Varastoinnin lisäksi tarjoamme myös logistiikkapalveluja, joissa hallitsemme koko logistiikkaprosessin, mukaan lukien kuljetussuunnittelu ja jakelu. Kykyjemme
Kun on kyse valmiiden tuotteiden vastaanottamiseen liittyvien prosessien hallinnasta, kuten varastointi, tilausten valmistelu, kuljetussuunnittelu ja jakelu, olemme asiantuntijoita alallamme.
Vuosien varrella olemme kehittäneet tarvittavan asiantuntemuksen hallitaksemme onnistuneesti ulkoista logistiikkaa eri sektoreilla. Käyttämällä omaa viimeisimmän sukupolven ajoneuvokalustoamme jakeluun Italiassa ja muualla Euroopassa, hallitsemme koko jakeluprosessin, kuljettaen valmiita tuotteita ja varaosia suoraan tuotantopaikasta asiakkaalle.
Van Eyckenilla on yli 50 vuoden kokemus korkealaatuisten teräsrakenteiden ja kaiteiden valmistamisesta ja asentamisesta. Kuitenkin asiantuntemuksemme ulottuu pidemmälle. Tarjoamme myös erikoispalvelujamme kokoamiseen ja kuljetukseen ulkoisille yrityksille.
Olipa kyseessä valmistajat, joilla ei ole omia kokoamistiimejä, tai yritykset, jotka tarvitsevat tilapäistä lisätukea, tarjoamme ratkaisun. Kokeneet tiimimme ovat valmiita suorittamaan tehokasta kokoamista ja varmistamaan saumattoman kuljetuksen. Meillä on kyky kuljettaa kuormia, jotka ovat jopa 28 metriä pitkiä ja 4 metriä leveitä, sekä enimmäispaino 32 tonnia, joten tarjoamme luotettavia logistiikkaratkaisuja, jotka on räätälöity erityistarpeisiisi.
Varanosasarja.
Valinnaisia varaosapaketteja tarjotaan.
Varaosapaketti ensisijaisiin tarpeisiin, mukaan lukien yksi jokaisen tyyppinen korkeapaineventtiili, täydellinen tiivistesarja ja erityinen sähkölaite, anturit...
Varaosapaketti ensimmäiseen huoltoon.
Erityistyökalut.
Kuljetus & logistiikka:
Kuorma-auto, merikuljetus, FCA, FOB, CIF, kaikki valinnaiset hinnat INCOTERMS 2010 mukaisesti.
Pakkaukset.
Pakkaukset on erityisesti suunniteltu ja valmistettu tarjoamaan pitkäkestoista suojaa kompressorille ja sen laitteille merikuljetuksen tai yksinkertaisen maantiekuljetuksen aikana.
Pakkaus koostuu:
thermo-hitsatuista suojista merikelpoisessa puulaatikossa 4C, myös valmistelu konttia varten: 'täyttö-sidonta-varmistus' – 40'' High Cube ja 20'' Dry kontit...
Käynnistys ja käyttöönotto.
Asennuksen ja kiinnityksen valvonta, käyttöönotto ja koulutus.
Ennen kaikkia käynnistyksiä toimitetaan käyttöönotto PiCK-lista ja käyttöönoton valmistelulista, jotta purkaminen ja sijoittaminen helpottuu.
Projektin kehittämisen tuki on avainpalvelu yrityksille, jotka haluavat konkretisoida ideoitaan ja muuttaa ne menestykseksi. Valitsemalla tämän palvelun saat asiantuntijoiden tukea, jotka auttavat sinua jäsentämään projektiasi, tunnistamaan rahoitusmahdollisuuksia ja luomaan tarvittavat työkalut sen toteuttamiseksi. Tämä palvelu mahdollistaa menestymismahdollisuuksiesi maksimoimisen ja projektiesi toteuttamisen parhaissa olosuhteissa.
Projektin kehittämisen tuki kattaa laajan valikoiman alueita, kuten taloussuunnitelmien laatimisen, avustusten etsimisen ja strategisten kumppanuuksien luomisen. Ympäröimällä itsesi kokeneilla ammattilaisilla varmistat projektisi tehokkaan hallinnan ja optimoit resurssisi. Projektin kehittämisen tuki on siis strateginen investointi kaikille yrityksille, jotka haluavat innovoida ja kehittyä markkinoilla.
