Palautukset käsitellään meillä nopeasti ja tarkastetaan. Loppujen lopuksi tilaajat voivat saada taloudellista helpotusta vain, jos tuote on moitteeton ja uudelleen käytettävä.
Missä tahansa lähetetään, syntyy aina myös palautuksia tai takaisinlähetyksiä. Toimialasta riippuen osuus voi olla yli 60 %. On olemassa erilaisia menettelyjä, joilla palautuksia voidaan käsitellä. Meidän toimintamme perustuu aina toimialaan ja kunkin asiakkaan toiveisiin. Yleensä tarkastamme saapuvat palautukset sovittujen kriteerien mukaisesti ja palautamme moitteettomat tuotteet varastoon.
Palautukset käsitellään nopeasti ja tarkastetaan. Loppujen lopuksi tilaajat voivat saada taloudellista helpotusta vain, jos tuote on moitteeton ja uudelleen käytettävä. Nämä tarkastukset kaikista niihin liittyvistä kirjauksista suoritetaan aina sovitun aikarajan puitteissa.
Pitkäaikaisen kokemuksemme ansiosta laadunhallintakonsultoinnin alalla autamme teitä kehittämään, toteuttamaan ja sertifioimaan hallintajärjestelmiä yrityksellenne.
Hallintajärjestelmät ovat toimenpiteiden kokonaisuuksia, joita käytetään koordinoidusti yleisen tavoitteen saavuttamiseksi.
Tässä PDCA-sykli (suunnittele-tehdä-tarkistaa-toimia) on osoittautunut tehokkaaksi: Hallintajärjestelmän on katettava kaikkien liiketoimintaprosessien suunnittelu, ohjaus, valvonta ja parantaminen. Jatkuvan parantamisen saavuttamiseksi näitä vaiheita toistetaan jatkuvasti.
Nykyään asiakkaat ja liikekumppanit vaativat yhä useammin yrityksiltä sertifioitujen hallintajärjestelmien käyttöä. Sertifiointia pidetään laatumerkkinä, johon kiinnitetään yhä enemmän huomiota.
Tarjoamme teille yksilöllistä neuvontaa, hallinnan optimointia ja dokumentaatioita eri järjestelmien osalta ja toteutamme kanssanne sopivat järjestelmät.