TPMS-aktivointityökalu kuorma-autoille ja busseille
ATEQ VT TRUCK tarjoaa toimintoja, jotka on erityisesti suunniteltu kuorma-autojen ja bussien huoltoon. Sen kestävä ja kompakti muotoilu mahdollistaa antureiden helpon lukemisen, jopa kaksoisrenkaissa, ja se pystyy hallitsemaan jopa 22 rengasta. Työkalu on yhteensopiva useimpien kuorma-autojen ja bussien TPMS-antureiden kanssa ja sitä voidaan päivittää usein uusilla raskaan liikenteen ajoneuvoilla heti, kun ne otetaan käyttöön.
Ihanteellinen kaluston hallintaan ja raskaan ajoneuvon huoltoon
Hallinnoi ja tallentaa jopa 22 rengasta
Tarkistaa rengaspaineen estääkseen alipaineen ja vähentääkseen ajoneuvon seisokkiaikaa
Aktivoi TPMS-antureita suurimmilta kuorma-auto- ja bussimerkeiltä
Näyttää kaikki anturidatan: ID, rengaspaine, rengaslämpötila,
Näyttää kaikki anturidatan: ID, rengaspaine, rengaslämpötila, akun tila jne.
Tunnistaa anturin ajoneuvon, anturiviitteen tai yksinkertaisesti skannaamalla kaikki protokollat aktivointia varten
Tarjoaa helpon pääsyn rengaskaarteen ja kaksoisrenkaiden kokoonpanoihin
PN:VTTRUCK
Logistiikkavarastot tarvitsevat nopeampaa läpivirtaustekniikkaa ja korkeaa tiheysvarastointia; Flexi AC Very Narrow Aisle -trukki tarjoaa täydellisen ratkaisun.
Firow Propshaftsin ydinliiketoimintaan kuuluu kuorma-autojen, raskaan liikenteen ja bussien vetoakselien valmistus, korjaus ja jakelu. Vuodesta 1981 lähtien olemme toimittaneet erilaisia kuorma-autojen, raskaan liikenteen ja bussien vetoakselia kaikille merkeille ja sovelluksille. Palvelumme perustuu ymmärrykseen siitä, että toimimaton kuorma-auto on kuorma-auto, joka ei tuota rahaa. Siksi tarjoamme 24 tunnin käännöksen uusille vetoakselille, ja lyhyemmät toimitusajat ovat saatavilla paikallisalueellamme korjauksille. Kun seuraavan kerran rikkoutunut kuorma-auton, raskaan liikenteen tai bussin vetoakseli aiheuttaa sinulle VOR-päänsärkyä, soita meille.
Nopean käännöksen VOR-palvelumme lisäksi voimme myös tarjota pieniä ja keskikokoisia erätöitä. Joten olitpa varastomyyjä, kalustonhoitaja tai korjaamo, voimme tarjota säästöjä eräostojen perusteella. Kaikki uudet kuorma-autojen, raskaan liikenteen ja bussien vetoakselimme valmistaa sisäiset asiantuntijamme käyttäen korkealaatuisia komponentteja. Kaikki mitä tarvitsemme, on rekisteritietosi, VIN, OEM-osanumero tai malli.
Gidrolast tuntee raskaat kuorma-autot. Aloitimme hydraulisten sylinterien valmistamisen raskaille kuorma-autoille jo vuonna 1993.
Hydrauliset sylinterit kuorma-autoissa altistuvat kaikille mahdollisille saasteille, jotka voisivat tuhota huonosti suunnitellun sylinterin. Pöly, hiekka, sade, suola, tervas, kemikaalit, liuottimet ja puhdistusaineet hyökkäävät sylinterin ja sen tiivisteiden kimppuun. Kaikesta tästä huolimatta sylintereiltä odotetaan edelleen suorituskykyä. Sylinterin vikaantuminen tarkoittaa seisokkia, työntekijöiden ylityötä, ajoneuvon saatavuuden menetystä, vähäisempää tuottavuutta ja pienempiä voittoja.
Gidrolastin sylinterit on rakennettu kestämään näitä olosuhteita. Ne löytyvät asennettuna jäteautoihin, kaatokuorma-autoihin, vatsakuorma-autoihin, puoliperävaunujen kaatokuorma-autoihin, nostureihin, nivelnostureihin, tiehöyliin, betonimixiihin, betonipumppuihin, liikkuviin nostureihin, kallistettaviin alustoihin ja hinattaviin kuorma-autoihin.