Record-Transilla pyrimme siihen, että kansainväliset toimituksenne sujuvat mahdollisimman vaivattomasti. Kokeneet suunnittelijamme opastavat teitä koko prosessin ajan. Lastaamisesta ja tarvittavista asiakirjoista aina tullimuodollisuuksien tukemiseen, poistamme huolenaiheenne koko matkalta.
Record-Transilla pyrimme tekemään kansainvälisestä kuljetuksestasi mahdollisimman sujuvaa. Kokeneet ammattilaisemme opastavat sinua koko prosessin läpi, rahtikäsittelystä ja asiakirjoista tullimuodollisuuksien hoitamiseen, ja he noudattavat tiukkoja aikatauluja.
Jokainen yritys on ainutlaatuinen, ja siksi sillä on ainutlaatuiset kuljetus- ja logistiikkavaatimukset. Siksi kuuntelemme kuljetustarpeitasi ja tarjoamme ratkaisuja, jotka sopivat saumattomasti erityisiin vaatimuksiisi.
Loppukäyttäjän kanssa käytävän myyntisuhteen lisääntynyt monimutkaisuus nähdään usein tuotanto- ja jakeluyrityksissä esteenä omien B2C-digitaalisten myyntikanavien menestykselle.
T-DATA:n täyden palvelun malli mahdollistaa heille menestyksekkään kansainvälisen myyntikanavan - verkkokaupan tai markkinapaikan - pyörittämisen, siirtämällä toimintansa täysin asiantuntevalle, kokeneelle toimijalle, jolla on kapasiteettia hallita projektivolyymeja.
Varastonhallinta: palvelun laadun parantamiseksi, pääoman säästöjen lisäämiseksi ja ajan säästämiseksi
• Tuotannon tuki Transmec Groupin henkilöstön avulla, joka tarjoaa käsittely- ja materiaalivalmistuspalveluja asiakkaan tiloissa
• Sisäinen logistiikka tuotantolinjan syöttöprosessien uudelleen suunnittelemiseksi ja tuotannon tehokkuuden optimoinniksi
• Hankinta ja toimitukset hankinta- ja ostotilausten hallinnan kautta
• Kittaus, pakkaus ja kokoonpano
• Komponenttilogistiikka: varaosien ja komponenttien toimituksen käsittely asiakkaille strategisesti sijoitettujen varastojen verkoston kautta
• Käänteinen logistiikka palautus- ja takuu palveluille alhaisemmilla kustannuksilla ja parannetulla luotettavuudella
• Verkkokaupan logistiikka
Transmec Group on erikoistunut lähetyksiin, kuljetuksiin ja logistiikkaan vuodesta 1850.
Vuosien varrella olemme hyödyntäneet tietämystämme ja asiantuntemustamme tarjotaksemme räätälöityjä ratkaisuja, jotka eivät ainoastaan täytä, vaan ylittävät asiakkaidemme erityistarpeet.
Osoite: 4ème Avenue 39, 4040 Herstal
Peitetty alue: 2 250 m²
Aluskorkeus: 6 m
Lavapaikat: 1000
Sisäänmenolaitureita: 3
Ulosmenolaitureita: 3
Ajoneuvojen sisään-/ulosmenot: 45 päivässä
Meillä on laaja kokemus erikoiskuljetuksista messuille, näyttelyille ja suurille projekteille, joilla on ainutlaatuiset käsittely- ja seurantavaatimukset.
Oman toimipisteen omistaminen Veronassa mahdollistaa meille kattavan kuljetusratkaisujen tarjoamisen lähetyksille Italiaan ja sieltä pois, yhdistäen saumattomasti useimpiin EU-maihin.
Nykytilan arviointi
Parannusten ja optimointialueiden tunnistaminen
Uusien menettelyjen määrittäminen
Varastotasojen rationalisointi tuotantoaikojen suhteessa
IT-työkalut, jotka liitetään markkinoiden pääasiallisiin ERP-sovelluksiin, tarjoten täydelliset seurantatiedot asiakkaan koko toimitusketjusta
Tuotemateriaalin hallinta
Käsittely, tuotantolinjojen toimitus, JIT- ja JIS-ruokinta, työtilauksen valmistelu
Varastointi, varastonhallinta, asiakastilausten valmistelu ja pakkaaminen, pakkaaminen, etikettien kiinnittäminen, tuotteen konfigurointi, kittaus ja räätälöinti.
