NORMTEILWERK ROBERT BLOHM on erikoisratkaisujen valmistaja asiakaskuvien mukaan.
Vahvuutemme ovat teräksestä ja ruostumattomasta teräksestä valmistettujen pyöriväsymmetristen osien tuotannossa.
Lisäksi meillä on moderni sorvaamo, oma kovakäsittelylaitos ja hiomolaite, jotka mahdollistavat sisä- ja ulkohionnan (ilman kärkiä ja kärjissä), sekä profiilihionnan ja tasohionnan.
Yhdessä löydämme täydellisen ratkaisun vaatimuksillesi ja tarpeillesi!
TypR: Ratas ja pinna on vaihdettu, ulostulo pyörii nopeasti, sisääntulo hitaasti.
F-muotoiset kartioratasvaihteet vastaavat V-muotoa, mutta tässä rattaat ja pinna vaihdetaan asennuspaikassa. Näin ollen jatkuva akseli muuttuu nopeaksi akseliksi sivuilla A ja B, ja akseli sivulla C pyörii hitaammin. Kartioratasten pienten mittojen vuoksi näitä kartioratasvaihteita voidaan valmistaa vain välityssuhteilla 1,5:1 ja 2:1. Jos vain yksi akselipinna tarvitaan sivulle A tai B, eikä akselipinnan geometrisella sijainnilla tai mitoilla ole merkitystä, on suositeltavaa valita muut edellä mainitut tyypit.
7 vaihteistokokoa 65 mm:stä 260 mm:iin, jokaiselle 15 perusrakennetta
Jopa 2.000 rpm sisääntulossa
Maksimi 2.800 Nm ulostulossa
Välitykset 1,5:1 - 2:1
Kiinnitys-, ilmanvaihto- ja öljytyhjennysreiät kotelossa
Teräsbetoni DIN 4281
Erityiset tuote tiedot:
Esteen kaivojärjestelmä ACO
Teräsbetoni DIN 4281
Suunnittelu välikappaleena
Kappaleen käyttö käsikäyttö
Kaivon kansi
Luokka D 400
hajuttomasti ruuvattu
Putkisto ruostumatonta terästä
Pyynnöstä:
Muut liitäntämitat
Erikoissuunnittelu poikkeavilla materiaaleilla (FPM fluoripolymeeri, Halar-pinnoite ja PTFE polytetrafluorietyleeni)
Kulmapyörästö, jossa on ontto akseli, on ihanteellinen liitospyörästö tai signaalijohtojen siirtämiseen. Suorituskyvyltään ja varianteiltaan se vastaa V-rakennetyyppiä, jossa on kiinteät akselit.
Kegelpyörävaihteisto täysakselilla on yleisimmin käytetty. Perusrakenne sisältää rattaan puolella C. Pyörä on erittäin vakaa kaksipuolisella laakeroinnilla.
Tyyppi V: kegelpyörävaihteisto täysakseli
Kegelpyörävaihteisto T-muodossa on yleisimmin käytetty. Perusrakenne sisältää rattaan puolella C. Pyörä on erittäin vakaa kaksipuolisella laakeroinnilla. Pyöräakseli voidaan tilata akselipinnalla puolella A, puolella B tai molemmilla puolilla A ja B. Kun katsotaan akselipintaa puolella A tai B, akseli pyörii kummassakin tapauksessa vastakkaiseen suuntaan.
7 vaihteistokokoa 65 mm:stä 260 mm:iin, jokaiselle 15 perusrakennetta
Jopa 3.000 rpm käyttövoimassa
Maksimi 2.800 Nm ulostulossa
Välitykset 1:1 - 6:1 (Muut pyynnöstä)
Kiinnitys-, ilmanvaihto- ja öljytyhjennysreiät kotelossa
Välityksestä 1,5:1 alkaen hitaasti pyörivä ulostuloakseli
Kegelrataskäyttö, jossa on kelluva akseli, jotta saavutetaan aina sama sijainti vaihteiston keskelle.
Tyyppi F: Kelluva akseli
Kelluva tarkoittaa, että akselin tukeminen tapahtuu vain yhdeltä puolelta pyörää. Kegelrataskäyttöjä, joissa on F-rakenne, käytetään ensisijaisesti silloin, kun akselin ulokkeiden on oltava aina samalla etäisyydellä (sijainnissa) vaihteiston keskeltä tai kun akselin peilistä katsottuna vaihteiston A- ja B-puolilla pyörimissuunta on aina sama.
7 vaihteistokokoa 65 mm:stä 260 mm:iin, 10 perusrakennetta
Jopa 3.000 rpm käyttöpuolella
Maksimi 2.800 Nm ulostulossa
Välitykset 1:1 - 6:1 (Muut pyynnöstä)
Kiinnitys-, ilmanvaihto- ja öljytyhjennysreiät kotelossa
Välityksestä 1,5:1 alkaen hitaasti pyörivä ulostuloakseli
Kegelrataskäyttötyyppi S: Rakennettu kuten tyyppi H. Lisänä on kutistettu levy asennettuna ulostuloholkin päälle.
Tyyppi S: Kegelrataskäyttö, jossa on holkki ja kutistettu levy holkkiulostulolla.
S-rakenteen muoto vastaa kegelrataskäyttöä tyyppi H. Lisäksi ulostuloholkin (puoli A tai B) toiselle puolelle asennetaan kutistettu levy. Näin kulmaohjaus soveltuu erinomaisesti liitettäväksi käyttöön, esimerkiksi rullapinnalla momenttituen avulla. Esimerkiksi signaalikytkentöjä varten holkki voidaan varustaa suuremmalla reiällä.
Saatavilla:
- 7 vaihteistokokoa 65 mm:stä 260 mm:iin ja kullekin 10 perusrakennetta
- jopa 3.000 rpm käyttöpuolella
- jopa 2.800 Nm ulostulossa
- Välitykset 1:1 - 6:1 (muita pyynnöstä)
- Kiinnitys-, ilmanvaihto- ja öljytyhjennysreiät kotelossa
- Välityksestä 1,5:1 alkaen hitaasti pyörivä ulostuloholkki