Yrityksen perustamisen neuvonta on olennainen palvelu yrittäjille, jotka haluavat käynnistää projektinsa menestyksekkäästi. Valitsemalla tämän palvelun saat asiantuntijoiden tukea, jotka ohjaavat sinua jokaisessa vaiheessa yrityksesi perustamisessa, liiketoimintasuunnitelman laatimisesta yrityksesi rekisteröintiin. Tämä palvelu mahdollistaa projektisi optimaalisen jäsentämisen ja auttaa välttämään yleisiä virheitä, jotka voisivat vaarantaa yrityksesi menestyksen.
Yrityksen perustamisen neuvonta kattaa laajan valikoiman alueita, kuten oikeudellisen muodon valinta, rahoituksen etsiminen ja kaupallisen strategian toteuttaminen. Ympäröimällä itsesi kokeneilla neuvonantajilla maksimoit menestymismahdollisuutesi ja varmistat projektisi tehokkaan hallinnan. Yrityksen perustamisen neuvonta on siis strateginen investointi kaikille, jotka haluavat toteuttaa yrittäjähaaveensa ja vakiinnuttaa asemansa markkinoilla.
Ostopalveluiden tarjonta on suunniteltu helpottamaan ja optimoimaan yritysten hankintaprosesseja. Integroimalla hakutyökalut ja tilausjärjestelmät, tämä tarjonta mahdollistaa yritysten löytää ja ostaa helposti tarvitsemansa tuotteet, taaten näin jatkuvan ja laadukkaan toimituksen. Yritykset voivat näin optimoida menojaan ja parantaa kannattavuuttaan.
Lisäksi ostopalveluiden tarjonta helpottaa edullisten ehtojen neuvottelua ja kustannusten optimointia. Tämä tarjonta on olennaista yrityksille, jotka pyrkivät vahvistamaan toimittajaverkostoaan ja varmistamaan tehokkaan hankintojen hallinnan. Proaktiivisen ja strategisen lähestymistavan avulla yritykset voivat parantaa kilpailukykyään ja kannattavuuttaan.
Vakiomalliset tai räätälöidyt ohjelmistoratkaisut, jotka on erityisesti kehitetty elintarviketeollisuudelle: punnituslaitteiden ohjelmointi, vähittäiskaupan hallinta, varasto- ja tuotannonhallinta, toimitusasiakirjat ja laskutus, etikettien ja kuittien graafinen suunnittelu sekä sovellukset, jotka integroituvat oman yrityksesi tuotanto-ohjelmistoon.
Nykyään monet yritykset ja ammattilaiset kääntyvät ulkoistetun etäsihteerityön puoleen. Yhteistyö Nosycomin kanssa on ratkaisu, josta voit hyötyä monista eduista. Se on kokenut yritys, joka työskentelee tiimin kanssa, joka on tottunut työskentelemään vaativassa ammatillisessa ympäristössä ja korkealla ammattitaidon tasolla.
DY Cloud - Ajoneuvoparkki on paljon enemmän kuin pelkkä ajoneuvojen seurantaohjelma. Ratkaisumme tarjoaa edistyksellisiä ominaisuuksia, kuten reaaliaikaisen geolokalisoinnin, joka mahdollistaa tehokkaan valvonnan jokaiselle ajoneuvolle tiellä. Lisäksi ennaltaehkäisevä huoltojärjestelmämme auttaa sinua suunnittelemaan säännölliset huollot, mikä auttaa pidentämään ajoneuvojasi käyttöikää ja vähentämään odottamattomia seisokkeja. Yksityiskohtaisilla raporteilla ja syvällisillä analyyseillä sinulla on kaikki tarvittavat tiedot, jotta voit tehdä tietoon perustuvia päätöksiä ja optimoida kalustosi suorituskykyä. Yksinkertaista ajoneuvoparkkisi hallintaa kattavalla ja luotettavalla ratkaisullamme.
Le service de déménagement respectueux de l'environnement avec des solutions durables est une option idéale pour ceux qui souhaitent minimiser l'impact environnemental de leur déménagement. Ce service intègre des pratiques durables à chaque étape, de l'utilisation de matériaux recyclables à l'optimisation des itinéraires de transport pour réduire les émissions de carbone.
En choisissant notre service, vous contribuez à la préservation de l'environnement tout en bénéficiant d'un déménagement de qualité. Nos équipes sont engagées à offrir un service qui respecte vos besoins tout en adoptant des pratiques écologiques. Faites le choix d'un déménagement qui fait la différence, pour vous et pour la planète.
