT) ja Isokroninen Reaaliaika (IRT) sekä vaatimukset yhteensopivuusluokalle C. SIL2-tason saavuttamiseksi TRT/S3 sisältää lisä sisäisiä valvontamekanismeja sekä turvallisen viestinnän PROFIsafe:n kautta. PROFIsafe-protokolla on toteutettu PROFIisafe-profiilin mukaisesti turvallisuusteknologian versiossa 2.4 (PNO tilausnumero 3.192). Inkrementaalinen tai absoluuttinen: Absoluuttinen Liitäntä: PROFIsafe PROFINETin yli Yksittäiskierros tai monikierros: Yksittäiskierros Muotoilu: 58mm, 64mm, 65mm, 66mm, 105mm Erityisominaisuus: SIL2/PLd Kotelo materiaali: Alumiini, Ruostumaton teräs Profiili: PROFIsafe, SIL2
TRE50-kooderi - Absoluuttinen anturi monikierroksisella absoluuttisella vaihteella ja akselin tiivisterenkaalla

TRE50-kooderi - Absoluuttinen anturi monikierroksisella absoluuttisella vaihteella ja akselin tiivisterenkaalla

Kestävä kotelo (seinämän paksuus 5 mm) alumiinista tai ruostumattomasta teräksestä - akseli ja kuulalaakeri tiivisteellä - roottori akselilla, vaihteella ja pysyvillä magneeteilla asennettuna esikammioon - anturipiiri, joka koostuu ASIC:stä Hall-elementteineen ja liitäntäelektroniikalla, sijoitettuna suljettuun pääkammioon - kierrosten havaitseminen absoluuttisella monikierrosvaihteella - kotelo on myös suojattu IP 69K - sähköliitännät M12x1-liittimen tai kaapelin (avoin pää) kautta. Inkrementaalinen tai absoluuttinen: Absoluuttinen Liitäntä: SSI Yksikierros tai monikierros: Monikierros Kotelo halkaisija: 50 mm Materiaali: Alumiini, Ruostumaton teräs Flange ja akseli: Synkroniflange Resoluutio: 4096 askelta/360°< Koodityyppi: Binaarinen, Gray (valinnainen) Mittaustaulukko: 4096 kierrosta Sähkökytkentä: M12x1-liitin, 1m kaapeli
Pyörivä anturi VP12 - Absoluuttinen pyörivä enkooderi muovikuorella, ruostumattomasta teräksestä valmistettu akseli

Pyörivä anturi VP12 - Absoluuttinen pyörivä enkooderi muovikuorella, ruostumattomasta teräksestä valmistettu akseli

Muovikotelo - ruostumattomasta teräksestä valmistettu akseli - johtava muovielementti, jossa on jalometallipyyhin - keskuskiinnitys M6 x 0.75 messinkisestä - valettu takapinnan juotospinnat. Inkrementaalinen tai absoluuttinen: Absoluuttinen Rajapinta: Potentiometrinen Yksittäinen tai monikierros: Yksittäiskierros Muotoilu: 12mm
TBN58/R2 Redundant Encoder - Absoluuttinen Alumiinisensori Ruostumattomasta Teräksestä

TBN58/R2 Redundant Encoder - Absoluuttinen Alumiinisensori Ruostumattomasta Teräksestä

Kestävä alumiinikotelo - Ruostumattomasta teräksestä valmistettu akseli, Ø 10f7 litteällä akselilla (9 -0,1 mm), RS-laakeri NILOS-renkaalla - Ruostumattomasta teräksestä valmistettu kotelo - Ruostumattomasta teräksestä valmistettu kotelo IP 69K - Sähkökytkentä kahden liittimen (M12-liitin, 5-napainen, nastat) kautta bussille 1 ja bussille 2. 1 kytkin pyörittämistä varten osoitteen hex-koodaukseen kannen alla. Liitäntä: CANopen Kotelo halkaisija: 58mm Materiaali: Alumiini 3.2315 Erityisominaisuus: Redundantti Flange ja akseli: Synkronointiflange, akseli 12mm Yksikierros tai monikierros: Yksikierros Resoluutio: 16384 askelta/kierros 14 bittiä Koodityyppi: Binaarinen Profiili: CANopen C3 standardi, versio 4.0.2 Sähkökytkentä: M12-liitin
TRE42-kooderi - Absoluuttinen anturi akselin tiivisterenkaalla ja absoluuttinen monikierrosvähennin

TRE42-kooderi - Absoluuttinen anturi akselin tiivisterenkaalla ja absoluuttinen monikierrosvähennin