Sovellukset sisältävät kaatohydrauliset sylinterit, ilmatyyny nostosylinterit, tiivistysylinterit, tukijalkasylinterit, kallistussylinterit, kääntösylinterit, aurausnostosylinterit ja paljon muuta.
DoubleLock-renkaantiiviste on kiinteän pituinen polypropeenista valmistettu kuorma-auto- ja perävaunujen turvallisuuslukko, jossa on polyaketaalinen sisälukko parantamaan varkauksilta suojautumista. DoubleLock-tiivisteessä on ulkoneva häntä, kun se on aktivoitu, mikä antaa käyttäjille visuaalisen tarkistuksen siitä, että tiiviste on täysin aktivoitu eikä siihen ole puututtu. Sitä käytetään yleisesti kuljetusten varkauksilta suojautumiseen ja tiivistämiseen kuorma-autoissa ja muissa maantiekuljetuksissa - erityisesti perävaunujen lukituslenkkien tai verhokärryjen solkien tiivistämiseen.
EWT-varoituskolmioiden markkinoiden johtajana Deflecto on oikea paikka kaikille kuorma-autosi turvallisuustarpeille, mukaan lukien räätälöidyt lokasuojat kuorma-autollesi tai kalustollesi. Laajojen räätälöintivaihtoehtojemme avulla voimme luoda puoliperävaunujen lokasuojia, jotka parantavat ja edistävät brändejä tiellä. Voimme painattaa räätälöidyn logon lokasuojille puoliperävaunuille, perävaunuille, kaivinkoneille, kuorma-autoille ja muille. Meillä on myös laaja valikoima värejä ja lohko-tekstejä eri kokoisina räätälöityjä roiskevahtoja varten. Ota meihin yhteyttä tänään, jotta voimme aloittaa projektisi.
Manuaalinen Akun Vaihto
Vetobatterit, joita käytetään trukeissa ja sähköajoneuvoissa, ovat suuria ja raskaita. Niiden vaihtaminen tyhjentymisen jälkeen on vaikea ja vaarallinen prosessi. Erityisesti suunnitellut käsittelyjärjestelmät nopeuttavat prosessia ja poistavat vaarat.
Tarvitsemasi järjestelmän tyyppi riippuu käyttämiesi ajoneuvojen määrästä ja tyypistä sekä siitä, kuinka paljon mekaanista apua tarvitset. Myös käytettävissä oleva lattiapinta-ala on huomioitava.
- Kiinteän Korkeuden Silta-Kärry.
- Hydraulisesti Korkeussäädettävä Silta-Kärry.
- Sähkökäyttöinen Lavatrukki Liitin – Veturi.
- Staattinen Vaihtoyksikkö.
- Varastomoduulit: Rullasängyt, Pudotussängyt, Laatikko-osastopohjaradat, Kaksoiskorkeuden Varastomoduulit, Laturipöydät.
** Klikkaa lisää **
Hyväksytty turvallisuuslavapukki tarkastuslistat ovat ihanteellisia varmistamaan, että lavapukit pidetään hyvässä toimintakunnossa.
Kiinnitä yksinkertaisesti tunniste lavapukin kahvaan näkyvään paikkaan ja käytä sitten tarkastuslistaa suorittaaksesi ennakkotarkastuksen lavapukille.
Poista valmis lavapukin tarkastuslistan ykköskappale ja laita se tunnisteeseen (kaksinkertainen NCR-kappale säilytetään kirjassa hallinta-/huoltotietoja varten). Tunniste ilmoittaa selvästi käyttäjille, jos vika on löytynyt ja antaa "Älä käytä" -viestin, tai jos kaikki tarkastukset olivat tyydyttäviä, käyttäjille ilmoitetaan, että lavapukki on "Hyväksytty käyttöön".
Tarkastusten tiheys riippuu riskinarvioinnin löydöksistä, ja vähimmäisvaatimuksena on vuosittainen tarkastus. Päivittäisessä käytössä, ankarissa ympäristöissä tai suurissa törmäysriskeissä tarkastusten tiheyttä voidaan lisätä viikoittaisiksi tai päivittäisiksi tarkastuksiksi. Tämä järjestelmä on täysin joustava vastaamaan tarpeitasi.
