Dynamics 365 Business Central on all-in-one-yritysratkaisu, joka yhdistää kaikki yrityksen osa-alueet, tehostaa prosesseja ja tukee työntekijöiden välistä yhteistyötä. Keskitetyn tietokannan avulla saat kattavan yleiskuvan kaikista tärkeistä mittareista, teet tärkeitä päätöksiä tämän perustuvan datan pohjalta ja pidät yrityksesi kehityksen jatkuvasti silmällä.
Rahoitustietojen hallinta
Nopeuta rahoituspäätöksiä ja raportointia älykkäiden työnkulkujen ja tarkkojen tietojen avulla samalla kun noudatat kaikkia vaatimustenmukaisuusvaatimuksia.
Parannettu asiakaspalvelu
Lisää myyntimahdollisuuksiasi integroituja suosituksia ja henkilökohtaista lähestymistapaa hyödyntämällä, ja paranna asiakkaidesi tyytyväisyyttä proaktiivisen palvelun avulla.
Automaattinen toimitusketju
Rahoitustietojen hallinta: Parannettu asiakaspalvelu
Automaattinen asiakaspalvelu: Projektinhallinta
Optimoidut prosessit: Kattava yleiskuva kaikista tärkeistä mittareista
Perustuva data: Yrityksen kehitys aina silmällä
Tietoja tästä tuotteesta
Viime vuoden lokakuussa julkaistiin Windows 11. Käyttöjärjestelmällä on uudet laitteistovaatimukset: vaaditaan yhteensopiva prosessori, UEFI Secure Boot ja Trusted Platform Module versiossa 2.0. TPM-moduuli ei välttämättä tarvitse olla fyysinen siru, myös BIOS-asetuksissa aktivoitava firmware-TPM (fTPM) riittää.
Mitä uutta?
Windows 11 IoT Enterprise sisältää kaikki toiminnot edellisestä versiosta. Lisäksi on nämä erityispiirteet:
• Käyttöliittymä on modernisoitu.
• Toiminto-päivitykset julkaistaan vuosittain, eivätkä enää puolivuosittain.
• Tuki on 36 kuukautta.
• USB4 ja Wi-Fi 6E
On huomattava, että LTSC-versiota ei ole vielä julkaistu.
Special Software Solutions tukee yrityksiä niiden digitaalisessa transformaatioprosessissa, jotta prosessit voidaan tehdä tehokkaammiksi ja kilpailuetu voidaan varmistaa. Tiimimme, joka koostuu kokeneista kehittäjistä ja konsultteista, keskittyy räätälöityihin IT-ratkaisuihin, jotka on tarkasti sovitettu asiakkaidemme vaatimuksiin ja tavoitteisiin.
Tarjontamme:
- Prosessidigitalisointi: Työskentelyprosessien optimointi automaation ja digitaalisten järjestelmien integroinnin avulla.
- Pilvi- ja IT-infrastruktuuri: Modernien pilviratkaisujen toteuttaminen joustavaa ja skaalautuvaa työskentelyä varten.
- Datanhallinta: Ratkaisujen kehittäminen ja toteuttaminen datan keräämiseen, analysoimiseen ja hyödyntämiseen perusteltujen päätösten tekemiseksi.
- Teollisuus 4.0 ja IoT: Koneiden ja laitteiden verkottaminen tuotantoprosessien reaaliaikaista seurantaa ja optimointia varten.
- Digitalisointikonsultointi: Strateginen neuvonta digitaalisten teknologioiden tehokkaaseen käyttöön.
Künstliche Intelligenz (KI) -trendi on maailmanlaajuisesti vahva, ja monet yritykset etsivät uusia sovellusalueita tai ovat jo ottaneet KIn käyttöön. Useimmat yritykset näkevät KIn olennaisena tekijänä kestävän liiketoimintamenestyksen saavuttamisessa.
Kun saavutetaan vaihe, jossa pohdinnat konkretisoituvat ja käyttötapaus on tunnistettu, ensimmäinen prototyyppi tulisi toteuttaa mahdollisimman nopeasti. Tällöin nousee seuraava kysymys: Panostanko valmiisiin KI-palveluihin vai kehittämään omaa ratkaisua?
Autamme teitä löytämään järkeviä käyttökohteita KIn hyödyntämiseksi yrityksessänne tai alueellanne ja toteuttamaan räätälöityjä ratkaisuja tai - missä se on järkevää - integroimaan valmiita KI-palveluja. Ota meihin yhteyttä ensimmäistä sitoumuksetonta neuvottelua varten.
