Tuotteet hakusanalla kehittäjän (126)

Prototyyppikehitys

Prototyyppikehitys

Nykyisten CAD/CAM-teknologioiden käyttö 2D- ja 3D-suunnittelussa mahdollistaa meille prototyyppien, yksittäisten osien ja pienerien taloudellisen valmistamisen. Yksittäisten osien valmistaminen, myös ilman piirustusta – vain mallin mukaan, on yksi erikoisosaamisistamme.
Tekstiilikehityspartneri

Tekstiilikehityspartneri

Itsenäiset tekstiilikehitykset Tukeminen tarpeiden määrittelyssä, tekstiilitekniset tarjouskeskustelut, sovitus Suunnittelu, tekniset luonnokset, CAD-leikkaus, 3D-simulaatio, Prototyypit, ensimmäiset näytteet, istuvuuden tarkastus, käyttötesti, Mallikehitys, mallikuvaukset SPEC:lle, sovitus
Monitorikotelo

Monitorikotelo

Tässä esitelty valokuvien tilausterminaali on suunniteltu erilaisille tietovälineille. Se koostuu TFT-kosketusnäytöstä ja erityisesti muokatusta tietokonekoteloista, joka kokonaismuotoilultaan muistuttaa tavallista putkinäyttöä. Moduulirakenne mahdollistaa useiden sivu- ja liitäntäelementtien asentamisen, mikä lisää joustavuutta. Kotelon suunnittelu perustuu muovivaluprosessiin ja se on helppo koota. Kokonaisuudessaan projekti sisälsi myös lisävarusteita, jotka mahdollistavat oheislaitteiden, kuten tulostimien, liittämisen.
Vaatteiden Kehitys

Vaatteiden Kehitys

Vaatekehitysprosessi Sertifiointi ja näytteenottotestaus Käyttötesti, laatujohtaminen Sertifiointi ja näytteenottotestaus Käyttötesti ja kyselylomake Tuotantotarkastukset KREATIVcontrol - tekstiilipalvelut ja konsultointi - Itsenäinen kehityspartner vaatteiden hankinnassa.
Sijaintitieto paikkatietojen avulla - Konsultointi, Kehitys ja Toteutus

Sijaintitieto paikkatietojen avulla - Konsultointi, Kehitys ja Toteutus

Liiketoiminta-analytiikan maailmassa sijaintitietojen käyttö on ollut pitkään tiedossa. Tänään kyse ei ole enää vain olemassa olevien tietojen visualisoimisesta maantieteellisillä kartoilla. Yhdistettynä tietoanalyytikoihisi sijaintitiedot tarjoavat täysin uusia oivalluksia monilla alueilla, kuten esimerkiksi: • Asiakassegmentointi – Missä sijaitsevat asiakkaani? • Myyntipotentiaali – Missä ovat myynniltään vahvimmat/heikoimmat alueeni? • Sijaintivalinta – Missä on paras asiakaskunta uudelle myymälälleni? • Kohdemarkkinat – Missä on kohderyhmäni, jolla on korkein ostovoima? • Markkinoille pääsy – Missä kilpailijani toimivat? • Reittien optimointi - Mikä on tehokkain reitti vähimmillä kustannuksilla? Näytämme sinulle, kuinka sijaintianalytiikka tekee tietoanalyysistäsi vielä arvokkaampaa. Ota meihin yhteyttä ilman sitoumuksia. Yhteyshenkilösi on mielellään apunasi: Markus Ruf, p. 089 589394 11, markus.ruf@mip.
Aurinkomodulit

Aurinkomodulit

Kehitysrunko Aurinkomoduulien kehitysrunko sekä niiden kiinnityselementit asiakkaan spesifikaatioiden mukaan.