Toimitusketjun vaatimukset muuttuvat jatkuvasti, mikä asettaa organisaatioille paineita reagoida ja sopeutua, jos ne haluavat pysyä kilpailukykyisinä. Teemme yhteistyötä toimitusketjun tarjoajien ja toimitusketjussa toimivien yritysten tiimien kanssa auttaaksemme tunnistamaan saavutettavissa olevat tavoitteet ja tarjoamaan täydellistä end-to-end-tukea. Tehtävämme on tarjota saumaton palvelu neuvonnasta ja strategiasta, arvioinnista, suunnittelusta ja suunnittelusta, hallinnasta ja toiminnasta sekä tarjota kestävä toimintasuunnitelma, joka voi vastata tulevaisuuden haasteisiin.
Ne, jotka haluavat lähestyä luopumista oikein, ovat täynnä tekemistä.
Autamme sinua tekemään oikeat toimenpiteet ajoissa ja seuraamme perintösuunnitteluprosessia.
Muiden asioiden alueella tarjoamme asiakkaillemme erilaisia palveluja, joita he voivat tarvita päivittäisessä elämässään.
- Varallisuus- ja asiakirjakustannusverojen hallinta ja selvitys, kiinteistökaupat, lainat.
- Perintöasioiden käsittely ja perintöveron selvitys.
- Kunnalliset asiat, lupahakemukset.
- Kiinteistöhallinnan asiat. Omistusoikeusasiakirjat. Rekisteröinnit kiinteistöhallinnossa.
- Yritysten tukien tai avustusten tutkiminen ja käsittely.
Tuemme ainutlaatuisen Osterwald Businessmodel Generation -menetelmän avulla uusien digitaalisten liiketoimintamallien suunnittelua ja onnistunutta käyttöönottoa.
Internetillä on yhä merkittävämpi rooli paitsi yksityiselämässä myös liiketoiminnassa. Älykkäät pilvisovellukset pystyvät parantamaan asiakas- ja toimittajasuhteita sekä luomaan innovatiivisia tuotteita ja palveluita.
IR CONSULT tarjoaa teille ainutlaatuisen perustan, joka koostuu 8 vuoden pankki-internäisestä toiminnasta ja yli 22 vuodesta ulkoisena pääomamarkkinaneuvonantajana. Moninaiset ja menestyksekkäästi toteutetut projektit tekevät meistä asiantuntevan kumppanin kaikkiin pääomamarkkinoita koskeviin kysymyksiin.
Hyödynnämme hyvin vakiintunutta verkostoamme optimaalisesti toteuttaaksemme asiakkaidemme yksilölliset tavoitteet mahdollisimman nopeasti ja menestyksekkäästi. Erityisen hyödyllisiä ovat myös yhteytemme pankkeihin, asianajajiin, tilintarkastajiin jne. sekä kansainväliset toimintamme (erityisesti Kiinassa).
TechVertu tarjoaa kattavia hallittuja liiketoimintaviestintäratkaisuja, jotka on suunniteltu parantamaan tuottavuutta ja virtaviivaistamaan viestintäprosesseja. Heidän palveluihinsa kuuluvat pilvipohjaiset alustat, yhtenäinen viestintä, liiketoimintapuhelinjärjestelmät, yhteistyötyökalut ja nopea internet-yhteys, kaikki tähtäävät sisäisten ja ulkoisten viestintöjen parantamiseen. Yhtenäinen viestintä yhdistää erilaisia viestintäkanavia yhdeksi alustaksi, kun taas liiketoimintapuhelinjärjestelmät tarjoavat joustavaa ja selkeää ääniyhteyttä. Yhteistyötyökalut helpottavat tehokasta tiimiviestintää ja tiedon jakamista, ja yhteydet varmistavat nopean internetin sujuvia toimintoja varten.
Näiden ratkaisujen etuja ovat saumaton yhteys pikaviestinnän, videoneuvottelujen ja muiden kautta; skaalautuvuus, joka mukautuu muuttuviin liiketoimintatarpeisiin; parantunut yhteistyö, joka edistää tuottavaa tiimityötä; ja vahva turvallisuus, joka varmistaa tietosuojan ja eheyden.
Autamme yksilöitä rakentamaan omaa liiketoimintaansa, yrityksen perustamisesta aina sen toiminnan oikeudellisten ja taloudellisten vastuuksien hoitamiseen.
Autamme yksilöitä Länsi-Midlandsissa ja Yhdistyneessä kuningaskunnassa auttamalla heitä päättämään liiketoiminnalleen sopivimmasta rakenteesta, laatimaan kassavirtoja ja liiketoimintasuunnitelmia sekä käsittelemään mahdollisia sihteeriasioita.