Yhteyshenkilönne on mielellään apunanne:
Jörg Kremer, p. 089 589394 40, joerg.kremer@mip.de
Kuva: shutterstock_540433684
Uuden yrityksen perustajille, yrittäjille ja nuorille yrittäjille: 13 tärkeintä kohtaa menestyksekkään yrityksen perustamiseksi. Täältä löydät myös mahdollisuuksia ja riskejä, joita sinun tulisi huomioida.
Täältä löydät seuraavat aiheet menestyksekkääseen alkuun ammatillisessa tulevaisuudessa startup-perustajana tai -perustajana.
1. Perustamisidea ja perustajien ammatillinen pätevyys.
2. Minkä verran omaa pääomaa tarvitaan yrityksen perustamiseen ja mitä vaatimuksia hyvälle luottokelpoisuudelle on?
3. Kuinka tärkeä on uuden yritykseni sijainti?
4. Perustamisrahoitus KfW-pankin valtion tukien avulla.
5. Perustamisneuvonta ja neuvontatuki.
6. Kilpailuanalyysi perustajille.
7. Markkinointisuunnitelma.
8. Myyntisuunnitelma.
9. Liikevaihtosuunnitelma, kustannussuunnitelma ja tuottosuunnitelma nuorelle yritykselle.
10. Likviditeettisuunnittelu ennen perustamista.
11. Ohjausjärjestelmän rakentaminen ja virheiden välttäminen.
12. Miksi kilpailun seuranta, mitä hyötyä siitä on perustamisessa?
13.
EXALEAD kerää tietoja mistä tahansa lähteestä missä tahansa muodossa ja muuntaa nämä tiedot jäsennellyiksi liiketoimintatiedoiksi.
EXALEAD kerää tietoja mistä tahansa lähteestä missä tahansa muodossa ja muuntaa nämä tiedot jäsennellyiksi ja tärkeiksi, perusyksiköihin ja suhteisiin jaetuiksi liiketoimintatiedoiksi, joita voidaan käyttää suoraan kyselyihin ja hakuun. Perustiedot käsitellään tilastollisesti, joten tavallisten tulosten lisäksi voidaan myös kohdistaa rajoituksia live-katalogien avulla, mikä johtaa tehokkaasti etsittyyn tietoon. EXALEAD edistää jäsenneltyä tietämyksen hallintaa yrityksissä. Mahdollinen sovellus on toistuvien ja samankaltaisten osien käsittely.
Sisense Analytics -alusta on ihanteellinen end-to-end liiketoimintatiedon ratkaisu datasiantuntijoille, kehittäjille ja analyytikoille. Käyttö on tarkoitettu kaikille yrityksen käyttäjille, sillä jokainen toimiala voi toimia itsepalveluna IT:stä riippumatta. Tämän avulla voit luoda välittömiä analyysejä kaikista tiedoistasi, riippumatta niiden monimutkaisuudesta, ja se tapahtuu suurella vaivattomuudella ja joustavuudella. Sisensen avulla saat kattavan liiketoimintatiedon alustan, joka voidaan integroida lähes kaikkiin tietosiloihin ja joka on saatavilla myös OEM-ratkaisuna.
Parasta on, että voit tutustua tähän moderniin tietoanalyysityökaluun! Varaa vain sitoumukseton demoaika.
Yhteyshenkilösi on mielellään apunasi:
Franziska Juric, p. 089 589394 29, franziska.juric@mip.de
synko BarScan on täysin integroidun skanneriratkaisun Microsoft Dynamics 365 Business Central -synko BarScan on täysin integroituna Microsoft Dynamics 365 Business Central (entinen Microsoft Dynamics NAV tai Navision). synko BarScanin avulla työntekijänne voivat kerätä tietoja mobiililaitteilla siellä, missä ne syntyvät – ja tämä tapahtuu yksinkertaisella 1D- ja 2D-viivakoodien skannaamisella tai RFID-tunnisteiden lukemisella.
synko BarScan Microsoft Dynamics 365 Business Centralin (entinen Microsoft Dynamics NAV tai Navision) pohjalta on menestyksekkäästi käytössä tukemaan prosesseja tavarataloudessa, tuotannossa ja myynnissä. synko BarScan tarjoaa kypsän skannerijärjestelmän, joka täyttää kaikki tarpeet.
