Meillä palautukset käsitellään nopeasti ja tarkastetaan.
Missä tahansa lähetetään, syntyy aina myös palautuksia tai takaisinlähetyksiä. Toimialasta riippuen osuus voi olla yli 60 %. Palautusten käsittelyyn on erilaisia menetelmiä. Meidän toimintamme perustuu aina toimialaan ja kunkin asiakkaan toiveisiin. Yleensä tarkastamme saapuvat palautukset sovittujen kriteerien mukaan ja palautamme virheettömät tuotteet varastoon.
Palautukset käsitellään nopeasti ja tarkastetaan. Loppujen lopuksi tilaajat voivat saada taloudellista helpotusta vain, jos tuote on virheetön ja uudelleen käytettävä. Suoritamme nämä tarkastukset kaikista niihin liittyvistä kirjauksista aina sovitun aikarajan puitteissa.
Huipputurvallisuus prosesseillesi
Laatu ei ole sattumaa. Hyödynnä korkeinta prosessien luotettavuutta ideasta kehitykseen ja valmiiseen tuotteeseen. Yli 14 vuoden kokemus, intensiivinen asiantuntemus kaasupakkausalueella ja pätevät työntekijät ovat perustana menestyville sovelluksille. Tiiminä työskentelemme inspiroidaksemme sinua - asiantuntemuksella, luotettavuudella ja laadulla.
Laadunhallinta uusimmalla teknologialla
Jatkuva laadunhallinta dokumentoi kaikki prosessit: Tilauksesi hallitaan ERP-järjestelmän, Microsoft AX:n, avulla, ja kaikki laatuun liittyvät tiedot tallennetaan Share Point -kirjastoihin turvallista säilytystä, arviointia ja dokumentointia varten. Lähes koko laadunhallinta perustuu IT:hen. Rajapinnat omiin ohjelmistokehityksiin mahdollistavat ulkoiset yhteydet laatuun liittyviin tietoihin - korkein läpinäkyvyys sinulle ja prosesseillesi.
Dokumentoitu
Luotettava erien jäljitettävyys: johdonmukaisesti, lähteestä pullon suuhun. Meidän tällä hetkellä ainutlaatuinen säiliötietokanta tallentaa kaikki tuontitiedot.
Kvalifioitua tukea QMB-palveluista, väliaikaisesta johtamisesta ja ongelmanratkaisusta.
Siirrä laatujohtamisen aiheesi ulkopuolisille asiantuntijoille.
Syyt turvautua ulkoiseen laatujohtamisen tukeen ovat moninaiset. Mikä on sinun syysi? Tarvitsetko lyhytaikaista helpotusta oman laatujohtamisen henkilöstön työkuormaan, erityistä laatujohtamisen asiantuntemusta haastavassa ongelmatilanteessa tai onko kannattavampaa siirtää laatujohtamisen aiheesi ulkoiselle asiantuntijalle? Mikä tahansa syy sinua ohjaa ulkoistamaan laatujohtamisesi: pitkän kokemuksen, käytännönläheisen työskentelytavan ja runsaasti asiantuntemusta omaavana autamme mielellämme laatujohtamisessasi.
4S IT-Solutions AG tarjoaa koulutusta korkeimmalla tasolla.
Olemme tunnustettu koulutus- ja jatkokoulutusyritys. Vuonna 2002 saimme Rheinland-Pfalzin osavaltion jatkokoulutuspalkinnon.
Laajan tarjontamme avulla tarjoamme houkuttelevan valikoiman käytännönläheisiä ja ajankohtaisia koulutusmoduuleja. Lisäksi autamme mielellämme koulutustarpeesi analysoinnissa ja laadimme sinulle yksilöllisen koulutussuunnitelman työntekijöidesi kouluttamiseksi.
Koulutuspaikoillamme on ensiluokkaisesti varustellut koulutustilat, mutta tulemme mielellämme myös paikan päälle.
Hyödynnä jatkokoulutuksen väline työntekijöillesi, kehitä kanssamme suunnitelma, joka yhdistää henkilöstön ja johdon ponnistelut ja tukee näin liiketoiminnan menestystä.
Avoimet seminaarit, yrityskoulutukset ja jatkokoulutukset vaativat erityisesti laajan seminaaritarjonnan tarjoajilta vaativaa hallintoa ja hyvin suunniteltua seminaarinhallintaohjelmistoa.
Toimialaratkaisumme Vemas.Seminar on suunnattu kaikille yrityksille, jotka tarjoavat avoimia seminaareja, yrityskoulutuksia ja jatkokoulutuksia.
Perustoimintojen, kuten yhteisen yrityksen sisäisen kalenterin, seminaaritilan hallinnan sekä sähköpostiviestinnän tai seminaaridokumenttien luomisen lisäksi yhteinen laskutus mahdollistaa läpinäkyvät myyntianalyysit. Kaikkia tärkeitä seminaarikomponentteja voidaan hallita toimialaratkaisussa, mukaan lukien automaattinen integraatio yrityksen kotisivuille.
Palautukset käsitellään meillä nopeasti ja tarkastetaan. Loppujen lopuksi tilaajat voivat saada taloudellista helpotusta vain, jos tuote on moitteeton ja uudelleen käytettävä.
Missä tahansa lähetetään, syntyy aina myös palautuksia tai takaisinlähetyksiä. Toimialasta riippuen osuus voi olla yli 60 %. On olemassa erilaisia menettelyjä, joilla palautuksia voidaan käsitellä. Meidän toimintamme perustuu aina toimialaan ja kunkin asiakkaan toiveisiin. Yleensä tarkastamme saapuvat palautukset sovittujen kriteerien mukaisesti ja palautamme moitteettomat tuotteet varastoon.
Palautukset käsitellään nopeasti ja tarkastetaan. Loppujen lopuksi tilaajat voivat saada taloudellista helpotusta vain, jos tuote on moitteeton ja uudelleen käytettävä. Nämä tarkastukset kaikista niihin liittyvistä kirjauksista suoritetaan aina sovitun aikarajan puitteissa.