Record-Trans on erikoistunut kuljetuksiin Ruhrin alueelta Saksassa.
Tärkeimmät paikat ovat Duisburg, Essen, Bochum, Dortmund ja Gelsenkirchen. Näihin kohteisiin lastataan ja puretaan päivittäin erilaisia materiaaleja.
Record-Trans on kumppanisi luotettaville lähetyksille näiltä alueilta.
Jakeluverkostossamme tarjoamme laajan valikoiman vaihtoehtoja, mukaan lukien takalift, moffet, pieni kuorma-auto tai pakettiauto, kiinteät tunnit, nosturi ja monia muita erikoispalveluja logistiikkatarpeidesi täyttämiseksi.
Ajantasaisella kalustolla tiellä hoidamme lavatilausten lähetyksen täysin sisäisesti. Suuret tai pienet kuormat, meillä on oikea asiantuntemus ja kapasiteetti kuljettaa lavatilaustasi ongelmitta.
Varastomme on varustettu muun muassa kameravalvontajärjestelmillä, pääsynvalvonnalla ja murtosuojalla, jotta varastointi on turvallista ja lastisi hallinta tehokasta. Varastoinnin lisäksi tarjoamme myös logistiikkapalveluja, joissa hallitsemme koko logistisen prosessin, mukaan lukien kuljetuksen suunnittelu ja jakelu. Meidän asiantuntemuksemme
Zelzatessa meillä on 3200 m² varastotilaa käytettävissä.
Täällä tavaroita voidaan (väliaikaisesti) varastoida, myydä ja tarjota lisäpalveluja, jotka luovat lisäarvoa, kuten yksittäinen keräily, pakkaaminen, lavojen kääntäminen ja paljon muuta.
Myös konttien lastaaminen ja purkaminen on mahdollista täällä.
Varastomme on varustettu kameravalvonnalla, pääsynvalvonnalla, murtosuojauksella ja tuholaistorjunnalla.
Varastotoimintojemme lisäksi tarjoamme laajan valikoiman lisälogistiikkapalveluja. Tämä mahdollistaa asiakkaillemme keskittymisen asioihin, jotka todella ovat heille tärkeitä.
Nämä palvelut sisältävät muun muassa:
- pakkaaminen
- yksittäisten tuotteiden kerääminen
- lavalle asettaminen
- niputtaminen
- lajittelu
- punnitseminen
- konttien lastaaminen ja purkaminen
Vuosien kokemuksella pystymme hallitsemaan kaikki pakkausvaatimuksesi, tarjoten räätälöityjä, kustannustehokkaita ja luotettavia pakkauksia, jotka on testattu ja tuotettu omissa yrityksissämme.
Asiantunteva tietämyksemme mahdollistaa meille edistyksellisten ratkaisujen tarjoamisen, jotka ovat erittäin kilpailukykyisiä, ja voimme tarjota integroituja pakkaus-, logistiikka- ja kuljetuspalveluja, mikä poistaa tarpeen työskennellä kenenkään muun kanssa.
Transmec Group tarjoaa huipputeknologian palveluja toimitusketjun sektorille erilaisten tilojen kautta, joita tukevat huipputason tietojärjestelmät ja viimeisin teknologia.
Kahden erillisen yrityksen, Transmec Log ja Transmec To Be, kautta tarjoamme asiakkaillemme suunnitellun, dynaamisen ja tehokkaan palvelun, joka perustuu projektianalyysiin, toteutukseen ja jatkuvaan tutkimukseen.
