Se on suunniteltu tarjoamaan erinomaista suorituskykyä ja erinomaista suojaa vaativimmissa raskaan kaluston dieselmoottoreissa, jotka on suunniteltu luonnollisesti imettäväksi tai turboahdetuksi suuritehoiseksi. Päätekijöiden, jotka vahingoittavat moottoria aktiivikäytössä olevissa korkeakilometrisiä ajoneuvoissa, ansiosta sen parannettu koostumus tarjoaa ylivoimaista suojaa tehokkaiden kulumisenestoon ja korroosionestoon liittyvien ominaisuuksien kautta. Se minimoi öljynkulutuksen ilman, että se vähentää jatkuvaa öljypainetta leikkausvoimalla, joka suojaa viskositeettia kaikissa olosuhteissa. Se vähentää ylläpitokustannuksia tarjoamalla erinomaista suojaa monikymmenkilometrisiä ajoneuvoja varten, jotka toimivat aktiivisissa tiheyksissä. Puhdistusaineen dispersio-ominaisuus estää saostumien muodostumisen ja tarjoaa ylivoimaista moottorisuojaa.
Suorituskykystandardi: API CJ4/CI4/CH4
SAE 10W30 dieselmoottoriöljy on erittäin korkealaatuinen dieselmoottoriöljy, joka pidentää moottorin käyttöikää kaikkein vaativimmissa maantie- ja maastokäytöissä, samalla kun se tarjoaa erinomaisen suorituskyvyn moderneissa, suuritehoisissa, alhaispäästöisissä moottoreissa, mukaan lukien pakokaasujen kierrätys- ja jälkikäsittelyjärjestelmät, joissa on dieselhiukkassuodattimet ja dieseloksidaatiokatalysaattorit. Täysin taaksepäin yhteensopiva SAE 10W30 tarjoaa myös erinomaista suorituskykyä vanhemmissa perinteisissä moottoreissa. Tämän seurauksena se täyttää API CJ4, CI4 PLUS ja CH4 -palveluluokkien vaatimukset sekä keskeiset alkuperäisten laitteiden valmistajien (OEM) vaatimukset.
SAE-luokka: 10W30
cSt @ 40ºC: 79.0
cSt @ 100ºC: 11.9
Viskositeettiindeksi, ASTM D 2270: 145
Rikkipitoisuus, wt%, ASTM D 874: 1.0
Kokonaisperus #, mg KOH/g, ASTM D 2896: 10.4
Valumispiste, ºC, ASTM D 97: -30
Syttyvyys, ºC, ASTM D 92: 230
Tiheys @ 15ºC kg/l, ASTM D 4052: 0.87
Xtreme 8003 C3 ECO SYNT 5W40 on viimeisimmän sukupolven synteettinen auton voiteluaine, jonka koostumus ja huolellisesti valittujen raaka-aineiden käyttö takaavat poikkeukselliset suorituskyvyt moderneissa bensiinillä ja dieselillä toimivissa moottoreissa, sekä immoituissa että turboahdetuissa, myös vaativissa olosuhteissa.
Xtreme 8003 ECO SYNT 5W40 moottoriöljy on täysin yhteensopiva kaikkien saastuttavien päästöjen valvontajärjestelmien (esim. DPF – Diesel Particulate Filter) kanssa ja ylittää päävalmistajien asettamat suorituskykyvaatimukset.
Erityisvaatimukset: MB-APPROVAL 229.51 - VW 502.00/505.00/505.01 - BMW LL 04
13Cr/4Ni-tyypin ruostumaton teräslanka
Omistaa korkean lujuuden yhdistettynä erinomaiseen sitkeyteen ja halkeilunkestävyyteen
Korroosiota, eroosiota, reikiintymistä ja iskuja kestävä
Toiminta on sujuvaa
Radiografinen hitsauslaatu
FOSSER Premium Plus on synteettinen huipputehokas matalatribaatioöljy, joka on suunniteltu täyttämään bensiini- ja dieselmoottoreiden korkeimmat suorituskykyvaatimukset henkilöautoissa.
Yhdisteöljy, jossa on korkea pesuteho. Sopii käytettäväksi ilmakehän dieselmoottoreissa, jotka toimivat kohtuullisissa tai vaativissa olosuhteissa. Erityisesti paikallaan oleville moottoreille ja julkisen rakentamisen koneille, joilla on tiheät öljynvaihtoväli.
Se on korkealaatuinen moottoriöljy, joka on erityisesti suunniteltu modernien 4-tahtimoottoreiden maksimaaliseen tehojen tuottamiseen. Se on kehitetty tarjoamaan ylivoimaista kertymän hallintaa ja tehosuojaa vaativimmissa käyttöolosuhteissa. Sen erinomaisen lämpö- ja hapettumisstabiliteetin ansiosta se suojaa kalvon voimakkuutta korkeissa lämpötiloissa ja vähentää saostumia erityisesti ilmajäähdytteisissä moottoreissa.
