VISTIM, laadukas HR-palveluntarjoaja, joka sijaitsee Luxemburgissa, houkuttelee yrityksiä, erityisesti pk-yrityksiä, alueella. Kumppaneillamme on lähes 20 vuoden kokemus HR:stä, sekä kansallisella että kansainvälisellä tasolla. Käytännönläheinen lähestymistapamme, joka perustuu vankkaan sisäiseen kokemukseen, tarjoaa ratkaisuja, jotka on räätälöity erityistarpeisiinne. Strategianne mukaiset, kestävästi toimivat ratkaisumme ovat asiakkaidemme arvostamia, ja 90 % asiakkaistamme on toistuvia.
KANSANTASOLLA, NOPEASTI, AMMATTIMAISESTI JA EHDOTTOMAN AVOIMESTI
Kattavan konsultoinnin lisäksi arvioimme etukäteen kansainvälisten vaatimustesi menestymismahdollisuuksia ja tarvittaessa otamme asiantuntijamme mukaan paikan päälle toteuttamaan vaatimuksiasi nopeasti. Toimimme välittäjinä sinun ja asiakkaasi välillä, lähestyen heitä heidän äidinkielellään ja ajattelutavallaan. Tämä lisää merkittävästi menestymismahdollisuuksia ja useimmissa tapauksissa välttää aikaa vievän ja kalliita menettelyjä.
Vous souhaitez appeler un de vos clients dans le but de le relancer face à des retards de payements, mais vous ne disposez pas du temps et des ressources nécessaires en interne ?
Le service Call Collect d’Euro Fides est fait vous ! Notre équipe dispose de personnel spécialisé dans la relance téléphonique.
En respectant à la lettre la charte interne de votre entreprise et les procédures d'appels, nos gestionnaires agissent avec tact et professionnalisme, sans dégrader la relation que vous avez avec vos clients.
Tant de manière temporaire que systématique, Euro Fides vous apporte le support et le renfort nécessaire au moment où vous en avez le plus besoin.
Nettmob on innovatiivinen sovellus, joka perustuu voittavaan logiikkaan. Yrityksillä, jotka kamppailevat työvoiman hallinnan kanssa, on mahdollisuus löytää uusia asiakkaita ja työskennellä vapaasti.
Nettmobin avulla monimutkaisessa ympäristössä toimivat yritykset voivat parantaa pätevän työvoiman tarpeidensa hallintaa. Muutamalla klikkauksella käyttöliittymässämme voit ilmaista tarpeesi. Nettmob huolehtii sitten odotustesi täyttämisestä alle 24 tunnissa. Toisaalta mahdollistamme itsenäisten työntekijöiden löytää uusia asiakkaita säilyttäen samalla heidän vapautensa. Nettmobissa kukaan ei ole pakotettu hyväksymään tai kieltäytymään tehtävästä. Meidän tekoälypohjainen algoritmimme ehdottaa sitten parhaita profiileja, jotka ovat sopusoinnussa asiakkaan odotusten kanssa.
Konsultointi ei ole psykoterapiaa: ei mennä konsultin luo "parantumaan", vaan oppimaan uusia tapoja suhtautua kohtaamiimme esteisiin. Autamme ihmisiä:
muotoilemaan ja saavuttamaan tavoitteita
lisäämään itsetuntoa ja itseluottamusta
hallitsemaan stressiä ja tunteita
voittamaan sisäisiä konflikteja ja tekemään päätöksiä
hallitsemaan ihmissuhdekonflikteja
lisäämään henkilökohtaista hyvinvointia
löytämään merkityksen elämässä ja työssä
voittamaan vaikeita hetkiä
parantamaan ihmissuhteita
jatkamaan henkilökohtaista tai ammatillista kehityspolkuaan
Kehitä kuuntelu- ja havainnointitaitoja tukevien aktiviteettien kautta. Omaksu työkaluja, analyysimalleja ja lukurakenteita. Harjoittele tapaustutkimuksia, jotka perustuvat arkipäivän todellisuuteen.
"Ole aina läsnä, aina apuna"
ASIakaspalvelu JA ASIAKASLÄHTÖINEN HUOLTO
Olemme kaikki kuulleet tai sanoneet seuraavan lauseen: "heidän tuotteensa on hyviä, mutta palvelu puuttuu". Ongelmien ratkaisemisen lisäksi, joka tulee olla yksinkertaista, nopeaa ja tehokasta, on tärkeää tarjota asiakkaille ainutlaatuinen kokemus, kun he ottavat teihin yhteyttä. Ubinaweb kehittää palvelujaan erittäin vaativan asiakaspalvelukonseptin pohjalta. Koska pelkkä tyytyväisten asiakkaiden saaminen ei riitä; jos haluat todella erottua, sinun on luotava omistautuneita ja innokkaita faneja:
- Henkilökohtainen yhteydenotto,
- Tehokas hallinta ensimmäisestä kontaktista alkaen,
- Erittäin laadukas käsittely,
- Tyytyväisyyden vahvistaminen.
UBINAWEBIN PALVELUIDEN MÄÄRITTELY
- Ulkoistaminen puhelinpalvelukeskuksille, asiakastuelle ja asiakaspalvelulle.
- Alihankinta puhelinpalvelukeskuksille, asiakastuelle, asiakaspalvelulle ja puhelinmyynnille.
Kokea suhteita ja viestintää käytännön ja leikkisien aktiviteettien kautta. Tutustua yksinkertaisiin työkaluihin, kuten suhteelliseen huiviin. Herättää tietoisuutta sanallisesta, para-sanoista ja ei-sanallisesta viestinnästä. Lisätä julkisen puhumisen taitoja.
Johtajana, johtotehtävissä tai yrityksen toimijana henkilökohtainen valmennus on mahdollisuus saada räätälöityä tukea. Se mahdollistaa jokaisen saavuttaa omat ammatilliset ja henkilökohtaiset tavoitteensa, parantaa taitojaan ja vahvistaa itseluottamustaan.