Varmista, että vain ikärajat täyttävät käyttäjät voivat käyttää ikärajattuja tuotteita, palveluja ja sisältöä. Noudata lakisääteisiä velvoitteita ja vaadittuja ikärajoja samalla kun vahvistat luottamusta.
Ikävarmistus
Ikävarmistus on prosessi, jolla varmistetaan, että henkilö, joka yrittää käyttää tuotteita tai palveluja, on lain tai säädösten määräämässä oikeassa iässä. Nämä rajoitukset voivat koskea verkkopalveluja, kuten uhkapelaamista, tuotteita, kuten alkoholi tai tupakka, tai sosiaalisen median tarjoajia, jotka tarvitsevat ikävarmistusjärjestelmän. On olemassa useita erilaisia tapoja, joilla yritykset voivat varmistaa asiakkaidensa iän, mukaan lukien henkilöllisyystodistusten tarkistukset, tietueiden tarkistukset ja äskettäin biometriset arvioinnit. Ikävarmistuksen toteuttaminen voi auttaa varmistamaan, että yritys pysyy lain ja säädösten mukaisena ja välttää sakkoja tai muuta vahinkoa.
"JOB-CAR" -konseptin avulla työnantaja on suojattu tavallisilta ongelmilta, jotka liittyvät leasing-sopimukseen ja työsopimukseen liittyvään luovutussopimukseen. Työnantaja on vapautettu omistajavastuusta ja kaikista kustannusriskeistä. IFRS 16:n mukainen kirjanpitovelvollisuus poistuu. Vahinkotapausten käsittely sekä huoltokustannusten ja polttoainekulutuksen laskutus tapahtuu suoraan AMS:n ja työntekijän välillä.
Edut yhdellä silmäyksellä:
-ei työnantajan omistajavastuuta
-ei työnantajan leasingvelvoitetta
-ei tavara- ja hintariskin siirtämistä
-ei työlainsäädännöllisiä riskejä
-ei kustannuksia palkkavaatimuksen päättymisen yhteydessä
-ei ylimääräisiä kustannuksia ennenaikaisesta sopimuksen päättämisestä
-ei kirjanpitovelvollisuutta IFRS 16:n mukaan
-ei CO2-kirjanpitovelvollisuutta Scope 3:n mukaan
Yritys- tai palveluauto kaikille työntekijöille? Leasingkonseptimme JobCar:lle ja palkkamuutokselle tekee siitä mahdollisen. Työnantaja vähentää AMS:lle maksamansa leasingmaksut työntekijän bruttopalkasta. Jos palkkavähennystä ei voida tehdä, leasingmaksut poistuvat. Työnantajalle ei koskaan tule jälkilaskutusta. Ei myöskään lisääntyneestä kulumisesta tai ajosuoritteesta, vahingoista tai ennenaikaisesta sopimuksen päättämisestä tai palautuksesta. Häiriötilanteiden käsittely tapahtuu ainoastaan AMS:n ja työntekijän välillä.