• Se tarjoaa täyden suorituskyvyn vakaata tehoa vähentämällä kitkakustannuksia optimoidun kitkan hallinnan avulla.
• Tehokas voitelu alhaisissa ympäristölämpötiloissa auttaa käynnistämään moottorin helposti ja tarjoaa ainutlaatuista suojaa kulumiselta.
• Erinomainen viskositeettistabiliteetti vaimentaa moottorin tärinää ja vähentää melua.
• Sen erityisesti suunniteltu pesuaineen dispersio-ominaisuus tarjoaa tehokasta suojaa ruostetta ja korroosiota vastaan.
On korkean suorituskyvyn synteettinen moottoriöljy, joka on erityisesti suunniteltu modernien 4-tahtimoottoreiden maksimaaliseen tehojen tuottamiseen. Se on kehitetty tarjoamaan ylivoimaista kertymän hallintaa ja tehosuojaa vaativimmissa käyttöolosuhteissa. Sen erinomaisen lämpö- ja hapettumisstabiilisuuden ansiosta se suojaa kalvon vahvuutta korkeissa lämpötiloissa ja vähentää saostumia erityisesti ilmajäähdytteisissä moottoreissa.
Se tarjoaa täyden suorituskyvyn vakaata tehoa vähentämällä kitkakustannuksia optimoidun kitkanhallinnan avulla.
Tehokas voitelu alhaisissa ympäristölämpötiloissa auttaa moottorin käynnistämisessä ja tarjoaa ainutlaatuista suojaa kulumiselta.
Erinomainen viskositeettistabiilisuus vaimentaa moottorin tärinää ja vähentää melua.
Sen erityisesti suunniteltu pesuaineen dispersio-ominaisuus tarjoaa tehokasta suojaa ruostetta ja korroosiota vastaan.
Jarruneste DOT 3 on erinomainen suorituskykyinen hydraulinen jarruneste. Sitä käytetään autojen levy-, rumpu- ja luistonestojarrujärjestelmissä sekä kytkinjärjestelmissä. Tyypilliset ominaisuudet vaihtelevat nesteen toimittajan mukaan. Tyypillisiä ominaisuuksia jarrunesteille ovat: tiheys 20º C:ssa, kiehumispiste, kostea kiehumispiste, syttymispiste ja viskositeetti 40º ja 100º C:ssa.
Sovellukset:
Jarruneste DOT 3 on kehitetty käytettäväksi sovelluksissa, joissa käytetään levy-, rumpu- ja luistonestojarrujärjestelmiä ajoneuvoissa, jotka vaativat DOT 3 -tason suorituskykyä.
Käytä vain tiivistettynä muodossa aiemmin avaamattomasta tai hyvin suljetusta astiasta.
Sulje astia heti käytön jälkeen, sillä neste imee kosteutta ympäristöstä melko nopeasti; tämä voi merkittävästi lyhentää käyttöikää.
Älä käytä uudelleen tyhjennettyä jarrunestettä.
Jarruneste voi vaikuttaa ajoneuvon maalipintaan, joten poista roiskeet ilman hankaamista.
Jarruneste tulisi tyhjentää ajoneuvosta joka toinen vuosi tai 40 000 km:n jälkeen.
Perusöljy SN 300 määritellään kevyeksi perusöljyksi ja se on Luokka I perusöljy. Sitä käytetään yleisesti voiteluaineiden ja voiteluaineiden lisäaineiden tuotannossa. Se on liuotinohennettu ja vetykäsitelty epäpuhtauksien poistamiseksi.
Sovellukset :
Perusöljy SN 300 toimii perusraaka-aineena useille teollisille voiteluaineille
Yleiskäyttöiset öljyt
Muottiöljy
Vaihteistoöljyt
Vaihteistoöljyt
Metallintyöstöfluidit
Lisäaineet
Hydrauliset öljyt
Muuntajaöljyt
Ominaisuudet :
Varmistaakseen puhtauden, se on liuotinohennettu, vaha poistettu ja vetykäsitelty öljy.
Sillä on pitkä säilyvyysaika
Korkea lämpötilakestävyys
Vapaa haitallisista kemikaaleista.
Käytetään muottiöljyssä, vaihteistoöljyissä, vaihteistoöljyissä, metallintyöstöfluideissa ja lisäaineissa.
