... järjestelmien tehokkuutta, jotka vähentävät pakokaasupäästöjä, kuten DPF, DOC, EGR, ja pidentää niiden käyttöikää.
Erinomainen lämpö- ja hapettumisstabiilisuus estää saostumista korkeissa lämpötiloissa ja ylläpitää suorituskykyä öljynvaihto-olosuhteissa.
Uuden sukupolven edistyksellinen lisäaineteknologia takaa erinomaisen suojan jopa raskaan kaluston moottoreissa.
Erinomainen juoksevuus kylmissä työolosuhteissa varmistaa nopean voitelun moottorin osille ensimmäisen käytön aikana ja suojaa moottoria kulumiselta.
Värittämisestä tekstiiliteollisuudessa aina ballasti veden käsittelyyn meriteollisuudessa, Flow-Through Cell on kamratulo ratkaisu virtaaville medioille ja se voidaan suunnitella vastaamaan erityisiä vaatimuksia.
Hatz B-sarja erottuu mobiilissa ja kiinteässä käytössä kompakteilla asennusmitoillaan ja alhaisella painollaan kaikissa sovelluksissa, joissa tehovaatimus on enintään 8 kW. Myös kestävyys ja käyttöikä asettavat tälle sarjalle markkinoilla standardit. Olipa kyseessä värähtelylevyt tai ankarat olosuhteet Antarktiksella, B-sarja on testattu kymmenientuhansien kertojen ajan vaativissa ympäristöissä.
Teho 1,4 kW - 3,5 kW
maks. vääntömomentti 10,5 Nm
kompakti ja kevyt rakenne
suora ruiskutusmenetelmä
EPA Tier IV final -sertifioitu
Optisesta ja mekaanisesta käsittelystä, tukirakenteiden rakentamisesta messuosastolle integroimiseksi, aina (animoituihin) leikkaustekniikoihin, jotka havainnollistavat sisäisiä prosesseja.
Moottorien suunnittelu ja valmistelu suorituskykytestausta varten.
Testimoottorit perustuvat RWB-kärrysarjaan, joka on valmis nopeaan liittämiseen testiin ja polttoaineen spesifisen kulutuksen gravimetriseen määrittämiseen tai asiakaskohtaisten vaatimusten mukaan rakennettavaksi.
Monipiste-injektio, AAC ja erityiset imusarjat, kaksois sytytys - Nämä 1 594, 1 914 ja 2 275 cm³ moottorit, jotka tarjoavat jatkuvaa tehoa 60, 75 ja 90 hv (3 200 rpm, 3 100 rpm ja 3 000 rpm), perustuvat VW boxer Type1 -moottoriblokkeihin, mikä mahdollistaa niiden tarjoamisen lähes kilpailukykyisin hinnoin.
Ne ovat kaikki varustettu monipiste-injektiolla, kaksoissytytyksellä (8 sytytystä, ja 4 ristiin kytkettyä piiriä), erityisellä nokka-akselilla, joka alentaa maksimitehoalueen kierroslukua, sekä huolellisesti suunnitellulla imusarjalla.
Ne voivat suoraan korvata vastaavan tilavuuden lentokonesylinterit, kuten AeroVee, Great Plains, Limbach, Rev'master, ja - sovittimen avulla - JPX.
Yritys tarjoaa myös VW-tyyppisten blokkien muunnoksia, jotka nostavat ne Vaxell-tasolle, sekä tilavuuden lisäämistä ja yleisiä huoltoja.
Valmistajille: nokka-akselit voidaan ostaa erikseen.
Moottoreiden hinnat EXW sis. alv: 11 298 € (80i) ja 12 596 € (100i). Nokka-akselit: 221 € sis. alv.
Meidän siirtopuhaltimemme on suunniteltu alumiinista, kalvoista, paperista ja kartongeista valmistettujen jatkuvien nauhojen murskaamiseen, jotta ne voidaan siirtää pneumatisesti.
Ne soveltuvat tilavuusvirroille välillä 800 ja 20 000 m³/h paine-eroilla jopa 80 mbar ja moottoritehoilla välillä 7,5 ja 132 kW.
Teollisuusventtiilit kaasujen ja pölyttömän ilman kuljetukseen, lastu-/materiaalikuljetusventtiilit, korkean suorituskyvyn variantit kaasun ja pölyn kuljetukseen sekä pölykuormitetun ilman venttiilit.
