Sisense Analytics -alusta on ihanteellinen end-to-end liiketoimintatiedon ratkaisu datasiantuntijoille, kehittäjille ja analyytikoille. Käyttö on tarkoitettu kaikille yrityksen käyttäjille, sillä jokainen toimiala voi toimia itsepalveluna IT:stä riippumatta. Tämän avulla voit luoda välittömiä analyysejä kaikista tiedoistasi, riippumatta niiden monimutkaisuudesta, ja se tapahtuu suurella vaivattomuudella ja joustavuudella. Sisensen avulla saat kattavan liiketoimintatiedon alustan, joka voidaan integroida lähes kaikkiin tietosiloihin ja joka on saatavilla myös OEM-ratkaisuna.
Parasta on, että voit tutustua tähän moderniin tietoanalyysityökaluun! Varaa vain sitoumukseton demoaika.
Yhteyshenkilösi on mielellään apunasi:
Franziska Juric, p. 089 589394 29, franziska.juric@mip.de
synko BarScan on täysin integroidun skanneriratkaisun Microsoft Dynamics 365 Business Central -synko BarScan on täysin integroituna Microsoft Dynamics 365 Business Central (entinen Microsoft Dynamics NAV tai Navision). synko BarScanin avulla työntekijänne voivat kerätä tietoja mobiililaitteilla siellä, missä ne syntyvät – ja tämä tapahtuu yksinkertaisella 1D- ja 2D-viivakoodien skannaamisella tai RFID-tunnisteiden lukemisella.
synko BarScan Microsoft Dynamics 365 Business Centralin (entinen Microsoft Dynamics NAV tai Navision) pohjalta on menestyksekkäästi käytössä tukemaan prosesseja tavarataloudessa, tuotannossa ja myynnissä. synko BarScan tarjoaa kypsän skannerijärjestelmän, joka täyttää kaikki tarpeet.
Nopeasti ajankohtaiset tiedot ilman viestintävaivannäköä: Tiedot ovat nopeammin päätöksenteon käytettävissä
Helppokäyttöinen: Tehokasta työtä, työntekijöiden innostus
Virheiden vähentäminen: Virheiden vähentäminen
Joustavasti mukautettavissa: Kypsä skannerijärjestelmä
Läpinäkyvä yritys: Täydellinen läpinäkyvyys, varastot FIFO-periaatteella
synko Pharma on integroitu toimialaratkaisu lääkkeiden kauppiaille ja tuottajille. Se laajentaa Microsoft Dynamics 365 Business Centralin (entinen Microsoft Dynamics NAV tai Navision) järjestelmästandardia toimialakohtaisilla toiminnoilla. Saat näin IT-ratkaisun, joka perustuu maailmanlaajuisesti käytettyyn järjestelmästandardiin ja istuu yrityksellesi kuin räätälöity.
synko Quality tarjoaa lisäksi täysin Microsoft Dynamics 365 Business Centralin (entinen Microsoft Dynamics NAV tai Navision) integroitu IT-ratkaisun laadunvalvontaan ja -varmistukseen yrityksessäsi.
synko Components on integroitu toimialaratkaisu teolliseen jakeluun ja tukkukauppaan Microsoft Dynamics 365 Business Centralin (entinen Microsoft Dynamics NAV tai Navision) pohjalta. Hyödynnä pitkäaikaista kokemustamme lääkealalta, asiakasviestinnästä ja eräseurannasta reaaliajassa.
Optimoidut liiketoimintaprosessit: Täysin integroidut laadunvarmistus
Tyytyväiset asiakkaat: Asiakaspalvelun parantaminen, parempi toimittajien arviointi, tiiviimpi asiakassuhde
Tehokkaat työprosessit: Liiketoimintaprosessien optimointi ja tukeminen, nopea ja turvallinen toimintojen suorittaminen
Optimoidut varastot: Parempi hallinta tavaravarastoista
Läpinäkyvä yritys: Vahva integraatio eri liiketoiminta-alueiden välillä, korkein läpinäkyvyys
Vemas.NET SW/IT on ERP-alanratkaisu, joka on kehitetty erityisesti IT-yrityksille yhteistyössä niiden kanssa.
Säästätte aikaa optimoitujen prosessien avulla ja luotte läpinäkyvyyttä vastuuhenkilöille.
IT-yritysten vaatimukset ovat yhä monimutkaisempia. Siksi on järkevää tiivistää liiketoimintaprosesseja, jotta resursseja voidaan käyttää tehokkaammin. Verkkopohjainen IT-ratkaisu on niin joustava, että se sopii erinomaisesti IT-yrityksille ja yhdistää myynnin, projektinhallinnan, resurssisuunnittelun, ajan-/suoritusseurannan, laskutuksen (projektit, seminaarit, palvelusopimukset) optimaalisesti, ja olette aina ja kaikkialla asiakkaistanne ja projekteistanne tiedon saatavilla yhdellä napin painalluksella.