Tiimimme tarjoaa myös sinulle omistautuneen kirjanpitäjän, joka asettaa sinut digitaaliseen järjestelmäämme, joka pitää kirjaa asiakirjoistasi, kuten laskuista ja maksuista, ja mahdollistaa meidän jättää veroilmoituksesi, kun aika koittaa.
Tämä testi, vaikka se saattaa vaikuttaa äärimmäisen arvokkaalta yrityksellesi, ei maksa sinulle euroa; ainoa sitoumus on omistaa vain 10 minuuttia aikaasi ja tarvittavaa huomiota.
Uuden yrityksen perustajille, yrittäjille ja nuorille yrittäjille: 13 tärkeintä kohtaa menestyksekkään yrityksen perustamiseksi. Täältä löydät myös mahdollisuuksia ja riskejä, joita sinun tulisi huomioida.
Täältä löydät seuraavat aiheet menestyksekkääseen alkuun ammatillisessa tulevaisuudessa startup-perustajana tai -perustajana.
1. Perustamisidea ja perustajien ammatillinen pätevyys.
2. Minkä verran omaa pääomaa tarvitaan yrityksen perustamiseen ja mitä vaatimuksia hyvälle luottokelpoisuudelle on?
3. Kuinka tärkeä on uuden yritykseni sijainti?
4. Perustamisrahoitus KfW-pankin valtion tukien avulla.
5. Perustamisneuvonta ja neuvontatuki.
6. Kilpailuanalyysi perustajille.
7. Markkinointisuunnitelma.
8. Myyntisuunnitelma.
9. Liikevaihtosuunnitelma, kustannussuunnitelma ja tuottosuunnitelma nuorelle yritykselle.
10. Likviditeettisuunnittelu ennen perustamista.
11. Ohjausjärjestelmän rakentaminen ja virheiden välttäminen.
12. Miksi kilpailun seuranta, mitä hyötyä siitä on perustamisessa?
13.
EXALEAD kerää tietoja mistä tahansa lähteestä missä tahansa muodossa ja muuntaa nämä tiedot jäsennellyiksi liiketoimintatiedoiksi.
EXALEAD kerää tietoja mistä tahansa lähteestä missä tahansa muodossa ja muuntaa nämä tiedot jäsennellyiksi ja tärkeiksi, perusyksiköihin ja suhteisiin jaetuiksi liiketoimintatiedoiksi, joita voidaan käyttää suoraan kyselyihin ja hakuun. Perustiedot käsitellään tilastollisesti, joten tavallisten tulosten lisäksi voidaan myös kohdistaa rajoituksia live-katalogien avulla, mikä johtaa tehokkaasti etsittyyn tietoon. EXALEAD edistää jäsenneltyä tietämyksen hallintaa yrityksissä. Mahdollinen sovellus on toistuvien ja samankaltaisten osien käsittely.
Strateginen Suunnittelu, Budjetointi, Hallintotiedot, Investointien Arviointi - EOD on erikoistunut hallintojärjestelmän projektien toteuttamiseen, jotka on suunnattu yrityksen keskeisten taloudellisten ja rahoituksellisten KPI:den seurantaan.
Operatiiviselta kannalta EOD hyödyntää olemassa olevan tietojärjestelmän (yleinen kirjanpito, teollinen kirjanpito, hallintojärjestelmä) mahdollisuuksia maksimaalisesti luoden perustan raportoinnille (Hallintotiedot), joka - asiakkaan kanssa jaetun jälkeen - valmistellaan ja lähetetään kuukausittain.
Tarjontaa täydentävät kilpailijoiden vertailutoiminta, taloudellinen ja rahoituksellinen budjetointi sekä myöhemmät poikkeamien analyysit.
Tilintarkastus lisää yritystietojesi luotettavuutta kaikille päätöksentekijöille ja sidosryhmille – kyse on uskottavuudesta ja luottamuksesta.
Tämä pätee sekä lakisääteisiin tilinpäätös- ja konsernitarkastuksiin että erityisiin tarkastuspalveluihin ja todistuksiin. Grant Thornton Germanyn itsenäisesti ja asiantuntevasti suorittamien tarkastuspalveluiden avulla takaamme asiakkaillemme ja heidän tilinpäätöksensä vastaanottajille korkean tason turvallisuutta ja luottamusta.
Meille tilintarkastus on enemmän kuin "tuote"!
Palvelumme sisältävät mm. tilinpäätös- ja konsernitarkastuksia tai niiden laatimista, tarkastuksellisia katsauksia (Review), kirjanpitoon liittyvää neuvontaa sekä muita lakisääteisiä ja vapaaehtoisia tarkastuspalveluita.
Fastmag Copilot mahdollistaa liiketoimintasi tietojen analysoinnin strategisten päätösten tekemiseksi ja liikevaihdon kasvattamiseksi.
