Tiukkuuden, laadun ja luovuuden vaatimuksemme mahdollistavat tuotteidemme viehättää ja yllättää jopa hienoimmat makuhermot.
Tuloksena? Vienti useimpiin Euroopan maihin, pääasiakkainamme ovat suuret ja keskikokoiset myymälät (GMS), ravintola-alan (RHF), tukkukauppiaat ja teollisuus.
Filosoofiamme? Aina suosia makuja ja tuotteiden laatua, samoin kuin kekseliäisyyttä ja innovaatioita, jotka ovat välttämättömiä uusille tuotteillemme, jotka on suunniteltu hurmaamaan. Koska asiakkaidesi kulinaariset mieltymykset muuttuvat myös. On siis välttämätöntä ennakoida tätä kehitystä!
FOOD PARTNERS CO:n kanssa tuotteet tekevät eron...
Ota meihin yhteyttä viipymättä keskustellaksesi projektistasi.
Erityisesti SWECO®-pyöriville laitteille kehitetyt muotoillut aallotetut hihat. Sisähalkaisija uralla, joka vastaa syöttöjen ja poistojen helmirenkaaseen. Näitä hihoja voidaan valmistaa useissa standardikokoissa. Näissä hihoissa on hihnat, jotka mahdollistavat helpon ja turvallisen kiinnittämisen tuotteen käsittelyn aikana.
Arubisilla on kymmeniä vuosia kokemusta, ja se auttaa sinua löytämään oikean hihan suunnitellun sovelluksen mukaan.
Syklinen lipopeptidirakenne, joka koostuu seitsemästä aminohaposta, vaikuttaa ainutlaatuisiin ja erottuviin ominaisuuksiin. KANEKA Surfactin voi luoda D-vaiheen, emulsio, kaksijakoinen vaihe, joka sisältää sekä öljyä että vettä, käyttäen erittäin alhaista annosta (3 ppm). D-vaiheen KANEKA Surfactinia voidaan käyttää puhdistusöljygeelin ja pienten hiukkasemulsion sekä monien muiden ihonhoito- ja kosmetiikkatuotteiden valmistamiseen.
Tiiviissä yhteistyössä kumppaneidensa kanssa European Colostrum Industry tukee ja neuvoo eläinravitsemuksen ammattilaisia heidän R&D-kehityksissään naudan kolostrumiin perustuvien tuotteiden osalta. Teille nimetään yksi yhteyshenkilö, joka auttaa teitä kaikissa asioissanne.
Ennen jokaista yhteistyötä solmitaan salassapitosopimus, jotta jokaisen asiakkaan tiedot ja osaaminen voidaan suojata.
Kaneka on määritellyt neljä liiketoiminta-aluetta toteuttaakseen tutkimus- ja liiketoiminnan kehitysstrategiaansa: Materiaalit, Elämänlaatu, Terveydenhuolto ja Ravinto. Näiden alueiden sisällä innovoimme edelleen teknologioitamme, laajennamme liiketoimintamallejamme ja luomme uusia.
Tutkimus- ja liiketoiminnan kehitysaktiviteettimme tarkoitus asetetaan markkinoiden ja asiakkaiden näkökulmasta.