Hyödyntäkää yrityksenne koko potentiaali, optimoikaa prosessinne Vemas.NET:llä ja hyötykää erinomaisesta viestinnästä asiakkaidenne ja tiimikavereidenne kanssa:
Tutustukaa toimialaratkaisuumme Vemas.NET SW/IT!
Webinaarimme ovat verkkopohjaisia online-koulutuksia, joita voit käydä - mukavasti ja ajansäästävästi - mistä tahansa käsin - olipa se sitten suoraan työpaikaltasi, etätyöskentelyssä tai matkalla - ilman ruuhkia, matkustamista ja stressitekijöitä. Aikataulujen osalta mukautamme itsemme täysin toiveidesi mukaan.
Kaikki, mitä tarvitset live-koulutukseen, on internetyhteys (kannettava tai PC), TeamViewer ja puhelin. Virtuaalisen konferenssihuoneemme kautta olet suoraan yhteydessä kouluttajaan ja voit esittää hänelle kysymyksiä reaaliajassa milloin tahansa.
Webinaarimme modulaarisen rakenteen ja kolmen tunnin aikarajan ansiosta tämä koulutusmuoto takaa optimaalisen keskittymisen ja siten parhaan mahdollisen oppimistuloksen. Arvostamme suuresti sitä, että saat valitsemastasi webinaarista mahdollisimman suuren hyödyn. Siksi online-koulutuksemme räätälöidään yksilöllisesti tarpeidesi ja yrityksesi mukaan.
RegioGraph Suunnittelu on GfK Geomarketingin ammattilaisohjelmisto myyntialueiden suunnitteluun. RegioGraph Analyysin kaikkien toimintojen lisäksi RegioGraph Suunnittelu sisältää myös kehittyneitä työkaluja olemassa olevien myyntirakenteiden optimointiin tai uusien rakenteiden suunnitteluun. Geomarketing-ohjelmisto RegioGraph Suunnittelu sisältää kartat valitusta maasta sekä GfK:n ostovoiman, mukaan lukien kaikki väestö- ja kotitaloustiedot (vain Euroopassa).
Tuemme sinua tietojesi käsittelyssä, esittämisessä ja visualisoinnissa älykkäiden tietointegraatioratkaisujen avulla.
Tarjouksemme sinulle:
• Skaalautuvan alustan rakentaminen joustavampaa integraatiota varten kaikille tietotyypeille, mukaan lukien Hadoop tai striimipohjaiset tiedot, hajautetuille alustoille ja pääkehysalustoille
• ETL- ja tietolaatuprosessien määrittely
• Tuki Data Mart-, master data management- ja OLAP-sovelluksille
• Tietojen replikaatioratkaisusi toteuttaminen tietomigraatiota, sovelluskonsolidointia, tietosynkronointia, dynaamista varastointia ja liiketoiminta-analytiikkaa varten
Ota meihin yhteyttä ensimmäistä sitoumuksetonta keskustelua varten!
Yhteyshenkilösi on mielellään apunasi:
Markus Ruf, p. 089 589394 11, markus.ruf@mip.de
Kuva: shutterstock_436942042
Ennakoiva analytiikka antaa sinulle toimintasuosituksia ja auttaa sinua tekemään perusteltuja ja menestyksekkäitä päätöksiä. Sovellusalueet ovat moninaiset, ja voit tukea koko yrityksen hallintoa hankinnasta tuotantoon sekä myyntiin ja markkinointiin.
Myös ennakoivia analyysejä ohjaa nykyään merkittävästi tekoälyn (AI) käyttö. Koneoppimisen ja ennustusalgojen avulla näillä sovelluksilla voidaan ennustaa tulevien tapahtumien todennäköisyyksiä.
Oletko kiinnostunut? Ota meihin yhteyttä ilman sitoumuksia.
Yhteyshenkilösi: Jörg Kremer, p. 089 589394 40, joerg.kremer@mip.de
Kuva: shutterstock_155818535
PTV Map&Guide -työpöytäsovelluksessa on laaja valikoima lisätoimintoja, jotka ylittävät pelkän reittisuunnittelun. Voit esimerkiksi visualisoida asiakasosoitteita tai tehdä yksilöllisiä reittimuokkauksia. Integroitu reittisuunnittelija, joka laskee tietullit, auttaa sinua pitämään kuljetuskustannukset aina mielessä.
Erityisesti etätyön ja älykkään työn aikakaudella tarve turvallisille, vakaalle ja vaivattomille pääsyille ERP-ohjelmistoon kasvaa. Suuntaus kehittyy yhä enemmän kohti oman IT:n ulkoistamista (pilvipalvelut).