Suorituskykystandardi: API SN/ SM / SL
SAE 30 API SN/ SM/SL BENSIINI MOOTTORIÖLJY on raskaan käytön moottoriöljy, joka on ensisijaisesti tarkoitettu käytettäväksi bensiiniä käyttävissä henkilöautojen moottoreissa, joissa suositellaan SAE 30 -luokan monograde-moottoriöljyä, joka täyttää API SN, SM, SL tai SJ -standardit. Öljy on valmistettu korkealaatuisista mineraalipohjaisista öljyistä ja edistyneestä lisäainejärjestelmästä, joka on tarpeen polttomoottoreille. Se sisältää tehokkaan tasapainon pesuaineita ja dispersantteja, jotka minimoivat lietteen ja saostumien muodostumisen, säilyttävät alkaliteetin ja vähentävät kulumista.
EVO
E – Lisäsuoja moottorille, kytkimelle ja vaihteille
V – Hyvä hinta-laatusuhde 70 % ylimääräisellä ajomatkalla
O – Erinomainen suorituskyky kaikissa sääolosuhteissa
SAE-luokka: 30
Viskositeetti, @ 100ºC, cSt (ASTM D445): 10.6
Viskositeetti, @ 40ºC, cSt (ASTM D445): 7.2
Perusöljy SN 100
SN100 on kevyt perusöljy, jonka parametrit ovat voiteluainevaraston alarajoilla. Se on ryhmän I perusöljy, joka on valmistettu käsittelemällä edelleen tyhjödistilla tiettyjä raakaöljyfractioneita. Sitä käytetään pääasiassa voiteluaineiden ja voiteluaineiden lisäaineiden tuotannossa.
Sovellukset :
Perusöljy SN 100 toimii perusöljynä useille teollisille voiteluaineille
Yleiskäyttöiset öljyt
Muottöljy
Siirtofluidit
Vaihteistoöljyt
Metallintyöstöfluidit
Lisäaineet
Hydrauliset öljyt
Muuntajaöljyt
API SN
ACEA A3/B4
BULLS RACING 10W60 - 1000L
BULLS RACING 10W60 - 208L
BULLS RACING 10W60 - 60L
BULLS RACING 10W60 - 20L
BULLS RACING 10W60 - 4x5L
BULLS RACING 10W60 - 12x1L
Hydraulinen öljy ISO 46 on poikkeuksellisen laadukasta, korkeatehoista hydraulista öljyä, joka on kehitetty vastaamaan ympäristöystävällisten hydraulisten nesteiden vaatimuksia. Tämä tuote perustuu helposti biohajoaviin synteettisiin estereihin. Huolellisesti valittu ja korkeatehoinen lisäainepaketti tarjoaa erinomaisia kulumisenestoprosentteja ja äärimmäisen paineen kestoa sekä hyvää lämpötilan vakautta ja korroosionestoa. Öljyn vahva hapettumiskestävyys ennakoi kumimaisuutta ja pisaroiden kertymistä korkeissa lämpötiloissa. Perusöljyn korkea VI ja matala jäätymispiste mahdollistavat laajan käyttölämpötila-alueen viskositeetti käyttäytymisen.
Hydraulista öljyä 46 suositellaan paikoissa, joissa voi tapahtua vahinkovuotoa ympäristöön tai joissa on vältettävä pintavesien saastumista. Käyttöalueet
SAE-luokka: 46
Viskositeetti, @ 100ºC, cSt (ASTM D445): 9
Viskositeetti, @ 40ºC, cSt (ASTM D445): 47
Suorituskykystandardi: API SN / SM / SL
SAE 10W40 API SN / SM / SL BENSIINIMOOTTORIÖLJY on puolisiintettinen moottoriöljy, joka tarjoaa pitkän moottorin käyttöiän ja suojan sedimenttejä ja kulumista vastaan. SAE 10W40 on edistynyt nelitahtimoottoriöljy moottoripyörille. Se auttaa tarjoamaan poikkeuksellisen suorituskyvyn nykyaikaisille huippuluokan moottoripyörille. Se auttaa pitämään nelitahtimoottorit suojassa äärimmäisissä olosuhteissa.
EVO
E - Lisäsuoja moottorille, kytkimelle ja vaihteille
V - Hyvä hinta-laatusuhde, 70 % ylimääräistä ajokilometria
O - Poikkeuksellinen suorituskyky kaikissa olosuhteissa
SAE-luokka: 10W40
Viskositeetti, @ 100ºC, cSt (ASTM D445): 13.0
Viskositeetti, @ 40ºC, cSt (ASTM D445): 83.5
Kaasu suojattu, rutiilityyppinen FCW-lanka
Tyypillinen 1%Ni hitsausjäämä
Vähän savua, erittäin vähän roisketta
Erinomaiset mekaaniset ominaisuudet
Vakaa kaari ja helppo slaggin poisto
Erinomainen murtolujuus 30°C:ssa
Radiografinen hitsauslaatu