Kehitämme räätälöidyn lippujärjestelmän - liitämme siihen sähköpostit, puhelinjärjestelmän sekä versiohallintaohjelmistot kuten git.
Haluatko pitää yllä näkyvyyttä avoimista palvelupyyntöistä? Järjestä työsi lippujärjestelmän avulla. Kehitämme räätälöidyn lippujärjestelmän tarpeidesi mukaan. Tarvitsetko erityisen hyväksymishierarkian tai valvontamekanismeja esimiehille? Ei ongelmaa. Käytätkö puhelinjärjestelmää XY? Ei ongelmaa. Haluatko myös asiakasportaalin? Ei ongelmaa.
Lippupalvelu Tuki Sähköpostikyselyt Helpdesk
Perustoiminnot: Liput, lipputyypit, priorisointi, osoittaminen
Sähköposti-lipuksi: IMAP:n ja SMTP:n kautta
Puhelinjärjestelmäintegraatio: kaikki valmistajat (integraation syvyys vaihtelee valmistajasta riippuen)
Muut integraatiot: git, työajan seuranta
Turvallisuus: SQL-injektiosuojaus, XSS-suojaus, hashattu ja suolattu salasanan salaaminen
PDF-vienti: yksilöllisen ulkoasun mukaan
Pääsynhallinta: toteutettavissa tarpeidesi mukaan
Lippujärjestelmämme auttaa sinua jäsentämään työprosesseja ja tehtäviä. Näin tiimi voi työskennellä tehokkaasti ja keskittyneesti ilman, että heidän tarvitsee huolehtia organisoinnista.
Lippujärjestelmämme auttaa sinua jäsentämään työprosesseja ja tehtäviä. Näin koko tiimi voi työskennellä tehokkaasti ja keskittyneesti ilman, että heidän tarvitsee huolehtia organisoinnista. Odotusajat lyhenevät ja työntekijät saavat nopeasti tarvitsemaansa apua. Tuloksena: Palvelun laadun nousu.
Sovellus on nopeasti asennettavissa ja käyttövalmiina Microsoft 365 -ympäristössäsi. Yksinkertaisen ja intuitiivisen käytön ansiosta työntekijät voivat käyttää lippujärjestelmää heti lyhyen perehdytyksen jälkeen.