ZWP on yksi Saksan suurimmista itsenäisistä laitteiden, pinionien ja akselien valmistajista. Valmistamme asiakaskuvien mukaan ja toimitamme tunnetuille asiakkaille laajalta teollisuudenalalta.
Toimitamme myös tunnetuille asiakkaille kansainvälisellä tasolla tuotteitamme kaivosteknologiassa. Tässä on yleiskatsaus tuotantokyvykkyyksistämme:
Sisäiset hammashihnat
kovetettu ja hiottu
Moduuli jopa 20 mm
Halkaisija 100 - 1800 mm
Hammastangot
sisä- ja ulkohammastettu
kovetettu ja hiottu
Moduuli 2 – 50 mm
Halkaisija 100 – 2000 mm
Yhdistettävät akselit
sisä- ja ulkohammastettu
kovetettu ja hiottu
Moduuli 1 – 50 mm
Halkaisija 50 – 500 mm
Pituus jopa 1500 mm
Valmistamme eri asiakkaille: kaivostoiminta, rautatie, tuulivoima, laivanrakennus, teollisuus ja erikoiskoneet. Tuotanto suoritetaan asiakaskuvien ja -standardien mukaan. Lisätietoja ensimmäisessä haastattelussa. Odotamme innolla kuulevamme sinusta.
Kaksivaiheinen vaihteisto kiinteällä akselilla
Vaihteistotyyppi: SN4F
Moottorityyppi: Kolmivaiheinen, Tasavirta ja Pysyvä Magneetti DC
Asennus: Flange
Lähtöakseli: Kiinteä akseli
Lisätiedot:
— Kuulalaakerit moottorille ja vaihteistolle
— Hionta ja kovetus
— Vihreäpyörä erityisestä pronssi-seoksesta
Lisätietoja varten katso tuotedetailisivua.
Käsiinstrumentit, joissa on liitostyyppi "D+S", voidaan liittää akselisiin Duplex-järjestelmän ja laajenevan jousen kanssa.
Tyyppi: SVTN-S 90°
Liitos*: D+S
Artikkelin numero: 405 003
Kuvaus: Suuri kulmahanska 90° 3,00mm ja 6,0mm holkeilla; kuusikulmainen kahva;
KAIVONKANSI TYYPPI ETERNO, DIN 1239:n mukaan, sadeveden tiivis, pyöreä, lämpöeristyksellä, ilman tuuletusputkea, kiinnitysmontointiin, valmistettu ruostumattomasta teräksestä V2A, mukaan lukien tarvikkeet.
Kiinnityselementtiemme avulla voit aloittaa työskentelyn vain 1,5 mm akselidiametrilla, ja voit rakentaa kompaktimmin ja tarkemmin, koska ulkokuulaa ei tarvita.
RV-C-sarjassa on ontto akseli, jonka halkaisija on jopa 138 mm, mikä mahdollistaa esimerkiksi tietojen tai sähkölinjojen kulkemisen.
RV-C-vaihteiston asennussarjojen käyttökohteet ontolla akselilla: robotiikka, lääketekniikka, antennijärjestelmät.
Kegelrataskäyttö, jossa on kelluva akseli, jotta saavutetaan aina sama sijainti vaihteiston keskelle.
Tyyppi F: Kelluva akseli
Kelluva tarkoittaa, että akselin tukeminen tapahtuu vain yhdeltä puolelta pyörää. Kegelrataskäyttöjä, joissa on F-rakenne, käytetään ensisijaisesti silloin, kun akselin ulokkeiden on oltava aina samalla etäisyydellä (sijainnissa) vaihteiston keskeltä tai kun akselin peilistä katsottuna vaihteiston A- ja B-puolilla pyörimissuunta on aina sama.
7 vaihteistokokoa 65 mm:stä 260 mm:iin, 10 perusrakennetta
Jopa 3.000 rpm käyttöpuolella
Maksimi 2.800 Nm ulostulossa
Välitykset 1:1 - 6:1 (Muut pyynnöstä)
Kiinnitys-, ilmanvaihto- ja öljytyhjennysreiät kotelossa
Välityksestä 1,5:1 alkaen hitaasti pyörivä ulostuloakseli
Yksinkertainen nivelteräksinen nivel ruostumattomasta teräksestä, joka on suunniteltu käytettäväksi matalilla kierrosluvuilla ja väännöillä, joissa on hieman väljyyttä. Nivelten rakenne on sama kuin HD-sarjan nivelissä, mutta ne on valmistettu kokonaan 1.4305-teräksestä.
Ulkomitta 10-58mm
Nimelliskierto 3,6-216Nm
Murtovääntö 9-960Nm
Käyttökierrosluku jopa 700U/Min (erittäin riippuvainen voitelusta)
Käyttökulma jopa 45°
Säännöllinen voitelu on tarpeen. Vaihtoehtoisesti voidaan käyttää rasvalla täytettyjä suojakumppuja.
Materiaalina haarukat, tapit ja kuutiot ruostumaton teräs 1.4305 (AISI 303)
Kevyt väljyyttä
Haarukan päät saatavilla eri standardiliitännöillä (rei'itys, uritus, kuusi-/neliöreikä)
Tyyppejä 231–238 käytetään voiteluaineina ja rajoitetusti myös kuivakäynnissä sekä puhtaasti pyörivässä tai heiluvassa liikkeessä. Ne soveltuvat vain osittain helical-liikkeeseen.