Nopeasti ajankohtaiset tiedot ilman viestintävaivannäköä: Tiedot ovat nopeammin päätöksenteon käytettävissä
Helppokäyttöinen: Tehokasta työtä, työntekijöiden innostus
Virheiden vähentäminen: Virheiden vähentäminen
Joustavasti mukautettavissa: Kypsä skannerijärjestelmä
Läpinäkyvä yritys: Täydellinen läpinäkyvyys, varastot FIFO-periaatteella
synko Pharma on integroitu toimialaratkaisu lääkkeiden kauppiaille ja tuottajille. Se laajentaa Microsoft Dynamics 365 Business Centralin (entinen Microsoft Dynamics NAV tai Navision) järjestelmästandardia toimialakohtaisilla toiminnoilla. Saat näin IT-ratkaisun, joka perustuu maailmanlaajuisesti käytettyyn järjestelmästandardiin ja istuu yrityksellesi kuin räätälöity.
synko Quality tarjoaa lisäksi täysin Microsoft Dynamics 365 Business Centralin (entinen Microsoft Dynamics NAV tai Navision) integroitu IT-ratkaisun laadunvalvontaan ja -varmistukseen yrityksessäsi.
synko Components on integroitu toimialaratkaisu teolliseen jakeluun ja tukkukauppaan Microsoft Dynamics 365 Business Centralin (entinen Microsoft Dynamics NAV tai Navision) pohjalta. Hyödynnä pitkäaikaista kokemustamme lääkealalta, asiakasviestinnästä ja eräseurannasta reaaliajassa.
Optimoidut liiketoimintaprosessit: Täysin integroidut laadunvarmistus
Tyytyväiset asiakkaat: Asiakaspalvelun parantaminen, parempi toimittajien arviointi, tiiviimpi asiakassuhde
Tehokkaat työprosessit: Liiketoimintaprosessien optimointi ja tukeminen, nopea ja turvallinen toimintojen suorittaminen
Optimoidut varastot: Parempi hallinta tavaravarastoista
Läpinäkyvä yritys: Vahva integraatio eri liiketoiminta-alueiden välillä, korkein läpinäkyvyys
Tuemme sinua tietojesi käsittelyssä, esittämisessä ja visualisoinnissa älykkäiden tietointegraatioratkaisujen avulla.
Tarjouksemme sinulle:
• Skaalautuvan alustan rakentaminen joustavampaa integraatiota varten kaikille tietotyypeille, mukaan lukien Hadoop tai striimipohjaiset tiedot, hajautetuille alustoille ja pääkehysalustoille
• ETL- ja tietolaatuprosessien määrittely
• Tuki Data Mart-, master data management- ja OLAP-sovelluksille
• Tietojen replikaatioratkaisusi toteuttaminen tietomigraatiota, sovelluskonsolidointia, tietosynkronointia, dynaamista varastointia ja liiketoiminta-analytiikkaa varten
Ota meihin yhteyttä ensimmäistä sitoumuksetonta keskustelua varten!
Yhteyshenkilösi on mielellään apunasi:
Markus Ruf, p. 089 589394 11, markus.ruf@mip.de
Kuva: shutterstock_436942042
Ennakoiva analytiikka antaa sinulle toimintasuosituksia ja auttaa sinua tekemään perusteltuja ja menestyksekkäitä päätöksiä. Sovellusalueet ovat moninaiset, ja voit tukea koko yrityksen hallintoa hankinnasta tuotantoon sekä myyntiin ja markkinointiin.
Myös ennakoivia analyysejä ohjaa nykyään merkittävästi tekoälyn (AI) käyttö. Koneoppimisen ja ennustusalgojen avulla näillä sovelluksilla voidaan ennustaa tulevien tapahtumien todennäköisyyksiä.
Oletko kiinnostunut? Ota meihin yhteyttä ilman sitoumuksia.
Yhteyshenkilösi: Jörg Kremer, p. 089 589394 40, joerg.kremer@mip.de
Kuva: shutterstock_155818535
Oikea visuaalinen tietoanalyysi on enemmän kuin vain tärkeä osa kaikkia liiketoiminta-analytiikkasovelluksia, sillä tulokset on ymmärrettävä, ei tulkittava. Teillä on lukuisia esitysvaihtoehtoja. Yleisimmin käytetään kaavioita, kuten ympyrä-, piirakka-, piste-, viiva-, pylväs- tai palkkikaavioita. Mutta vaihtoehtoja on paljon enemmän, kuten esimerkiksi pivot-taulukot, kuplakaaviot tai maantieteelliset esitykset. Autamme teitä löytämään oikean tavan tietoanalyysienne esittämiseen. Valitsemme yhdessä oikean työkalun, suunnittelemme raporttinne ja tarvittaessa koulutamme tiimejänne.
Ota meihin yhteyttä ensimmäistä, sitoumuksetonta neuvottelua varten.
Yhteyshenkilönne on mielellään apunanne:
Ursula Flade-Ruf, p. 089 589394 12, ursula.fladeruf@mip.de
Kuva: shutterstock_408277612