Julkiset suhteet, lehdistö- ja viestintätyö, on äärimmäisen arvokas työkalu menestyksekkäässä markkinoinnissanne. Suuret brändit eivät ole syntyneet mainosten tai mainonnan kautta.
Tunnettuus rakentuu kohdennetun julkisen viestinnän (PR) avulla. Erikoislehdistön ja mediatyön kautta varmistamme, että te, yrityksenne ja tuotteenne pääsevät esille mediassa. Kun jokin on kerran "julkisesti" tiedossa, mainontatoimenpiteet saavat aivan uuden ulottuvuuden!
PR on olennaista, kun halutaan lisätä markkinoinnin tehokkuutta. Huolehtimalla hyvästä PR:stä varmistatte, että mainontanne saa tarvittavan kasvualustan tuottaakseen enemmän voittoa.
Tunnettuus ja markkinoiden huomio ovat jokaiselle yrittäjälle äärimmäisen arvokkaita. Hyödyntäkää KOKONin kautta perusteltua PR:ää oikeana työkaluna tämän kestävän kehittämiseksi.
Ceresana on tutkinut biopohjaisten muovikalvojen maailmanmarkkinoita:
Luku 1 tarjoaa kattavan analyysin biopohjaisten muovikalvojen maailmanmarkkinoista - mukaan lukien ennusteet vuoteen 2032 asti: Euroopan, Pohjois-Amerikan, Aasian ja Tyynenmeren alueen sekä muun maailman osalta tarkastellaan kulutuksen ja liikevaihdon kehitystä.
Luvussa 2 tarkastellaan erikseen 11 maata, joissa on suurin kalvokulutus ja liikevaihto. Kulutus jaotellaan sovellusalueittain: elintarvikepakkaus, kulutustavaroiden pakkaus, muut pakkaukset, maatalouskalvot ja muut kalvot. Markkinatutkimus tarjoaa tietoja eri biopohjaisten muovityyppien osalta kalvoissa: polymaitohappo (PLA), tärkkelyspohjaiset muovit, muut biologisesti hajoavat muovit, biopohjaiset mutta ei biologisesti hajoavat muovit.
Luku 3 tarjoaa hyödyllisiä yritysprofiileja merkittävimmistä biopohjaisten muovikalvojen valmistajista.