Vakuuta asiakkaasi ja potentiaaliset asiakkaasi relevantilla sisällöllä ja vahvista verkkobrändiäsi. Markkinointi- ja sisällöntuotantotiimimme kehittää kanssasi luovia ja houkuttelevia sisältöjä B2B- ja B2C-sektoreille. Oikean markkinointikonseptin avulla sinut ja tuotteesi huomataan, ja voit kasvattaa liikennettäsi ja myyntiäsi. Analyysit, kielelliset ja kulttuuriset mukautukset sekä SEO-asiantuntemus kuuluvat myös tarjontaan.
ISO 26000:n sosiaalisen vastuun periaatteet
Tilivelvollisuus
Vastuu yhteiskuntaan, talouteen ja ympäristöön kohdistuvista vaikutuksista.
Läpinäkyvyys päätöksissä ja toiminnassa, jotka vaikuttavat yhteiskuntaan ja ympäristöön.
Organisaation käyttäytymisen tulisi perustua arvoihin, kuten rehellisyys, oikeudenmukaisuus ja eheys.
Organisaation tulisi kunnioittaa, ottaa huomioon ja vastata sidosryhmien etuihin.
Kukaan yksilö tai organisaatio ei ole lain yläpuolella.
Organisaation tulisi kunnioittaa kansainvälisiä käyttäytymisnormeja lainmukaisuuden periaatteen noudattamisessa.
Ihmisoikeuksien kunnioittaminen
Hiilijalanjälki on ympäristöindikaattori, joka pyrkii heijastamaan kaikkia kasvihuonekaasuja (GHG), joita syntyy suoraan tai epäsuorasti. Me autamme sinua laskemaan hiilijalanjälkesi kansainvälisten protokollien (ISO 14069 ja GHG Protocol) perusteella.
Lisäksi, jos niin pyydetään, voidaan hoitaa rekisteröinti Ekologisen Siirtymän ja Väestöhaasteen Ministeriössä saadakseen CALCULO, REDUZCO ja/tai COMPENSO -tunnukset.
Tarjoamme neuvontapalveluja hallintajärjestelmien käyttöönottoon ja ylläpitoon, jotka ovat yhdenmukaisia standardien UNE-EN ISO 50001:2018, UNE-EN ISO 14001:2015 ja UNE-EN ISO 9001:2015 kanssa.
Meillä on kokenut auditointitiimi, joka pystyy suorittamaan järjestelmän sisäisiä auditointeja asianmukaisesti.