Infrastruktuurin, rakennusten ja siviilitekniikan rakennustyöt ovat osa riskien ehkäisy- ja hallintapolitiikkaa.
Rakentamiseen liittyvät riskit voivat erityisesti olla painumia ja romahtamisia, jotka liittyvät maanalaisiin onkaloihin. Erottaudumme:
- Luonnolliset maanalaiset onkalot: ne liittyvät geologiseen riskiin, joka johtaa karstimuodostumiin kiven liukenemisprosessin kautta;
- Ihmisen aiheuttamat maanalaiset onkalot: ne liittyvät teknologiseen riskiin, jonka romahtaminen on sidoksissa rakenteen mitoitukseen ja vakauteen.
Rearview-järjestelmä tarjoaa selkeän näkymän ajoneuvon taakse. Parannetun näkyvyyden ansiosta voit peruuttaa mukavasti, turvallisesti ja vaivattomasti, mikä auttaa välttämään onnettomuuksia. Yhdistettynä RadarEye:hen, isku- ja tärinänkestävä radarijärjestelmä, syntyy lisäksi aktiivinen varoitusjärjestelmä. Kuljettaja saa akustisen ja visuaalisen varoituksen esteistä ja henkilöistä ajosuuntaan. Kestävä näyttö ohjaamossa vaihtaa automaattisesti peruutuskameran kuvaan heti, kun peruutusvaihde kytketään päälle. Peruutettaessa kuljettaja voi näin puuttua suoraan vaaratilanteeseen.
Syöttöjännite: 12–24 V/DC
Ympäristön lämpötila: -40–+85 °C
Radarille säädettävä etäisyys: 2–20 m
SDT:n ultrasonointisensoreiden sisäiseen anturiin kiinnitettävä tämä lisävaruste mahdollistaa anturin herkkyyden merkittävän lisäämisen ja näin ollen helpottaa ultrasonin havaitsemista 15 metrin (50 jalan) etäisyydeltä, säilyttäen samalla vaaditun tarkkuustason.
SDT-ultraäänisensoreiden sisäiseen anturiin kiinnitettynä tämä lisävaruste lisää merkittävästi anturin herkkyyttä ja helpottaa siten ultraäänen havaitsemista 50 jalan / 15 metrin etäisyydeltä säilyttäen vaaditun tarkkuustason.
Tämä lisävaruste kiinnitetään SDT-ultraäänisensoreiden sisäiseen anturiin. Se lisää merkittävästi anturin herkkyyttä ja helpottaa ultraäänitunnistusta etäisyydellä +/- 15 metriä, korkeimmalla tarkkuustasolla.