Korkealaatuinen kaasumoottoriöljy, joka on tarkoitettu luonnonkaasumoottoreille, jotka toimivat vaativissa olosuhteissa
Muotoiltu valikoiduista hydrokraakkatuista perusöljyistä, jotka tarjoavat erinomaisen lämpöstabiilisuuden, kestävyyden nitrifikaatiota ja hapettumista vastaan
Pidemmät öljynvaihtoväli
Kulutuskestävyyden ja korroosionkestävyyden optimointi
Alhaisen tuhkapitoisuuden lisäaineeteknologia, joka vähentää saostumien muodostumista ja varmistaa yhteensopivuuden pakokaasujen käsittelyjärjestelmien kanssa
Sopii muunneltavalle luonnonkaasulle ja kevyelle biokaasulle, joille suositellaan alhaisen tuhkapitoisuuden moottoriöljyä
Kovuusmittauksen (HBW) teemme itse talossamme.
Tämä koskee ensisijaisesti valukappaleiden arviointia, joissa halutaan parantaa mekaanisia ominaisuuksia perliittikäsittelyn, ferriittikäsittelyn tai FP-annealingin avulla. Laajempia materiaalitestejä sen sijaan annamme akkreditoiduille, paikallisille testilaboratorioille, jotka tarjoavat sekä tuhoamattomia että tuhoavia testimenetelmiä turvallisesti ja nopeasti:
• Bureau Veritas Material Testing GmbH
• PLR Prüftechnik Linke & Rühe GmbH
Sopimuksen mukaan on mahdollista, että asiakkaan omat tai toimeksiannetut tarkastajat suorittavat materiaalitestauksen talossamme. Ultraäänitestauksia, väripartikkelitestejä ja magneettijauhehalkeamatestejä käytetään säännöllisesti.
Kokeelliset moottorit on asennettu tärinälle herkkiin RWB-kuljetinvaunuihimme, jotka on suunniteltu nopeaa liitäntää varten testipenkkiin, ja ne on varustettu polttoaineen spesifisen kulutuksen gravimetriseen mittaamiseen, joko meidän standardimme mukaan tai tilauksen mukaan.
Polttomoottoreiden rakentaminen ja valmistelu suorituskykytestausta varten:
Koulutukseen tarkoitetut demonstraatiomoottorit,
Moottorin rakentaminen tutkimus- ja kehitystyöhön.
Koe-moottorit on standardimme mukaan asennettu tärinänkestäville RWB-rullille, mikä mahdollistaa nopean liittämisen testipenkkiin ja spesifisen polttoaineenkulutuksen gravimetrisen määrittämisen, tai ne rakennetaan asiakkaan vaatimusten mukaan. Ei ole väliä, hankitaanko nämä moottorit meiltä vai toimitetaanko ne teiltä.
Tuhkattomat kaasumoottoriöljyt, jotka on tarkoitettu 2- ja 4-tahtimoottoreille sekä kompressoreille, joille suositellaan SAE 40 -moottoriöljyä.
Muotoiltu korkeasti jalostetuista perusöljyistä ja tuhkatonta lisäainetta, joka on suunniteltu minimoimaan kerrostumat kaikilla moottorin ja kompressorin osilla.
Öljyn nitrifikaation poikkeuksellinen kestävyys.
Öljykotelo eliniän pidentäminen.
Uuden sukupolven kaasumoottoriöljy, alhaisen tuhkapitoisuuden (<0,5 %) ja korkean TBN:n omaava, erityisesti teräspiston kaasumoottoreille, joissa on korkea BMEP-pitoisuus.
Muotoiltu eksklusiivisella korkealaatuisten lisäaineiden ja epäperinteisten perusöljyjen seoksella, joka tarjoaa edistyneitä suorituskykyjä uusimmilla teräspiston moottoreilla, jotka toimivat korkeammilla paineilla.
Ainutlaatuinen alhaisen tuhkapitoisuuden lisäaineteknologia minimoi saostumien muodostumisen samalla kun se varmistaa optimoidun venttiilien kulumisen hallinnan.
Korkea TBN ja erinomainen TBN:n säilyvyys maksimoivat öljyn käyttöiän ja pidentävät vaihto-intervalleja jopa 50 %.
Ylivoimainen korkean lämpötilan lakkaohjaus.
Sopii parhaiten yhteistuotanto-sovelluksiin.
Käyttö laajalla toimintalämpötila-alueella.