Säästä aikaa ja rahaa Vemas.Cloudin avulla:
- Et tarvitse omaa IT-infrastruktuuria, ja sisäinen IT:si kevenee merkittävästi.
- Älä enää murehdi tietojen varmuuskopioista, päivityksistä, huoltotoimista, korjauksista tai varmuuskopioista.
Vemas.Cloudin avulla voit keskittyä täysin ydintoimintoihisi ja asiakkaisiisi.
Tarjoamme sinulle yhteistyössä kumppanimme I/P/B/ Internet Provider Berlin kanssa Vemas.NETin käytön ja ylläpidon yhdestä lähteestä!
Oikea visuaalinen tietoanalyysi on enemmän kuin vain tärkeä osa kaikkia liiketoiminta-analytiikkasovelluksia, sillä tulokset on ymmärrettävä, ei tulkittava. Teillä on lukuisia esitysvaihtoehtoja. Yleisimmin käytetään kaavioita, kuten ympyrä-, piirakka-, piste-, viiva-, pylväs- tai palkkikaavioita. Mutta vaihtoehtoja on paljon enemmän, kuten esimerkiksi pivot-taulukot, kuplakaaviot tai maantieteelliset esitykset. Autamme teitä löytämään oikean tavan tietoanalyysienne esittämiseen. Valitsemme yhdessä oikean työkalun, suunnittelemme raporttinne ja tarvittaessa koulutamme tiimejänne.
Ota meihin yhteyttä ensimmäistä, sitoumuksetonta neuvottelua varten.
Yhteyshenkilönne on mielellään apunanne:
Ursula Flade-Ruf, p. 089 589394 12, ursula.fladeruf@mip.de
Kuva: shutterstock_408277612
Prosessien hallitsemiseksi tarkastuspalveluntarjoajat työskentelevät usein vain MS Office -ratkaisujen kanssa ja hallitsevat asiakastietoja Outlookissa, kirjaavat suoritukset Exceliin ja laativat laskut suoritetuista tarkastuspalveluista ja määrätietojen kirjaamisesta työläästi MS Wordilla. Yleensä koko prosessiketjussa puuttuu läpinäkyvyys ja jatkuvuus, mikä aiheuttaa paljon sisäisiä kysymyksiä. Tämä toimintatapa on erittäin aikaa vievää.
Hyödynnä yrityksesi koko potentiaali – Vemas.NET PDL -toimialaratkaisumme avulla, älykkään yritysohjelmiston, jossa on integroituja ratkaisuja: CRM, projektinhallinta, aika- ja suoritusseuranta, mukaan lukien integroitu laskutus ja hallintalistat päivittäiseen liiketoimintaasi. Kaikki kokonaisvaltaista, kaikki verkotettua, kaikki sopivaa.
RegioGraph Analyse on geomarkkinointiohjelmisto asiakas- ja markkina-analyysien tekemiseen digitaalisilla kartoilla.
Ohjelmisto mahdollistaa tärkeimpien analyysitoimintojen avulla ensimmäisten geomarkkinointianalyysien laatimisen.
RegioGraph Analyse sisältää oletuksena kartat Saksasta, Itävallasta ja Sveitsistä sekä niihin liittyvän GfK-ostovoiman (johon sisältyvät myös väestö- ja kotitaloustiedot).
RegioGraph Strategia on asiantuntijaversio, joka tarjoaa sinulle kaikki RegioGraph Analyysin ja RegioGraph Suunnittelun toiminnot sekä laajat työkalut sijaintiarviointeihin, yksityiskohtaisiin analyyseihin ja kattavaan raportointiin. Lisäksi saat RegioGraph Strategian myötä käyttöön laajan potentiaalidatapaketin Saksasta tieosuuskohtaisesti.
Valitse, haluatko tilata RegioGraph Strategian GfK:n loppukäyttäjäpotentiaalien vai Bisnode D&B:n liiketoimintapotentiaalien kanssa. (Saatavilla tällä hetkellä vain Saksassa!)
Avoimet seminaarit, yrityskoulutukset ja jatkokoulutukset vaativat erityisesti laajan seminaaritarjonnan tarjoajilta vaativaa hallintoa ja hyvin suunniteltua seminaarinhallintaohjelmistoa.
Toimialaratkaisumme Vemas.Seminar on suunnattu kaikille yrityksille, jotka tarjoavat avoimia seminaareja, yrityskoulutuksia ja jatkokoulutuksia.
Perustoimintojen, kuten yhteisen yrityksen sisäisen kalenterin, seminaaritilan hallinnan sekä sähköpostiviestinnän tai seminaaridokumenttien luomisen lisäksi yhteinen laskutus mahdollistaa läpinäkyvät myyntianalyysit. Kaikkia tärkeitä seminaarikomponentteja voidaan hallita toimialaratkaisussa, mukaan lukien automaattinen integraatio yrityksen kotisivuille.