Saksassa parhaat henkilöstöpalvelut
BOLDEN International AG palkittiin jälleen vuonna 2016
Kuten kahtena edellisenä vuonna, BOLDEN International AG kuuluu myös vuonna 2016 Saksan suositeltaviin henkilöstöpalveluihin. Tähän johtopäätökseen on päätynyt FOCUS-lehden kustantaman edustavan tutkimuksen 'Top-Personaldienstleister 2016' perusteella, joka julkaistiin 03.05.2016 FOCUS-erikoisnumerossa 'Ura'. Uuden palkinnon lisäksi 'Executive Search' -kategoriassa (yli 100 000 EUR p.a. EK) ilahdutti tänä vuonna myös ensimmäistä kertaa saatu tunnustus 'Professional & Specialist Search' -kategoriassa (alle 100 000 EUR p.a. EK).
Palautukset käsitellään meillä nopeasti ja tarkastetaan. Loppujen lopuksi tilaajat voivat saada taloudellista helpotusta vain, jos tuote on moitteeton ja uudelleen käytettävä.
Missä tahansa lähetetään, syntyy aina myös palautuksia tai takaisinlähetyksiä. Toimialasta riippuen osuus voi olla yli 60 %. On olemassa erilaisia menettelyjä, joilla palautuksia voidaan käsitellä. Meidän toimintamme perustuu aina toimialaan ja kunkin asiakkaan toiveisiin. Yleensä tarkastamme saapuvat palautukset sovittujen kriteerien mukaisesti ja palautamme moitteettomat tuotteet varastoon.
Palautukset käsitellään nopeasti ja tarkastetaan. Loppujen lopuksi tilaajat voivat saada taloudellista helpotusta vain, jos tuote on moitteeton ja uudelleen käytettävä. Nämä tarkastukset kaikista niihin liittyvistä kirjauksista suoritetaan aina sovitun aikarajan puitteissa.
Provadis Professionals GmbH on teollisuuden asiantuntijarekrytoija, joka tukee yrityksiä kemian, lääketeollisuuden ja siihen liittyvien prosessiteollisuuden asiantuntijoiden ja johtajien hankinnassa. Yhdessä kanssanne toteutamme kohderyhmäänne suuntautuvan tarpeenanalyysin ja hyödynnämme ainutlaatuista hakijaverkostoa.
Finaaliseen henkilöstöhankintaan asti tuemme teitä henkilöstömarkkinointitoimenpiteiden (kuten perinteiset työpaikkailmoitukset tai aktiivinen rekrytointi) ja valintaprosessien (kuten hakijavalinnat, puhelinhaastattelut ja arviointikeskukset) suunnittelussa ja toteutuksessa sekä haastattelujen koordinoinnissa ja aikataulutuksessa.
+ Otamme kokonaisvaltaisen suunnittelun, organisoinnin ja hallinnan vastuullemme projekteissanne.
+ Viestimme kaikki olennaiset projektitiedot selkeästi ja tehokkaasti vastuullisten tiimin jäsenten, sidosryhmien ja asiakkaiden kanssa.
+ Laskemme tarvittavan budjetin ja valvomme menoja.
+ Pidämme silmällä monimutkaisia rakennuspaketteja, osaluetteloita ja komponenttivariaatioita.
+ Etsimme, arvioimme ja valvomme projektin riskejä sekä määrittelemme parhaat ehkäisytoimenpiteet.
+ Laadimme realistisia aikatauluja ja työpaketteja ja varmistamme niiden ajallisen toteutuksen.
+ Valvomme esiintyviä virheitä ja ongelmia sekä hallitsemme korjaustoimenpiteitä.
+ Järjestämme muutoksenhallintaprosessin ja varmistamme, että oikeat komponentit käytetään oikeissa paikoissa.
=> Teknisen asiantuntemuksemme avulla teemme varmasti perusteltuja päätöksiä ja toimimme aina ketterästi ja tavoitteellisesti.
Kvalifioitua tukea QMB-palveluista, väliaikaisesta johtamisesta ja ongelmanratkaisusta.
Siirrä laatujohtamisen aiheesi ulkopuolisille asiantuntijoille.
