Silikoniturboletkummme ovat ihanteellisia liitoksia moottorin kiinnitettyjen osien ja välijäähdytysjärjestelmän välillä. Ne ovat saatavilla eri suoruuksina, muotoina tai kaarevina versioina. Kaarevat muodot ovat tarpeen, kun asennuksen tai käytön aikana esiintyy pieniä väärälinjauksia. Letkut ovat tarpeeksi joustavia kestämään väärälinjauksista/puristuksista/kolmiakselisista liikkeistä johtuvia värähtelyjä.
Myös metalliliittimillä varustettuja turboletkuja ja puristettuja päätyjä voidaan kehittää tarpeidesi mukaan.
URM:llä on oma testipenkki letkujen elinkaaritestaukselle (sykliset paineet 0–3 bar, lämpötilat jopa 220 °C, letkun sisällä ja ulkopuolella).
Turboletkut ovat ihanteellisia liitoksia moottorin kiinnitettyjen osien ja välijäähdytysjärjestelmän välillä.
•Palvelimien Asennus ja Konfigurointi: Fyysisten ja virtuaalisten palvelimien käyttöönotto ja asetusten määrittäminen yrityksen tarpeiden mukaan.
•Virtualisointi: Virtualisointiteknologioiden, kuten VMware tai Proxmox, käyttö laitteistoresurssien optimoinnin tueksi.
•Tallennusratkaisut: Luotettavien tallennusratkaisujen toteuttaminen, mukaan lukien verkkotallennus (NAS) ja SAN-verkotallennus.
•Tietojen Varmuuskopiointi ja Palautus: Varmuuskopiointijärjestelmien konfigurointi tietojen saatavuuden ja palauttamisen varmistamiseksi.
•Siirtyminen Pilveen: Siirtyminen julkisiin (AWS, Azure, Google Cloud) tai yksityisiin pilviympäristöihin.
•Korkean Saatavuuden Ratkaisut: Korkean saatavuuden ratkaisujen toteuttaminen toimintojen jatkuvuuden varmistamiseksi.
•Käyttöjärjestelmien Hallinta: Käyttöjärjestelmien, kuten Windows Server, Linux, Unix jne., hallinta.
•Hakemistopalveluiden Hallinta
Ajoneuvon estorakenteet yhdistävät korkeat turvallisuusvaatimukset moderniin muotoiluun, mikä tekee niistä sopivia ympäristöihin, joissa on erityisiä esteettisiä kriteerejä. Äärimmäisen alhainen voiman siirto siltaan tekee valikoimastamme ihanteellisen vanhojen siltojen korjauksiin.
Tiekäytävämme ovat saatavilla eri suorituskykytasoilla, nimittäin H2 ja H4b, sekä eri toimintaleveyksillä, nimittäin W2, W3, W4 ja W5, NBN EN 1317 -standardin mukaisesti. Eri mittojen ja edullisten voiman siirtojen ansiosta voimme aina tarjota sopivan ratkaisun.
Meidän silikoniputket turboahtimille ovat ihanteellisia liitoksia moottoriin asennettujen latausilman jäähdytysjärjestelmän osien välillä. Ne ovat saatavilla useissa eri versioissa, suoria, muotoiltuja tai kierrettyjä, asiakkaan toiveiden mukaan. Kierretyt versiot ovat tarpeen, kun asennuksessa tai toiminnassa on lievää kohdistuspoikkeamaa. Putket ovat riittävän joustavia vaimentamaan näistä kohdistuspoikkeamista/puristusliikkeistä/kolmiakselisista liikkeistä johtuvia tärinöitä.
Turboahtimen putket on varustettu metalliliittimillä ja kutistetuilla päillä, ja ne voidaan myös suunnitella vaatimustesi mukaan. URM:llä on oma testipenkki putkien käyttöiän testaamiseen (sykliset paineet 0–3 bar, säilyttäen lämpötila jopa 220 °C sekä putken sisällä että ulkopuolella).
Turboahtimen putket ovat ihanteellisia liitoksia moottoriin asennettujen latausilman jäähdytysjärjestelmän osien välillä.
Tehokas tietokonesysteemi vaatii luotettavan ja vakaan verkon. Näin sinulla on aina pääsy resursseihisi, sovelluksiisi ja tiedostoihisi. Ja tämä tapahtuu turvallisesti.
Teräksiset ajoneuvon pidätysjärjestelmät yhdistävät korkeat turvallisuusvaatimukset moderniin muotoiluun, mikä tekee niistä sopivia ympäristöihin, joissa on erityisiä esteettisiä kriteerejä. Äärimmäisen pieni voiman siirto sillalle tekee tuotevalikoimastamme ihanteellisen vanhojen siltojen kunnostamiseen.
Kaiteemme ja turvallisuuspidätysjärjestelmämme ovat saatavilla eri suorituskykytasoilla, nimittäin H2 ja H4b, sekä eri käyttöleveyksillä kuten W2, W3, W4 ja W5 NBN EN 1317 -standardin mukaisesti. Erilaisten mittojensa ja suotuisien voiman siirtojen ansiosta voimme aina tarjota sopivan ratkaisun.
Ajoneuvoesteet yhdistävät korkeat turvallisuusvaatimukset moderniin muotoiluun, mikä tekee niistä sopivia ympäristöihin, joissa on erityisiä esteettisiä kriteerejä. Erittäin alhainen voiman siirto sillalle tekee valikoimastamme ihanteellisen vanhojen siltojen kunnostamiseen.
Tiekäytävämme ovat saatavilla eri suorituskykytasoilla, eli H2 ja H4b, sekä eri käyttöleveyksillä, eli W2, W3, W4 ja W5, NBN EN 1317 -standardin mukaisesti. Erilaisten mittojen ja suotuisien voiman siirtojen ansiosta voimme aina tarjota sopivan ratkaisun.