Kvalifioitua tukea QMB-palveluista, väliaikaisesta johtamisesta ja ongelmanratkaisusta.
Siirrä laatujohtamisen aiheesi ulkopuolisille asiantuntijoille.
Syyt turvautua ulkoiseen laatujohtamisen tukeen ovat moninaiset. Mikä on sinun syysi? Tarvitsetko lyhytaikaista helpotusta oman laatujohtamisen henkilöstön työkuormaan, erityistä laatujohtamisen asiantuntemusta haastavassa ongelmatilanteessa tai onko kannattavampaa siirtää laatujohtamisen aiheesi ulkoiselle asiantuntijalle? Mikä tahansa syy sinua ohjaa ulkoistamaan laatujohtamisesi: pitkän kokemuksen, käytännönläheisen työskentelytavan ja runsaasti asiantuntemusta omaavana autamme mielellämme laatujohtamisessasi.
Uuden hierarkkisen tehtävän ottaminen on tilaisuus paljastaa oma lahjakkuus!
Uuden roolin ottaminen tai nousu korkeammalle tasolle vanhojen kollegoiden tai uuden tiimin johtamisessa voi olla stressaavaa, joten on tärkeää valmistautua hyvin viedäksesi koko tiimi voittoon. On tärkeää parantaa viestintää ja hallita paremmin syntyviä konflikteja.
Tiimin tehokas organisointi, merkittävien muutosten hallinta yrityksessä samalla kun pidetään tiimien motivaatio korkealla tavoitteiden saavuttamiseksi.
Tämän valmennuksen / koulutuksen jälkeen olet valmis:
Toimimaan itsevarmasti kyvyssäsi johtaa tiimi voittoon.
Asettamaan selkeitä tavoitteita ja luomaan suurempaa motivaatiota itsellesi ja tiimillesi.
Käyttämään viestintä- ja vakuuttamistekniikoita jännitteiden purkamiseksi, rajojen asettamiseksi, välimiehenä toimimiseksi, palautteen antamiseksi ja kannustamiseksi.
Tunnistamaan johtajuustaitosi luodaksesi parempia yhteistyömahdollisuuksia.
AMOA:n roolissa varmistamme kaikki suunnittelun, rakentamisen ja toteutuksen vaiheet, jotka liittyvät tietojärjestelmien uudistamisprojekteihin, jotka perustuvat ohjelmistopaketteihin:
- Ohjelman määrittely, ratkaisun valintaan liittyvä apu, projektin organisointi ja projektin vaikutusanalyysi suunnitteluvaiheessa
- Avustaminen liiketoiminnassa ratkaisun toteuttamisessa (suhteiden hallinta integraattoriin, tarpeiden ilmaiseminen, testauksen avustaminen, toiminnallisten vaatimusten laatiminen, käyttäjien koulutus) sekä päivittäisen toiminnan valmistelu (toiminnallisen hallinnan ja sisäisen tuen organisointi, ylläpitopalveluntarjoajan valinta)
- Yhteenvetojen laatiminen ja kokemusten palautteen antaminen projektin jälkeisessä vaiheessa