{"Model No.":"Malli nro: LSP-4092BD;","Constitue":"Koostumus:\n\n1 ohjauslaatikko, 4 anturia, 1 LED-näyttö, yksi virtajohto;\n\nFunction:\n\nA. Hälytysindikaattori (hälytin sisäänrakennettuna näyttöön);\n\n(1) 1.5m—0.8m: Bi,Bi,Bi;\n\n(2) 0.8m—0.4m: Bi,Bi,BiBi (mitä lähempänä, sitä nopeammin);\n\n(3) 0.4m—0.0m: BiBi…(jatkuva piippaus);\n\nB. Visuaalinen indikaattori;\n\n(1) 2.5m—0.3m: näyttää etäisyyden tarkasti;\n\n(2) 0.3m—0.0m: näyttää 00 ja sinun on pysähdyttävä;\n\n(3) Viisi sarjaa valoja kolmessa värissä (vihreä tarkoittaa turvallista, keltainen tarkoittaa varoitusta, punainen tarkoittaa pysähtymistä), molemmilla puolilla olevat valot osoittavat esteiden suuntaa, numero osoittaa etäisyyden esteen ja ajoneuvon välillä.\n\nTechnical specification:\n\nTyöjännite: 10V~15V TAI 24V;\n\nTyövirta: ≤200mA;\n\nMaksimi teho: ≤4W;\n\nUltraäänitaajuus: 40KHz;\n\nTyölämpötila: -30℃~ +70℃;\n\nHälytysääni: ≥63dB;\n\nHälytys etäisyys: 1.5~0.1m;\n\nNäyttöetäisyys: 2.5~0.3m."}
Yli 60 vuoden moottorin jäähdytyskokemuksella luodut Truflo-muovatuulettimet tarjoavat parasta luokkaa olevaa suorituskykyä ja luotettavuutta poikkeuksellisella tehokkuudella ja alhaisella melutasolla.
Maailman johtavat rakennuskoneiden alkuperäisvalmistajat luottavat Truflo-tuotteisiin jäähdyttääkseen moottoreitaan vaativimmissa sovelluksissa.
Edistynyt kaupallisten ajoneuvojen TPMS-työkalu
ATEQ VT Truck 2.0 tarjoaa toimintoja, jotka on erityisesti suunniteltu kuorma-autojen ja bussien huoltoon, ja se sisältää täysin uuden OBD-kattavuuden. Uuden, kestävän ja kompaktin muotoilun ansiosta työkalu pystyy helposti lukemaan antureita, jopa kaksoisrenkaissa, ja se voi hallita jopa 22 rengasta. Työkalu on yhteensopiva useimpien kuorma-autojen ja bussien TPMS-antureiden kanssa ja sitä voidaan päivittää usein uusilla raskaan liikenteen ajoneuvoilla heti, kun ne otetaan käyttöön. VT Truck 2.0:lla on myös kyky ohjelmoida jälkimarkkinoiden antureita erityisesti kaupallisille ajoneuvoille.
Globaalit tietokannat kuorma-autoille, busseille ja perävaunuille
Näyttää kaikki TPMS-tiedot yhdellä näytöllä
Sisäänrakennettu ajoneuvon konfigurointijärjestelmä
OBDII-kyky laitteiston diagnostiikkaan
Jälkimarkkinoiden ohjelmoitavien antureiden tuki
WiFi ja reaaliaikaiset päivitykset, Live Sensor™ -teknologialla
PN:VTTRUCK2
Flexi AC 1200/1250 sähköllä toimiva nivelkuorma-auto on Euroopan suosituin nivelkuorma-auto.
Tärkeät muotoiluelementit yhdessä lukuisten edistyneiden toimintojen ja turvallisuusominaisuuksien kanssa lisäävät Flexi AC 1200/1250:n vetovoimaa vielä enemmän käyttäjille. Flexi AC -kuorma-autokonseptin ytimessä on sitoutuminen käyttäjän turvallisuuteen ja käsittelytehokkuuteen, jotka yhdessä tekevät Flexi AC 1200/1250:stä tällä hetkellä saatavilla olevan täydellisimmän ja houkuttelevimman nivelkuorma-autovalikoiman.
Perinteiseen liikkuvaan mastoon perustuvaan Reach Truck -kuorma-autoon verrattuna Flexi AC -mallisto luo jopa 30 % enemmän varastotilaa olemassa olevassa varastossa. Lisäksi Flexi AC ei vaadi ylimääräistä tilaa lattian ja ensimmäisen lavahyllyn palkin välille, jotta otetaan huomioon reach truckin vakautusjalat. Flexi erittäin kapea käytävä (VNA) -konsepti on tullut erittäin suosituksi logistiikka- ja jakelualalla, mahdollistaen turvallisen ja tehokkaan matalan tason asiakastilausten keräämisen.