Rosa Workspace on itsenäinen palvelu digitaaliseen transformaatioon ja tehokkuuden parantamiseen. Palvelut sisältävät muutosjohtamista, digitaalisten työpaikkojen optimointia, pilvi- ja ohjelmistolisensointia, hostingia sekä IT-tukea hallinnoitujen palveluiden kautta. Tiimimme tukee uusien työkalujen käyttöönotossa, parantaa yhteistyöympäristöjä, optimoi lisenssimalleja ja tarjoaa globaaleja pilvi- ja hostingratkaisuja. Räätälöityjen perehdytys- ja koulutustarjontojen avulla varmistamme, että muutokset sujuvat ongelmitta, kun taas hallinnoidut palvelut keventävät IT-tiimien työtaakkaa tai kattava tukemme auttaa myös yrityksiä, joilla ei ole omaa IT-osastoa.
Microsoft Office 2013 Home & Business -ohjelmistolla saat käyttöön parannetun käyttöliittymän, joka on optimoitu kosketusvuorovaikutukseen, kynällä tai näppäimistöllä. Tutustu parannettuun ulkoasuun, joka tarjoaa enemmän tehokkuutta ja paremman lukukokemuksen. Uusi aloitusnäyttö tarjoaa valikoiman ajankohtaisia asiakirjoja ja malleja nopeuden lisäämiseksi. Microsoft Office 2013 Home & Business sisältää Wordin, Excelin, PowerPointin, OneNoten ja Outlookin.
Valmistaja: Microsoft
Kunto: Uusi
Käyttöoikeus: Pysyvästi voimassa
Kieli: Kaikki kielet
Toimitus: Sähköposti
Manager-suunnittelija A5 magneettisulkimella,
varustettuna: kalenteri. Sisällä: vetoketjullinen tasku,
magneettipainonapit, suuri sisätasku oikealla,
kaksi kirjoitusvälineen lenkkiä mukaan lukien Quattro-kynä, kuusi
käyntikorttitaskua.
Tyyppi: T 500 / T 501
Väri: musta
Materiaali: nappanahka
Koko: noin 24,5 × 20 × 5 cm
Prosessien hallitsemiseksi yritysneuvonantajat ja tilintarkastajat työskentelevät usein itse kehittämillään IT-ratkaisuilla. Nämä kuitenkin usein saavuttavat rajansa tai ovat aikaa vieviä.
Hyödynnä yrityksesi koko potentiaali – Vemas.NET CON -toimialaratkaisumme avulla, älykäs yritysohjelmisto, jossa on integroituja ratkaisuja: CRM, ERP, projektinhallinta, sopimushallinta, asiakirjahallinta ja paljon muuta:
Kaikki yhdessä, kaikki verkotettuna, kaikki sopivaa.
Kaikki integroitu: CRM & myynnin hallinta, projektinhallinta, laskutus, matkakulujen korvaus, työajanseuranta, aikatauluhallinta, Office-integraatio ja paljon muuta...
Kartta kertoo enemmän kuin tuhat listaa: PTV Map&Market basic -ratkaisun avulla voit esittää yrityksesi tiedot selkeästi ja läpinäkyvästi digitaalisella kartalla ja tehdä alueelliset yhteydet näkyviksi. Tunnista heti A-, B- ja C-asiakkaasi, näe myyntivoimakkaat alueet tai käyttämättömät myyntipotentiaalit. Vastaa yhdellä silmäyksellä kartalta tärkeisiin kysymyksiin markkinoinnissa, markkinatutkimuksessa, myynnissä ja hallinnassa.
Suuri strateginen ja operatiivinen yritysneuvonta medioiden ja kulttuurialan yrityksille/organisaatioille:
=> Hyödyntäminen käyttämättömien liiketoiminta- ja luovuuspotentiaalien aktivointi
=> Strateginen asemoiminen ohjelma- ja tuoteportfoliolle
=> Sopimusten, ohjelmien ja kävijöiden käyttöasteen parantaminen
=> Markkinoinnin ja kohderyhmien optimointi medioiden ja kulttuuritarjontanne osalta
=> Tehokkaiden prosessiorganisaatio- ja rakenneorganisaatiomallien toteuttaminen
=> Taloushallinta- ja valvontatuki (kustannusten vähentäminen)
=> Virheellisten investointien välttäminen
=> Tehokkaiden yrityksen perustamis- tai sukupolvenvaihdossääntöjen laatiminen
=> Neuvonta medioiden ja kulttuuriyritysten tai yksittäisten ohjelmaliiketoimintojen osto- ja myyntitilanteissa sekä
=> Tuki käytännön toteutuksessa kehittämämme operatiivisten ja strategisten toimintasuositusten osalta.
