Yhteistyön avulla nivelakselivalmistajien ja palveluyritysten kanssa ympäri maailmaa voimme kattaa lähes kaikki tarpeet. Yli kymmenen tuhannen osan varaosavarastomme tarjoaa maksimaalista tyyppivalikoimaa, josta lähes jokainen nivelakseli – olipa se DIN, SAE tai Mechanics – voidaan valmistaa muutamassa tunnissa.
EDS - European Driveshaft Services perustettiin Welte-Wenu GmbH:n toimesta vuonna 2002 kaupallisena ja palvelumerkkinä, ja se symboloi yhteistyötä kansallisten ja kansainvälisten kumppaneidemme kanssa. EDS tarkoittaa laatua, toimituskykyä ja reiluja hintoja.
Welte Cardan-Service -nimellä löydät kansalliset ja kansainväliset asiantuntijakeskuksemme korjauksia, uusien valmistusten ja palveluiden osalta.
Koko akseli pyöräkuormaajamalle FERRUM DM430 x4 DLZ, DM522 x4, DM416 x4
Toistaiseksi ei ole raportoitu yhtään valmistusvikaa akselivaurioissa, aina vain liiallisesta käytöstä. Ole hyvä ja lähetä meille vanha osasi vaurioanalyysiä varten.
Akseli 5 tonnille
Rumpujarruilla
mukana painepistoni, jarrupalat, jarrukello
Jarrut on tuuletettava ja säädettävä huolellisesti ennen käyttöönottoa
Hinta ja tarjous vain pyynnöstä
Kansainvälinen toimitus Euroopassa
Tuotenumero: DM430_x4_DLZ_AXIS_COMPLETE
Ratas on DIN:n mukaan nimitys pienemmälle rattaalle rataskombinaatiossa.
Lähes kaikilla teknisten sovellusten alueilla on rattaalle vakiintunut poikkeavia käytäntöjä, jotka ovat ristiriidassa määritelmän kanssa. Esimerkiksi pyöräilyssä takapyörään kiinnitetty, voimansiirtoa varten käytettävä ratas, jota yleensä pidetään pienempänä kuin ketjuratas, voidaan kutsua rattaaksi, vaikka se harvoin on suurempi kuin ketjuratas.
Kone- ja ajoneuvotekniikassa moottorin puoleista, voimaa siirtävää ratasta ketjuvaihteessa kutsutaan voima-rattaaksi, joka siirtää moottorin voiman ketjulle.
Myös pienempi, voimaa siirtävä ratas kartioratasvaihteessa, kuten esimerkiksi differentiaalissa käytetään, kutsutaan rattaaksi. Tässä tapauksessa ratas pyörittää levy-rattaan.
Yksi yrityksen ydinosaamisista juontaa juurensa yrityksen perustamisajalta: akselien valmistus. Tämä sisältää pumppaaksia, voimansiirtoaksia, erikoisakseleita ja korjaustilauksia.
Asiakkaat asentavat usein uusia turboahtimia ja kohtaavat ongelmia uudelleen vain lyhyen käyttöajan jälkeen riittämättömän voitelun, saastumisen tai ylikuumenemisen vuoksi.