Pienistä ratkaisuista standardisovelluksiin aina tehokkaisiin yhdistelmiin jatkuvaan käyttöön ja maksimaaliseen käyttötehoon. Sovelluksesta riippuen tarjoamme oikean ratkaisun.
- Vain yhdellä asennetulla elastomeerikytkimellä
- Erittäin matala massan hitausmomentti
- Pelivapaa
Varustettu vain yhdellä asennetulla elastomeerikytkimellä (elastomeeripuristus). Liitettävien akselipäiden välinen siirtymäkorjaus. Hyvät vääntöjäykkyydet ja helppo asentaa.
Tuotteen kuvaus
Sakselin tukirauta SMTSU-12-600, porattu
korkealaatuisena tuotannostamme Saksassa
Tuotetiedot sakselin tuki:
Huomio: tämä on vain tukirauta pituudella 600mm (ei akselia!)
Mitat:
Tyyppi Ø d h +/- 0,15 H1 A A1 W M Ød1 e T paino./kg*
SMTSU-12-600 12 14,5 3 11 6,0 5,4 M4 4,5 15,5 75 0,44
*taulukon paino koskee rautaa, jonka pituus on 600mm ilman akselia.
Sakselin tukirautayksikön pituudesta riippuen rauta koostuu useista yksittäisistä osista.
Sakselin tuen materiaali: Alumiini
PLHE on maailman ensimmäinen taloudellisten ja tarkkuusplaneettavaihteistojen yhdistelmä. Esijännitetyt kartiorullalaakerimme planeettavaihteistoissamme takaavat suuren jäykkyyden jopa suurimmissa kuormissa. Kehittämämme tiiviste tarjoaa täydellisen suojan pölyltä ja vesiruiskuilta.
Jäykän akseliliitoksen päätoiminto on kahden akselin turvallinen ja välyksellinen liittäminen kitkan avulla. Esimerkiksi voima-akselin ja vetävän akselin välillä, ja pääasiassa vääntömomentin siirtämiseksi. Akseliliitokset koostuvat liitosputkesta ja kahdesta ulkoisesta puristusjärjestelmästä. Ne eivät ole irrotettavissa kuten flänsiliitos. Ulkoiset puristusjärjestelmät luovat välyksellisen liitoksen puristamalla liitosputken akselin päihin. Ne eivät siirrä mitään vääntömomentteja tai voimia akselin päiden välillä, vaan tarjoavat vain tarvittavat puristusvoimat. Nämä ulkoiset puristusjärjestelmät eivät ole osa voiman kulkua, mutta liitosputki on.
Liitokset on asennettava liikuttamalla ne akselin päihin ja tiukentamalla ulkoisia puristusjärjestelmiä pulttaamalla.
Oikean toiminnan ja riittävän korkean kitkakertoimen saavuttamiseksi akselin jatkeiden kosketuspintojen on oltava rasvattomia, kuivia ja puhtaita. Jäykät akseliliitoksemme...
Uusi standardi edulliselle laserialignoinnille
Uusi ShaftAlign Touch on kestävä laserialignointijärjestelmä, joka tarjoaa digitaalisia, pilvipohjaisia ja muita edistysaskeleita vuosikymmeniä vanhan, mutta edelleen laajasti käytetyn mittanäytön ja tuntoasteikon yli.
ShaftAlign Touch on yhdistelmä ohjelmisto- ja laiteinnovaatioita, jotka mahdollistavat kunnossapitotiimien käsitellä laajaa valikoimaa allokaatiot haasteita, joita peruslaserialignointijärjestelmät eivät pysty hoitamaan.
Se tarjoaa myös huipputason Mukautuvan Allokaation ominaisuuksia, joita ei tähän asti ole ollut saatavilla perusjärjestelmässä.
Kaksi innovaatiota – yksilaseriteknologia ja Aktiivinen Tilanneäly – erottavat ShaftAlign Touchin kilpailijoista.
Yhdessä ne tarjoavat sen "taian", joka mahdollistaa Prüftechnik-aligointituotteiden automaattisen mukautumisen – reaaliajassa, kun allokaatiotyöt valmistuvat – omaisuuteen, tilanteeseen ja käyttäjän kokemustasoon.
Kehäratas, jossa on reuna, käytettäväksi käsihiontakoneessa B35. Käyttöalueena ovat hiomakiekot, joiden leveys on enintään 50 mm ja nopeus 63 m/s.
Ulko Ø: 50 mm
Sisä Ø: 10.3 mm
Paksuus: 2.1 mm
Geometria: WRB
Nopeus: 63 m/s
2, 3 Leikkausta
spiraalivihreä 30°
Keskileikkaus
Varsi DIN 6535 HA:n mukaan
K 10 hienojyvä
Artikkelin numero: FR 235
Halkaisija: 5,5 mm
PDF-linkki: https://www.busse-werkzeuge.de/app/download/11683978560/Katalog_Busse.pdf
SL: 10 mm
Varsihalkaisija: 6 mm
TL: 40 mm
PTFE-säteen tiivisteet pyörivien akselien tiivistämiseen, kemiallisesti kestäviä, käyttö myös puutteellisessa voitelussa tai kuiva-ajossa, myös korkeille kierrosnopeuksille
Standardi: Erikoismallit
Erikois: Kaksipuolinen tiiviste vastakkaisiin suuntiin, samaan suuntaan, negatiivinen, koteloton tai suojalipalla