Tutustu ratkaisuihimme suurille globaaleille yrityksille verkkosivustollamme. VISTIMissä ymmärrämme suurten monikansallisten yritysten kohtaamat ainutlaatuiset haasteet. Kattava henkilöstöhallintoratkaisujemme valikoima on suunniteltu vastaamaan globaalien organisaatioiden monimutkaisia tarpeita, aina palkkahallinnosta ja etuuksien hallinnasta rekrytointiin ja osaamisen kehittämiseen. Asiantuntemuksemme ja kokemuksemme avulla voimme auttaa sinua virtaviivaistamaan henkilöstöhallintoprosessejasi, parantamaan tehokkuutta ja edistämään liiketoiminnan menestystä eri maantieteellisillä alueilla. Tarvitsetko tukea vaatimustenmukaisuudessa, työntekijöiden sitouttamisessa tai työvoiman suunnittelussa? Asiantuntijatiimimme on täällä auttamassa. Vieraile verkkosivustollamme saadaksesi lisätietoja siitä, kuinka ratkaisumme voivat auttaa suurta globaalia yritystäsi menestymään.
Onnistuminen uudessa tehtävässä tai vastuuden muutoksessa
Käydä läpi vaikea vaihe ammatillisessa elämässä
Antaa merkitystä ammatillisille valinnoillesi
Löytää suuntaviivoja monimutkaisessa ammatillisessa siirtymävaiheessa
Saavuttaa kunnianhimoisia tavoitteita ja saada tiimisi sitoutumaan niihin
Vahvistaa asemaasi organisaatiossasi
Tuntea paremmin motivaattorisi ja lahjakkuutesi
Kehittää itseluottamustasi
Hallita stressiä vaikeissa tilanteissa
Ota etäisyyttä monimutkaiseen tilanteeseen
Ensimmäinen tapaaminen valmentajan ja asiakkaan välillä, jossa tarkennetaan asiakkaan odotuksia ja tarpeita, pyynnön kontekstia, asiakkaan odotuksia valmennuksen suhteen, valmennuksen tarkkoja tavoitteita asiakkaan omalla sanastolla, odotettuja tuloksia, erityisiä odotuksia valmentajalta.
Tämän tapaamisen jälkeen, jos on molemminpuolinen sopimus työskennellä yhdessä, sopimus laaditaan.
La supervision est le processus interactif entre un mentor ou un coach, qui partage ses expériences de coaching ou de mentorat avec un superviseur afin d’être conseillé et de nouer un dialogue propice à la réflexion et à l’apprentissage collaboratif, pour le plus grand bénéfice du mentor ou du coach, de ses clients et organisations.
Développer les compétences et aptitudes du coach/mentor
Offrir un espace de support pour réfléchir aux expériences vécues au cours du travail avec les clients
Favoriser des pratiques professionnelles de qualité conformes aux normes et à la déontologie.
Par son approche systémique, la pertinence de son questionnement, son analyse réflexive et la structure de sa supervision, Isabelle Ferlin m’amène à évoluer dans ma pratique de coach professionnel en me permettant d’analyser ma posture, d’interroger mon fonctionnement, de travailler sur mes résonances personnelles et mes freins.