Ominaisuudet:
- Ohjaus ja analyysi
- Ajan säästö
- Helppo ja intuitiivinen
- Vertailuarvojen luominen
- Dynaamiset hallintapaneelit
- Nopea ROI
- Päätöksenteko
- Asiakassegmentointi
- Vertailu N/N-1
Yrityksen uudelleenjärjestely
Strateginen arviointi
Tapahtuma-analyysi ja keskipitkän aikavälin suunnitelmien laatiminen
Uusien markkinoillemenostrategioiden määrittäminen ja kehittäminen
Liiketoimintasuunnittelu (aloittaminen tai olemassa olevien aloitteiden uudistaminen)
Sukupolvenvaihdos
Johtamis- ja organisaatiokonsultointi
Hallinnan valvonta
EDIT'PAIE tarjoaa palkanlaskentapalveluja, DSN-käsittelyä sekä työntekijöiden sisään- ja uloskirjaamisen hallintoa yrityksissä.
Yli 150 työehtosopimusta käsitellään toimistossa eri toimialoilla.
Toimintojen jatkuvuuden ylläpitäminen on ensisijainen tavoite, jotta voidaan olla johtaja eikä menettää markkinoita keskeytyksen vuoksi. Tämän saavuttamiseksi on tunnettava yrityksen kriittiset prosessit, ymmärrettävä niiden taloudelliset ja operatiiviset vaikutukset liiketoimintaan - BIA - keskeytyksen aikana ja laadittava strategia sekä vastaava suunnitelma häiriötilanteita varten.
Itsenäinen liiketoimintakatsaus mahdollistaa lainanantajalle riippumattoman tiedon hankkimisen, jonka perusteella se voi tehdä päätöksiä olemassa olevista ja uusista saatavista yritykseltä.
Valmistelemme itsenäisiä liiketoimintakatsauksia rahoituslaitosten, sijoittajien tai johdon tarpeiden mukaan. Monissa tapauksissa johdolla itsellään ei ole riittävää näkemystä yritystensä toiminnasta, minkä vuoksi laadimme taloudellisen profiilin toiminnoista, korostaen kassavirta-analyysiä.
- Toiminta-analyysin ja nykytilan analyysin valmistelu,
- Ennusteiden ja toimintasuunnitelmien arviointi,
- Ehdotetut toimenpiteet lainanantajan vaatimuksiin liittyen yritystä vastaan,
- Ehdotetut toimenpiteet lisälainojen osalta.
Luo uusi johtamiskulttuuri johtoryhmässä, joka välittyy koko organisaatioon.
Muuta johtoryhmän jäsenten käyttäytymistä kohti johtamistyyliä, joka ottaa huomioon yrityksen arvot.
Tunne organisaation olosuhteet ja johtoryhmän motivaatiotekijät, jotka edistävät käyttäytymisen muutosta.
Kehitä yksilöllisiä ja kollektiivisia johtamistaitoja.
Edistä operatiivista tehokkuutta.
Galaxy on täydellinen analytiikka- ja älykkyysratkaisu rahoituspalveluntarjoajille, joka tarjoaa selkeän ylhäältä alas -näkymän liiketoimintaasi. Galaxy tarjoaa parannettua analyysiä ja visualisointia Aquarius- ja Gemini-tiedoista, mikä auttaa sinua optimoimaan päätöksentekoa ja reagoimaan automaattisiin hälytyksiin.
Sisense Analytics -alusta on ihanteellinen end-to-end liiketoimintatiedon ratkaisu datasiantuntijoille, kehittäjille ja analyytikoille. Käyttö on tarkoitettu kaikille yrityksen käyttäjille, sillä jokainen toimiala voi toimia itsepalveluna IT:stä riippumatta. Tämän avulla voit luoda välittömiä analyysejä kaikista tiedoistasi, riippumatta niiden monimutkaisuudesta, ja se tapahtuu suurella vaivattomuudella ja joustavuudella. Sisensen avulla saat kattavan liiketoimintatiedon alustan, joka voidaan integroida lähes kaikkiin tietosiloihin ja joka on saatavilla myös OEM-ratkaisuna.
Parasta on, että voit tutustua tähän moderniin tietoanalyysityökaluun! Varaa vain sitoumukseton demoaika.
Yhteyshenkilösi on mielellään apunasi:
Franziska Juric, p. 089 589394 29, franziska.juric@mip.de
Espanjassa eniten käytetty laskutus- ja kirjanpito-ohjelma pk-yrityksille. Sage 50 cloud on kuuluisten ContaPlus, FacturaPlus ja Eurowin luonnollinen kehitys. Ihanteellinen ratkaisu pk-yrityksille ja itsenäisille ammatinharjoittajille.