Syyt turvautua ulkoiseen laatujohtamisen tukeen ovat moninaiset. Mikä on sinun syysi? Tarvitsetko lyhytaikaista helpotusta oman laatujohtamisen henkilöstön työkuormaan, erityistä laatujohtamisen asiantuntemusta haastavassa ongelmatilanteessa tai onko kannattavampaa siirtää laatujohtamisen aiheesi ulkoiselle asiantuntijalle? Mikä tahansa syy sinua ohjaa ulkoistamaan laatujohtamisesi: pitkän kokemuksen, käytännönläheisen työskentelytavan ja runsaasti asiantuntemusta omaavana autamme mielellämme laatujohtamisessasi.
Väliaikainen johtaminen - Henkilöstöhallinta on avain menestykseen riippumatta siitä, missä päin maailmaa liiketoimintasi toimii. Oikeiden ihmisten saaminen oikeaan paikkaan oikeaan aikaan on jokaisen projektin pääasiallinen menestyskriteeri. Mikään ei ole vakaampaa kuin muutos, erityisesti vaikeassa kulttuuriympäristössä. Kaikki yritykset eivät aina voi ja pysty heti huomioimaan tätä. Tämä aukko on ihanteellinen HR-väliaikaiselle johtamiselle – joustava, nopea ja asiantunteva.
Verkostossamme on yli 300 nopeasti toimivaa väliaikaista johtajaa eri toimialoilta tukemaan yritystäsi ja ratkaisemaan pullonkauloja. Väliaikainen johtaminen on erityinen palvelu projektien puutteisiin.
Kyse on asiantuntijoiden ja johtajien tilapäisestä käytöstä tiukasti määriteltyjen projektien puitteissa. Väliaikainen johtaminen on henkilöstöhankintatyökalu kokeneiden asiantuntijoiden, johtajien ja ylimpien johtajien lyhytaikaiseen, aikajoustavaan käyttöön.
Painopisteet:
- B2B- ja B2C-myynti, kansallisesti ja kansainvälisesti
- Kestävä myyntimenestys / liikevaihdon kasvu
- Toimipisteiden perustaminen, johtaminen ja kehittäminen
- Palkkaus- ja kannustinohjelmat
- VälittäjämYYnti
- Kansainvälinen myynnin ja projektinhallinta
- Liiketoimintakaupan jälkeinen integraatio myynnissä
- Kenttäkoulutukset
- Henkilöstön valinta / henkilöstödiagnostiikka myynnissä
Kaikkien työntekijöiden esittämiseksi suunnitellaan intranet, joka kysyy työntekijätietoja ja organisaatiorakenteita yrityksen omasta Microsoft Windows Active Directorystä. Interaktiivisen käyttöliittymän avulla jokainen työntekijä voi navigoida organisaatiossa ja löytää henkilöitä vapaatekstihakuun avulla.
Teidän palvelunne henkilöstöpalveluntarjoajana ja vuokratyöfirmana ovat korvaamattomia Saksan työmarkkinoilla.
Samaan aikaan haasteet kasvavat: voimakkaat taloudelliset vaihtelut, kasvavat työntekijöiden vaatimukset ja jatkuvat likviditeettivirtaukset palkkojen ja palkkioiden kautta – erityisesti yhä pidemmiksi venyvät maksuehdot.
Yrittäjän kanssa kehitämme yksilöllisiä tavoitteita ja strategioita sekä prosesseja ja rakenteita, jotta työ, organisaatio ja käyttäytyminen voidaan muotoilla terveyttä ja tuottavuutta edistäviksi. Luomme räätälöidyn, arjessa toimivan ja rahoitettavan konseptin BGM:lle, joka sopii yritykseen ja sen resursseihin. Yhdessä kehitämme viestintästrategian, joka on olennainen tekijä BGM:n onnistuneessa vaiheittaisessa toteutuksessa.
Järjestelmällinen lähestymistapa ottaa huomioon organisaation yksilölliset vaatimukset ja rakenteet. Strategisia ja liiketoiminnallisia tekijöitä huomioiden sekä johtajien, työntekijöiden ja sisäisten ja ulkoisten tahojen osallistamisella kaikki yhdistetään tehokkaasti kokonaisvaltaiseksi järjestelmäksi. Kaikki hyötyvät parantuneesta elämänlaadusta, työtyytyväisyydestä ja taloudellisesta turvallisuudesta. Suorituskykyä heikentävät tekijät tunnistetaan ja korjataan.