Valmistella yrityskauppoja huomaamattomasti, tuoda myyjät ja ostajat yhteen luottamuksellisella pohjalla
Eroavaisuus on se, kuinka huomaamattomasti yritysmyyjät ja varakkaat ostajat tuodaan yhteen. Kiinnostunut osapuoli saa tietää myyjän henkilöllisyyden vasta tapaamisen aikana, ja keskeiset myyjädokumentit ovat aluksi anonymisoituja.
UVKD® toteuttaa toimeksiantajalle transaktiovalmennusta, joka sisältää myyntiin liittyviä näkökohtia ja jonka tavoitteena on ostohintaneuvottelu kauppasopimuksen päättämiseksi.
Valmennus voi tarvittaessa sisältää muun muassa seuraavat tehtävät:
Saattavat keskustelut
• Ostohalukkaiden kanssa
• Pankkien, veroneuvojien ja lakimiesten kanssa
Ostoaikeiden laatiminen (Letter of Intent – LoI)
Asiakirjojen valmistelu hankintatarkastusta varten (Due Diligence)
Ostokirjan liitteiden kokoaminen
Notaarin tapaamisen valmistelu
Notaarin tapaamisen saattaminen
Transaktio- ja integraatiotoimenpiteiden valmistelu, tuki ja valvonta
Saattaminen jälkikauppakeskusteluissa
• Työntekijöiden kanssa
• Toimittajien kanssa
• Asiakkaiden kanssa
Kannattavuuden parantaminen
✔ Kasvaneiden prosessien rakenteellisuus ja virtaviivaistaminen
✔ Kilpailukyvyn parantaminen ja siten kestävän kasvun mahdollistaminen arvojen, kulttuurin ja liiketoimintatavoitteiden huomioon ottamisella
✔ Keskikokoisille yrityksille, joilla on monimutkaisia ja häiritseviä liiketoimintamalleja
Carsten Arns, Senior Manager:
Yli 20 vuoden työkokemuksella olen tukenut kansainvälisiä yrityksiä HR-vastaavana strategisen HR:n, projektinhallinnan ja muutosjohtamisen integroinnissa.
Painopisteeni ovat organisaatio- ja henkilöstökehityksessä, henkilöstöhallinnossa ja muutosjohtamisessa.
Yhdessä kanssanne kehitetään kokonaisvaltaisia organisaatiosuunnitelmia, jotka kestävästi parantavat yrityksenne kannattavuutta.
Vemas.NET SW/IT on ERP-alanratkaisu, joka on kehitetty erityisesti IT-yrityksille yhteistyössä niiden kanssa.
Säästätte aikaa optimoitujen prosessien avulla ja luotte läpinäkyvyyttä vastuuhenkilöille.
IT-yritysten vaatimukset ovat yhä monimutkaisempia. Siksi on järkevää tiivistää liiketoimintaprosesseja, jotta resursseja voidaan käyttää tehokkaammin. Verkkopohjainen IT-ratkaisu on niin joustava, että se sopii erinomaisesti IT-yrityksille ja yhdistää myynnin, projektinhallinnan, resurssisuunnittelun, ajan-/suoritusseurannan, laskutuksen (projektit, seminaarit, palvelusopimukset) optimaalisesti, ja olette aina ja kaikkialla asiakkaistanne ja projekteistanne tiedon saatavilla yhdellä napin painalluksella.
Hyödyntäkää yrityksenne koko potentiaali, optimoikaa prosessinne Vemas.NET:llä ja hyötykää erinomaisesta viestinnästä asiakkaidenne ja tiimikavereidenne kanssa:
Tutustukaa toimialaratkaisuumme Vemas.NET SW/IT!
Webinaarimme ovat verkkopohjaisia online-koulutuksia, joita voit käydä - mukavasti ja ajansäästävästi - mistä tahansa käsin - olipa se sitten suoraan työpaikaltasi, etätyöskentelyssä tai matkalla - ilman ruuhkia, matkustamista ja stressitekijöitä. Aikataulujen osalta mukautamme itsemme täysin toiveidesi mukaan.
Kaikki, mitä tarvitset live-koulutukseen, on internetyhteys (kannettava tai PC), TeamViewer ja puhelin. Virtuaalisen konferenssihuoneemme kautta olet suoraan yhteydessä kouluttajaan ja voit esittää hänelle kysymyksiä reaaliajassa milloin tahansa.
Webinaarimme modulaarisen rakenteen ja kolmen tunnin aikarajan ansiosta tämä koulutusmuoto takaa optimaalisen keskittymisen ja siten parhaan mahdollisen oppimistuloksen. Arvostamme suuresti sitä, että saat valitsemastasi webinaarista mahdollisimman suuren hyödyn. Siksi online-koulutuksemme räätälöidään yksilöllisesti tarpeidesi ja yrityksesi mukaan.
