Aaltokannan päissä on puristettu lyhyt neliöosa. Toisessa vaiheessa tämä on kokonaan muovilla päällystetty ruiskupuristusmenetelmällä, jonka asiakkaamme yleensä suorittavat itse.
Flanssisyliinderit (FZ) AHP Merkleltä
Maksimipaine 250bar
Kompakti hydrauliikkasyliinder
Käytetään pääasiassa muottivalmistuksessa
Piston halkaisija Ø25mm - Ø80mm
Piston varret kovetettuja ja hiottuja
Liitännät aina yhdellä puolella
Eri kiinnitysvaihtoehtoja
Jännityspihdit työkappaleiden käsittelyyn (302E-390E, pyöreä, kuusi- ja nelikulmainen malli)
Käyttö: Työkappaleiden kiinnittämiseen osakoneissa, hiomakoneissa tai jälkikoneistuskoneissa,
Malli: DIN 6341:n mukaan. Jousiterästä, kovetettu ja hiottu. Pyöreä reikä, sileä. Vain nimellismitta voidaan jännittää. 0,5 mm:n välein.
Käyttöosat asiakkaan piirustusten mukaan ruostumattomasta teräksestä ja automaattiteräksestä. Valmistettu kokonaisuudessaan jyrsinnällä, porauksella, poikittaisporauksella ja kierteellä, viilattu, mukaan lukien pintakäsittely/-viimeistely.
Valmistettu kokonaisuudessaan läpiviennillä sorvauskoneella.
CNC-koneistettuja osia / Teräsmutter (42CrMoS4V)
ROMMEL Tarkkuuskoneistus Oy iloitsee korkealaatuisten koneistettujen osien valmistuksesta ruostumattomasta teräksestä, ei-rautametalleista ja teräksestä – ja näin on ollut jo 3 sukupolven ajan!
Yksi syy tähän on se, että arvostamme kaikessa työssämme erityisesti luotettavaa ja ajankohtaista toteutusta.
Valmistamme monimutkaisia koneistettuja osia, joiden halkaisija vaihtelee Ø 12 mm:stä Ø 65 mm:iin sarjoissa, jotka sisältävät noin 100 - 30 000 kappaletta.
Kendrion (Aerzen) Mini Pysyvät magneettijarrut toimivat elektromagneettisesti. Vääntövoima, joka ei aiheuta kiertoliikettä, syntyy pysyvistä magneeteista. Jarrut voidaan asentaa mihin tahansa asentoon. Laadukkaat magneetit takaavat luotettavan toiminnan. Tuntemusmomentti on saatavilla jo toimitettaessa, joten jarruja voidaan käyttää ilman juoksutusta.
Nimellismomentit: 0,6 Nm
Standardinimellisjännitteet: 24 V DC
Lämpöluokka: B (130 °C)
Ratas on DIN:n mukaan nimitys pienemmälle rattaalle rataskombinaatiossa.
Lähes kaikilla teknisten sovellusten alueilla on rattaalle vakiintunut poikkeavia käytäntöjä, jotka ovat ristiriidassa määritelmän kanssa. Esimerkiksi pyöräilyssä takapyörään kiinnitetty, voimansiirtoa varten käytettävä ratas, jota yleensä pidetään pienempänä kuin ketjuratas, voidaan kutsua rattaaksi, vaikka se harvoin on suurempi kuin ketjuratas.
Kone- ja ajoneuvotekniikassa moottorin puoleista, voimaa siirtävää ratasta ketjuvaihteessa kutsutaan voima-rattaaksi, joka siirtää moottorin voiman ketjulle.
Myös pienempi, voimaa siirtävä ratas kartioratasvaihteessa, kuten esimerkiksi differentiaalissa käytetään, kutsutaan rattaaksi. Tässä tapauksessa ratas pyörittää levy-rattaan.