Kestävä alumiini- tai ruostumattomasta teräksestä valmistettu kotelo - Akseli ja kuulalaakeri tiivisteellä - Roottori akselilla, vaihteistolla ja pysyvillä magneeteilla esikammiossa - Anturipiiri koostuu ASIC:ista, joissa on Hall-elementtejä ja liitäntäelektroniikka pääkammiossa suljettuna - Kierrosten havaitseminen absoluuttisella monikierrosvaihteistolla - Kotelon suojaus IP 69K - Sähkökytkentä kaapelilla (avoin pää, testiliitin). Inkrementaalinen tai absoluuttinen: Absoluuttinen Rajapinta: SSI Yhdenkierroksen tai monikierroksen: Monikierros Kotelon halkaisija: 42 mm Materiaali: Alumiini, Ruostumaton teräs Flange ja akseli: Synkroniflange Resoluutio: 4096 askelta/360°<) Koodityyppi: Binaarinen, Harmaa (valinnainen) Mittaustaulukko: 4096 kierrosta Sähkökytkentä: 1 m kaapeli
Kovametallinen yksihampainen jyrsintä - EZ 210 Busse

Kovametallinen yksihampainen jyrsintä - EZ 210 Busse

Varsi – Ø 6 mm spiraalireikä, HSC-jyrsintään alumiinille, muoville ja ei-rautametalleille CNC-kaiverruskoneilla Tuotenumero: EZ 210 Halkaisija: 1 mm PDF-linkki: https://www.busse-werkzeuge.de/app/download/11683978560/Katalog_Busse.pdf SL: 5 mm Varsihalkaisija: 6 mm TL: 40 mm
Anturit - Inkrementaalikooderit

Anturit - Inkrementaalikooderit

Lenord+Bauerin enkooderit yhdistävät magneettisen mittausjärjestelmän edut kestävään mekaaniseen suunnitteluun. Ne ovat osoittaneet toimintakykynsä monenlaisissa sovelluksissa ympäri maailmaa, jopa kaikkein vaativimmissa teollisuusympäristöissä. On itsestään selvää, että nämä enkooderit tarjoavat korkean luotettavuuden ja pitkän käyttöiän. Ne tarjoavat tarkkoja mittaustietoja jopa ympäristölämpötilan muutoksissa, kosteuden vaihteluissa, voimakkaissa tärinöissä ja kondensaatiossa. Tämä kuitenkin edellyttää joitakin lisätuoteominaisuuksia, kuten suojapinnoitteita, kapselointia tai kondenssiveden poistoventtiiliä. Inkrementaaliset magneettiset anturit toimivat täysin kulumattomina ja huoltovapaasti, ja ne tuottavat analogisia HTL-, TTL- tai nopeussignaaleja. Mittausresoluutio on jopa 266 240 inkrementtiä kierrosta kohti.
TBN58/R2 Redundant Encoder - Alumiininen absoluuttikooderi, jossa on ruostumattomasta teräksestä valmistettu akseli

TBN58/R2 Redundant Encoder - Alumiininen absoluuttikooderi, jossa on ruostumattomasta teräksestä valmistettu akseli

Kestävä alumiinikuori - Ruostumattomasta teräksestä valmistettu akseli, akselin Ø 10f7 tasoituksella (9 -0,1 mm), RS-laakeri NILOS-renkaalla - Kuori IP 69K suojaluokalle valettu - Sähkökytkentä kahden anturiliittimen (M12-liitin, 5-napainen, nastat) kautta Bussille 1 ja Bussille 2. Jokaiselle on Hex-koodauskytkin osoitteen asettamista varten sokan alla. Liitäntä: CANopen Muoto: 58mm Kuormaterä: Alumiini 3.2315 Erityisominaisuus: Redundantti Flanssi ja akseli: Synkroflanssi, akseli 12mm Yksi- tai monikierros: Yksikierros Resoluutio: 16384 askelta/kierros 14 bittiä Koodityyppi: Binaarinen Profiili: Standardi CANopen C3, Versio 4.0.2 Sähkökytkentä: M12-liitin
Kovametallinen yksihampainen jyrsin - EZ 200 Busse

Kovametallinen yksihampainen jyrsin - EZ 200 Busse

kierretankoa, HSC-jyrsintään alumiinille, muoville ja ei-rautametalleille CNC-kaiverruskoneilla Tuotenumero: EZ 200 Halkaisija: 10 mm PDF-linkki: https://www.busse-werkzeuge.de/app/download/11683978560/Katalog_Busse.pdf SL: 25 mm Varren halkaisija: 10 mm TL: 75 mm