RegioGraph Suunnittelu on GfK Geomarketingin ammattilaisohjelmisto myyntialueiden suunnitteluun. RegioGraph Analyysin kaikkien toimintojen lisäksi RegioGraph Suunnittelu sisältää myös kehittyneitä työkaluja olemassa olevien myyntirakenteiden optimointiin tai uusien rakenteiden suunnitteluun. Geomarketing-ohjelmisto RegioGraph Suunnittelu sisältää kartat valitusta maasta sekä GfK:n ostovoiman, mukaan lukien kaikki väestö- ja kotitaloustiedot (vain Euroopassa).
PTV Map&Guide -työpöytäsovelluksessa on laaja valikoima lisätoimintoja, jotka ylittävät pelkän reittisuunnittelun. Voit esimerkiksi visualisoida asiakasosoitteita tai tehdä yksilöllisiä reittimuokkauksia. Integroitu reittisuunnittelija, joka laskee tietullit, auttaa sinua pitämään kuljetuskustannukset aina mielessä.
Erityisesti etätyön ja älykkään työn aikakaudella tarve turvallisille, vakaalle ja vaivattomille pääsyille ERP-ohjelmistoon kasvaa. Suuntaus kehittyy yhä enemmän kohti oman IT:n ulkoistamista (pilvipalvelut).
Säästä aikaa ja rahaa Vemas.Cloudin avulla:
- Et tarvitse omaa IT-infrastruktuuria, ja sisäinen IT:si kevenee merkittävästi.
- Älä enää murehdi tietojen varmuuskopioista, päivityksistä, huoltotoimista, korjauksista tai varmuuskopioista.
Vemas.Cloudin avulla voit keskittyä täysin ydintoimintoihisi ja asiakkaisiisi.
Tarjoamme sinulle yhteistyössä kumppanimme I/P/B/ Internet Provider Berlin kanssa Vemas.NETin käytön ja ylläpidon yhdestä lähteestä!
Prosessien hallitsemiseksi tarkastuspalveluntarjoajat työskentelevät usein vain MS Office -ratkaisujen kanssa ja hallitsevat asiakastietoja Outlookissa, kirjaavat suoritukset Exceliin ja laativat laskut suoritetuista tarkastuspalveluista ja määrätietojen kirjaamisesta työläästi MS Wordilla. Yleensä koko prosessiketjussa puuttuu läpinäkyvyys ja jatkuvuus, mikä aiheuttaa paljon sisäisiä kysymyksiä. Tämä toimintatapa on erittäin aikaa vievää.
Hyödynnä yrityksesi koko potentiaali – Vemas.NET PDL -toimialaratkaisumme avulla, älykkään yritysohjelmiston, jossa on integroituja ratkaisuja: CRM, projektinhallinta, aika- ja suoritusseuranta, mukaan lukien integroitu laskutus ja hallintalistat päivittäiseen liiketoimintaasi. Kaikki kokonaisvaltaista, kaikki verkotettua, kaikki sopivaa.
RegioGraph Analyse on geomarkkinointiohjelmisto asiakas- ja markkina-analyysien tekemiseen digitaalisilla kartoilla.
Ohjelmisto mahdollistaa tärkeimpien analyysitoimintojen avulla ensimmäisten geomarkkinointianalyysien laatimisen.
RegioGraph Analyse sisältää oletuksena kartat Saksasta, Itävallasta ja Sveitsistä sekä niihin liittyvän GfK-ostovoiman (johon sisältyvät myös väestö- ja kotitaloustiedot).
RegioGraph Strategia on asiantuntijaversio, joka tarjoaa sinulle kaikki RegioGraph Analyysin ja RegioGraph Suunnittelun toiminnot sekä laajat työkalut sijaintiarviointeihin, yksityiskohtaisiin analyyseihin ja kattavaan raportointiin. Lisäksi saat RegioGraph Strategian myötä käyttöön laajan potentiaalidatapaketin Saksasta tieosuuskohtaisesti.
Valitse, haluatko tilata RegioGraph Strategian GfK:n loppukäyttäjäpotentiaalien vai Bisnode D&B:n liiketoimintapotentiaalien kanssa. (Saatavilla tällä hetkellä vain Saksassa!)
Avoimet seminaarit, yrityskoulutukset ja jatkokoulutukset vaativat erityisesti laajan seminaaritarjonnan tarjoajilta vaativaa hallintoa ja hyvin suunniteltua seminaarinhallintaohjelmistoa.
Toimialaratkaisumme Vemas.Seminar on suunnattu kaikille yrityksille, jotka tarjoavat avoimia seminaareja, yrityskoulutuksia ja jatkokoulutuksia.
Perustoimintojen, kuten yhteisen yrityksen sisäisen kalenterin, seminaaritilan hallinnan sekä sähköpostiviestinnän tai seminaaridokumenttien luomisen lisäksi yhteinen laskutus mahdollistaa läpinäkyvät myyntianalyysit. Kaikkia tärkeitä seminaarikomponentteja voidaan hallita toimialaratkaisussa, mukaan lukien automaattinen integraatio yrityksen kotisivuille.