Tuotteet hakusanalla klikkaa johtoryhmän tehtäviä (8)

Oikeudelliset ja tekniset neuvontapalvelut

Oikeudelliset ja tekniset neuvontapalvelut

Oikeudelliset ja tekniset neuvontapalvelut ovat keskeisiä säädösten noudattamisen ja prosessien optimoinnin varmistamiseksi eri teollisuudenaloilla. Nämä palvelut tarjoavat asiantuntevaa ohjausta oikeudellisilla ja teknisillä alueilla, auttaen yrityksiä tunnistamaan ja ratkaisemaan monimutkaisia ongelmia tehokkaasti. Räätälöidyllä lähestymistavalla neuvonantajat työskentelevät tiiviisti asiakkaidensa kanssa kehittääkseen ratkaisuja, jotka on mukautettu heidän erityistarpeisiinsa, varmistaen menestyksen ja kestävyyden pitkällä aikavälillä. Lisäksi strategisen neuvonnan tarjoamisen ohella oikeudelliset ja tekniset neuvontapalvelut sisältävät myös hallinnollisten menettelyjen hallinnan ja edustamisen sääntelyelinten edessä. Tämä mahdollistaa yritysten keskittyä ydintoimintoihinsa, samalla kun asiantuntijat huolehtivat oikeudellisista ja teknisistä asioista. Valitsemalla nämä palvelut yritykset voivat parantaa toiminnallista tehokkuuttaan, vähentää riskejä ja varmistaa voimassa olevien sääntöjen noudattamisen, mikä edistää turvallisempaa ja kilpailukykyisempää liiketoimintaympäristöä.
Tilintarkastaja Liiketoimintakonsulttina - Hallinto ja Vaatimustenmukaisuus

Tilintarkastaja Liiketoimintakonsulttina - Hallinto ja Vaatimustenmukaisuus

Kurssi syntyy Veronan ODCEC:n ja Veronan yliopiston johtamisosaston yhteistyöstä, ja sen tavoitteena on kohdata ja valmistella opiskelijoita tilintarkastajan ammatin koulutuksessa. Kurssi koostuu viidestä tapaamisesta eri aiheista: - Hallinto ja asianmukaiset rakenteet - Tilinpäätös ja kestävyysraportointi - Yritysverotus - Taloudellinen suunnittelu ja yrityksen arviointi - Yrityskriisi ja konkurssimenettelyt Meidän Matteo Tambalo on ensimmäisen tapaamisen puhuja: Hallinto ja asianmukaiset rakenteet, jossa syvennytään tilintarkastajan rooliin yrittäjän neuvonantajana ja suunnittelijana fuusio-, LMBO-, jakautumis-, luovutus-, vuokraus- ja yrityksen siirtotoimissa.
Palautusten hallinta ammattilaisilta, mukaan lukien tarkastus ja varaus

Palautusten hallinta ammattilaisilta, mukaan lukien tarkastus ja varaus

Meillä palautukset käsitellään nopeasti ja tarkastetaan. Missä tahansa lähetetään, syntyy aina myös palautuksia tai takaisinlähetyksiä. Toimialasta riippuen osuus voi olla yli 60 %. Palautusten käsittelyyn on erilaisia menetelmiä. Meidän toimintamme perustuu aina toimialaan ja kunkin asiakkaan toiveisiin. Yleensä tarkastamme saapuvat palautukset sovittujen kriteerien mukaan ja palautamme virheettömät tuotteet varastoon. Palautukset käsitellään nopeasti ja tarkastetaan. Loppujen lopuksi tilaajat voivat saada taloudellista helpotusta vain, jos tuote on virheetön ja uudelleen käytettävä. Suoritamme nämä tarkastukset kaikista niihin liittyvistä kirjauksista aina sovitun aikarajan puitteissa.
Puhelinpalvelu – Tietojen Syöttö

Puhelinpalvelu – Tietojen Syöttö

Puhelinpalvelu – Tietojen Syöttö
Liiketoimintavalmennus

Liiketoimintavalmennus

Miten tunnistaa voimavaramme ja kehittää potentiaaliamme? Valmennus mahdollistaa paremman itsetuntemuksen ja ymmärryksen muista. Johtamisen lähestymistapa valmennuksen avulla on joustava menetelmä, joka soveltuu kaikkiin tilanteisiin. Tämän avulla voidaan paremmin tunnistaa vahvuudet ja rajoitukset tai ymmärtää muiden odotuksia, toiveita, pelkoja ja motivaatiota. Mikä optimoi suhteet, parantaa sopeutumiskykyä ja siten parantaa ryhmädynamiikkaa. Tämä tuottaa hyvinvointia työssä, lisää tehokkuutta ja siten myös tuottavuutta ja kannattavuutta.
Yhteistyöalusta

Yhteistyöalusta

Multimedianilla helpotamme yhteistyötä pk-yrityksissä asiantuntemuksemme avulla yhteistyöalustojen käyttöönotossa ja hallinnassa. Olitpa sitten valinnut Office 365:n, Google Workspace:n tai jonkin muun ratkaisun, tiimimme on valmis auttamaan sinua optimoimaan yhteistyöympäristösi. Multimedianin kanssa työskentelet tehokkaammin tiimissä, missä tahansa oletkin.
Ulkoistettu Puheluiden Myöntämispalvelu - Puhelinpalvelukeskus Yritysten ja Yksityishenkilöiden Lähtevien Puheluiden Käsittelyyn

Ulkoistettu Puheluiden Myöntämispalvelu - Puhelinpalvelukeskus Yritysten ja Yksityishenkilöiden Lähtevien Puheluiden Käsittelyyn

Ulkoistettu puhelinpalvelumme on kustannustehokas tapa saada nopea ja tehokas vastaus kyselyihisi, tutkimuksiisi tai uusien tuotteiden markkinointiin. Lähtevät puhelusi hoidetaan tunnetussa puhelinpalvelukeskuksessa, joka on varustettu nykyaikaisimmilla työkaluilla. Puhelinpalvelijat voivat käydä ammatillisia keskusteluja sekä yritysasiakkaiden että yksityishenkilöiden kanssa. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä!
Ammattimainen Palautusten Hallinta

Ammattimainen Palautusten Hallinta

Palautukset käsitellään meillä nopeasti ja tarkastetaan. Loppujen lopuksi tilaajat voivat saada taloudellista helpotusta vain, jos tuote on moitteeton ja uudelleen käytettävä. Missä tahansa lähetetään, syntyy aina myös palautuksia tai takaisinlähetyksiä. Toimialasta riippuen osuus voi olla yli 60 %. On olemassa erilaisia menettelyjä, joilla palautuksia voidaan käsitellä. Meidän toimintamme perustuu aina toimialaan ja kunkin asiakkaan toiveisiin. Yleensä tarkastamme saapuvat palautukset sovittujen kriteerien mukaisesti ja palautamme moitteettomat tuotteet varastoon. Palautukset käsitellään nopeasti ja tarkastetaan. Loppujen lopuksi tilaajat voivat saada taloudellista helpotusta vain, jos tuote on moitteeton ja uudelleen käytettävä. Nämä tarkastukset kaikista niihin liittyvistä kirjauksista suoritetaan aina sovitun aikarajan puitteissa.