Koulutetun työvoiman hallinta teollisuusvarastoissa
Varastonhallinta monituottajakeskuksissa, joissa on kehittyneet IT-järjestelmät, jotka pystyvät käsittelemään kaikenlaisia pyyntöjä (FIFO, FEFO, dynaaminen keräily)
Kuljetus- ja toimitusvirtojen koordinointi korkeilla palvelustandardeilla suurille vähittäiskauppaketjuille ja myymälöille (vähittäiskauppiaat, erikoisliikkeet, apteekit)
Viimeisen mailin toimitukset varmistetaan valittujen ja sertifioitujen alueellisten toimijoiden verkoston kautta, jotka erikoistuvat elintarvikkeisiin
Tuotteen jäljittäminen ECR-standardien mukaisesti
Toimituksen seuranta jokaisessa vaiheessa omistetun asiakaspalvelutiimin avulla, joka pystyy tarjoamaan reaaliaikaista tietoa
Lavojen keräys, mukaan lukien lavan vaihto tai pooling
Huippujen hallinta (kulutuksessa, tuotannossa tai rahoituksessa) maksimaalisen joustavuuden ansiosta kuljetus- ja jakelutoiminnoissa
Toimitusketjun logistiikka on olennainen osa teollista logistiikkaa. Eri prosessien hallinta ja ohjaus on elintärkeää yrityksille, jotka pyrkivät maksimoimaan tuottavuutensa ja tehokkuutensa samalla kun ne vähentävät kustannuksia.
Vuosien kokemukseen perustuen meillä on todistettua asiantuntemusta saapuvan logistiikan hallinnassa useilla teollisuudenaloilla. Optimoimalla saapuvaa logistiikkaa tarjoamme "just in time" -palveluja, jotka mahdollistavat asiakkaille toimitusketjun hallinnan yhdessä tai useammassa tehtaassa tai jakelukeskuksessa, joita usein palvelevat toimittajat, jotka sijaitsevat 48-72 tunnin toimitusalueella.
Saapuva logistiikka
Ohjattu toiminta: täydellinen toimitusketjun näkyvyys, reaaliaikainen tiedonvaihto, täydellinen tuotteen seuranta
Resurssien jakaminen (tila, materiaalit, henkilökunta) operatiivisen joustavuuden luomiseksi
Arvoa lisäävät palvelut parannetun virran hallinnan tueksi.
Varastointi Transmec Groupin omissa tiloissa ja omistetuissa varastoissa
Jakelu- ja konsolidointiratkaisut vähittäiskaupan jakelukeskuksissa
Kotiinkuljetus koulutetun henkilökunnan toimesta, joka kuljettaa tavarat suoraan asiakkaille
Tämä palvelu mahdollistaa meille tiheiden keräysten ja toimitusten tarjoamisen eri toimittajilta sen sijaan, että odotamme jokaisen toimittajan saavan täyden kuorman. Se vähentää varastomääriä ja vasteaikoja toimitusketjussa, sillä vain asiakasta varten tarvittava oikea määrä kerätään jokaiselta toimittajalta seuraavan tilauksen täyttämiseksi.
Vuosien varrella olemme kehittäneet tarvittavan asiantuntemuksen maitokierrosjärjestelmän onnistuneeseen käyttöön useilla eri asiakkaille. Henkilökuntamme on koulutettu hallitsemaan ajoneuvoja asiakastuotantosuunnitelmien mukaisesti, optimoimaan reittejä ja kuormitusta. Asiakkaat voivat ulkoistaa kaikki keräykset ja toimitukset toimittajilleen.
Lisäksi, kiitos omistetun verkkotyökalun, joka on räätälöity ja liitetty kotimaiseen liikenteenhallintaohjelmistoon, voimme käsitellä pyyntöjä tehokkaasti ja nopeasti, tarjoten asiakkaillemme selkeät toimitusajat ja varmistaen, että tarjoamme johdonmukaisesti korkealaatuista palvelua.
Toimimalla suoraan valmistajan omissa tiloissa, asiantunteva sisäinen palvelumme tarjoaa hallittua logistiikkaa, joka lisää arvoa asiakkaan ydinliiketoimintaan optimoimalla varaston ja tiedonkulun.
Valitsemalla kokeneen, sisäisen logistiikkakumppanin, joka keskittyy jatkuvasti toimitusketjun hallinnan parantamiseen ja kehittämiseen, asiakkaat varmistavat, että raaka-aineet ja valmiit tuotteet ovat saatavilla tarpeen mukaan.