UPARTNER tarjoaa koulutuksia digitaalisen markkinoinnin ja sosiaalisen median perusteista. Koulutussessioidemme tarkoituksena on antaa tiimillesi tarvittavat tiedot ja taidot menestyä jatkuvasti kehittyvässä digitaalisessa maailmassa. Perusteiden ymmärtämisestä digitaalisen markkinoinnin hallintaan sosiaalisen median strategioissa, kokeneet kouluttajamme ohjaavat osallistujia interaktiivisten ja käytännönläheisten kurssien läpi. Olitpa sitten aloittelija tai haluat syventää taitojasi, koulutuksemme on räätälöity kaikille tasoille ja auttavat sinua pysymään kilpailukykyisenä jatkuvasti muuttuvassa digitaalisessa ympäristössä. UPARTNERin kanssa investoit tiimisi kehittämiseen varmistaaksesi yrityksesi pitkäaikaisen menestyksen.
Työpajat suuntaviivoina ja tukena monimutkaisissa aiheissa, kuten verkkokaupassa ja digitaalisessa markkinoinnissa, muutoksessa, digitaalistrategiassa ja digitaalisessa tehokkuudessa. Yksilöllisesti ja kiinteään hintaan.
Työpajassa analysoimme nykytilanteen toiminnassanne ja arvioimme sen suhteessa tavoitteisiinne. Tästä johdamme yhdessä seuraavat askeleet. Näin tiedätte, miten edetä aiheen parissa ja olette vapaita päättämään, minkälaista tukea haluatte jatkaa.
Autamme teitä organisaatiomuutoksen hallinnassa ennakoimalla ja voittamalla vastarintaa, kommunikoimalla tehokkaasti työntekijöiden kanssa, toteuttamalla koulutuksia ja osaamisen kehittämisohjelmia jne.
Olet aina inspiraation puutteessa, kun on kyse arvokkaan sisällön luomisesta sosiaaliseen mediaasi tai verkkosivustollesi.
Et pysty jäsentämään ajatuksiasi muuttaaksesi ne sisällöksi.
Stressaat, koska pelkäät epäonnistumista verkossa.
Pelkäät huonoa julkisuutta ja vihaajia, ja menetät nopeasti itseluottamuksesi.
Kukaan ei ole kiinnostunut tarjouksistasi, mutta et myöskään halua vaikuttaa mainostaululta tai verkkokauppiailta.
Vertaat itseäsi jatkuvasti vaikuttajiin ja kilpailijoihisi, ja sinusta tuntuu, että mikään ei toimi sinulla.
Vetäydyt vain huonosti maksavilta asiakkailta tai potentiaalisilta asiakkailta, jotka neuvottelevat hintoja alaspäin.
Hyvä uutinen on, että olet oikeassa paikassa!
Markkinointiratkaisut: Olemme ylpeitä voidessamme tarjota teille kattavia markkinointiratkaisuja yhteistyössä alan asiantuntijoiden kanssa. Tavoitteemme on auttaa teitä laatimaan tehokas markkinointistrategia ja toteuttamaan konkreettisia toimenpiteitä liiketoimintatavoitteiden saavuttamiseksi.
Kirjanpitoratkaisut: Tarjoamme kattavia kirjanpitoratkaisuja yhteistyössä kirjanpidon ja rahoituksen asiantuntijoiden kanssa. Tavoitteemme on auttaa teitä hallitsemaan taloudellisia toimintoja tehokkaasti, ylläpitämään tarkkaa kirjanpitoa ja noudattamaan lakisääteisiä velvoitteita.
Digitaaliset ratkaisut: Erikoistuneina digitaalisiin ratkaisuihin olemme luoneet vahvoja kumppanuuksia digitaalisten teknologioiden asiantuntijoiden kanssa. Olemme täällä auttamassa teitä hyödyntämään digitaalisen potentiaalin täysimääräisesti ja muuttamaan liiketoimintaanne.
Delville Management on siirtymäjohtamiseen erikoistunut konsulttiyhtiö, joka tunnetaan asiantuntemuksestaan yritysten tukemisessa muutosvaiheessa. Yhtiö tarjoaa kokeneita siirtymäjohtajia kriittisten projektien johtamiseen, olipa kyseessä sitten uudelleenjärjestelyt, organisaatiomuutokset tai kriisinhallinta.
Räätälöidyn lähestymistavan ja syvällisen toimialatuntemuksen ansiosta Delville Management tarjoaa ratkaisuja, jotka vastaavat kunkin yrityksen erityistarpeita. Yhtiön kokeneet siirtymäjohtajat takaavat operatiivisen jatkuvuuden samalla kun he tarjoavat strategista tukea yrityksen tavoitteiden saavuttamiseksi.
Teollisuusautomaatio- ja logistiikkasektoreiden markkinoille pääsyn ja markkinointipalveluiden johtavana tarjoajana ymmärrämme markkinatiedon merkityksen menestyksekkäiden strategioiden kehittämisessä.
Markkinatietopalvelumme ja raportointimme tarjoavat sinulle arvokkaita näkemyksiä kohdemarkkinoistasi, mikä mahdollistaa tietoon perustuvien päätösten tekemisen ja kilpailijoiden edellä pysymisen.
Markkinatieto on ratkaisevan tärkeää kaikille yrityksille, jotka aikovat astua uudelle markkinalle tai laajentaa olemassa olevia toimintojaan.
Keräämällä ja analysoimalla tietoja markkinatrendeistä, asiakaskäyttäytymisestä ja kilpailijoiden toiminnasta voit tunnistaa mahdollisuuksia ja uhkia, arvioida tuotteidesi tai palveluidesi kysyntää sekä kehittää selkeää ymmärrystä kohdeyleisöstäsi.
Lääkealan teollisuudessa asiakirjojen ja tietojen eheys on elintärkeä rooli kehitysprosessissa sekä tuotteiden laadun ja turvallisuuden ylläpitämisessä niiden käytön aikana.
Tietojen hallinta, erityisesti kehittyvän teknologian aikakaudella, on yksi keskeisistä vaatimuksista ja haasteista alallamme.
Tietojen laatu- ja eheysvaatimukset on määritelty standardointielinten ja sääntelyviranomaisten toimesta useissa ohjeasiakirjoissa.
Billev Pharmassa meillä on käytännönläheinen lähestymistapa auttaaksemme asiakkaitamme hallitsemaan tietojaan tehokkaimmalla mahdollisella tavalla. Yhdessä kumppaneidemme kanssa voimme tarjota kattavan palveluvalikoiman, joka liittyy tietojen ja asiakirjojen hallintaan:
- Nykyisen IT-ympäristön analysointi
- Neuvonta uusien IT-järjestelmien käyttöönotossa, mukaan lukien RIM- ja asiakirjahallintajärjestelmät
- Sääntelytietojen tunnistaminen (asiakirjoista organisoituihin tietoihin)
- Tietojen siirto
- IT-validointi
- IT-auditoinnit