Comptoirs de Normandie on yritys, joka on sitoutunut reiluun kauppaan ja aitojen sekä ekologisten tuotteiden edistämiseen. Normandiassa sijaitseva yrityksemme erottuu ainutlaatuisella lähestymistavallaan kansainväliseen kauppaan, valitsemalla 100 % purjehdusmerenkulku, mikä vähentää hiilijalanjälkeämme ja tukee ympäristöystävällisiä käytäntöjä.
Työskentelemme suoraan paikallisten ja kansainvälisten tuottajien kanssa, tarjoten valikoiman poikkeuksellisia tuotteita, kuten kolumbialaista kahvia, Portugalin luomuoiliviiniä, kolumbialaista panelaa ja paljon muuta. Jokainen tuote on huolellisesti valittu sen erinomaisen laadun ja vastuullisen alkuperän vuoksi, taaten ainutlaatuiset maut samalla kun kunnioitamme maata ja maatalouden perinteitä.
Sitoutumisemme ulottuu yli pelkän tuotteiden myynnin: työskentelemme aktiivisesti paikallisen taloudellisen kehityksen hyväksi Ranskassa.
Melkein uusi Corten-teräksinen merikontti. Rakenteellinen eheys ja tiiviys taattu. 28 mm paksu meripuulattia.
Yksi pääsy päädyssä kaksoisovella. Kuljetus ja purku erikseen määränpään mukaan. Väri saapumisen mukaan (ei valintamahdollisuutta).
Hinta saapumisten mukaan, kunnes varastot loppuvat. Kuvia ei sitovana. Väri- ja materiaalivalinnat pyynnöstä (mahdollinen lisäkustannus tai odotusaika harvinaisille väreille).
Ensimmäisen matkan merikontit eivät ole täysin uusia: tehtaasta lähtöisin ne ovat täynnä tavaraa ensimmäistä matkaa varten Eurooppaan. Ne myydään sen sijaan, että ne lähtisivät pitkälle uralle. Ne ovat siis erinomaisessa kunnossa.
Ulkomitat: Pituus: 2,99 m Leveys: 2,44 m Korkeus: 2,89 m
Sisämitat: Pituus: 2,83 m
Kohde: AURA Sud Bourg. FC (lähtö Lyonista), Nouv. Aquitaine (lähtö Bordeaux'sta)
Comptoirs de Normandie on sitoutunut reilun kaupan ja aitojen, ekologisten tuotteiden edistämiseen. Normandiassa sijaitseva yrityksemme erottuu ainutlaatuisella lähestymistavallaan kansainväliseen kauppaan, valitsemalla 100 % purjeella tapahtuvan merikuljetuksen, mikä vähentää hiilijalanjälkeämme ja tukee ympäristöystävällisiä käytäntöjä.
Työskentelemme suoraan paikallisten ja kansainvälisten tuottajien kanssa, tarjoten valikoiman poikkeuksellisia tuotteita, kuten kolumbialaista kahvia, Portugalin luomuoiliviiniä, kolumbialaista panelaa ja paljon muuta. Jokainen tuote on huolellisesti valittu sen erinomaisen laadun ja vastuullisen alkuperän vuoksi, taaten ainutlaatuiset maut samalla kun kunnioitetaan maata ja maatalouden perinteitä.
Käytetty Corten-teräksinen merikontti. Voimassa oleva navigointitodistus (CSC), joka takaa rakenteellisen eheyden ja tiiviyden. 28 mm paksu meripuulattia. Kontti luokiteltu Cargo Worthy (merikuljetusstandardien mukainen: lue lisää)
Ulkomitat: Pituus: 12,19 m Leveys: 2,44 m Korkeus: 2,59 m
Sisämitat: Pituus: 12,03 m Leveys: 2,35 m Korkeus: 2,39 m
Tyhjäpaino: 3,7 T Maksimipaino: 30,48 T Maksimikuorma: 28,48 T
Sisätilavuus: 67,57 m³ Sisäpinta-ala: 28,27 m²
Yksi sisäänkäynti päässä kaksoisovella. Kuljetus ja purku erikseen määränpään mukaan. Väri saapumisen mukaan (ei valintamahdollisuutta).
Hinta saapumisten mukaan, kunnes varastot loppuvat.
Määränpää: AURA / Etelä-Bourg. FC (lähtö Lyonista), Uusi Akvitania (lähtö Bordeaux'sta)
Käytetty Corten-teräksinen merikontti, joka on muokattu 40 jalan High Cube -kontista, joka on leikattu ja lyhennetty viimeisen matkan jälkeen.
Rakenteellinen eheys ja tiiviys taattu. 28 mm paksu meripuu lattia. Yksi pääsy päädyssä kaksoisovella.
Ulkomitat: Pituus: 6,06 m Leveys: 2,44 m Korkeus: 2,89 m
Sisämitat: Pituus: 5,90 m Leveys: 2,35 m Korkeus: 2,69 m
Paino ja kuorma: Tyhjöpaino: 2,3 T Maksimipaino: 30,48 T Maksimikuorma: 26,4 T
Pinta-ala ja tilavuus: Sisätilavuus: 37,30 m³ Sisäpinta-ala: 13,86 m² Lattiapinta-ala: 14,79 m²
Koska tämä kontti on muokattu, sen CSC-levy ei ole enää voimassa: sitä ei voida enää käyttää merikuljetukseen, vaikka se on tiivis ja sen rakenteellinen eheys on säilytetty. Lisäksi, koska se on alun perin viimeisen matkan merikontti, se kantaa tietenkin käytön ja matkojen jälkiä ympäri maailmaa.
Käytetty Corten-teräksinen merikontti, johon on lisätty parit konttien ovet pituussuunnassa, tarjoten toisen sisäänkäynnin alkuperäisten ovien lisäksi päässä. Muokattu työpajoissamme pyynnöstä.
Ovien mitat: (k) 2,26 x (l) 2,28 m. 4 sulkuvaijeria. Tiiviste. Aukeaa ulospäin. Sijainti valittavissa sekä sivulta että konttin pituudelta.
Viimeinen matka -konteilla on tiivis rakenne, jonka rakenteellinen eheys on taattu. 28 mm paksu meripuu lattia. Alkuperäinen pääsy päässä olevista kaksista ovista on edelleen toiminnassa.
Ulkoapäin maalattu valitsemallasi RAL-standardivärillä. Sisämaalaus VALINTA.
Kuvat eivät ole sitovia.
Kontin ominaisuudet:
Kontin ulkomitat: Pituus: 6,06 m Leveys: 2,44 m Korkeus: 2,59 m
Melkein uusi Corten-teräksinen merikontti. Rakenteellinen eheys ja täydellinen tiiviys. 28 mm paksu meripuulattia.
Yksi sisäänkäynti päässä kaksoisovella. Kuljetus ja purku erikseen määränpään mukaan. Väri saapumisen mukaan (ei valintamahdollisuutta).
Hinta saapumisten mukaan, kunnes varastot loppuvat. Kuvia ei sitovasti. Väriä voi kysyä erikseen (mahdollinen lisäkustannus tai odotusaika harvinaisille väreille).
Ensimmäisen matkan merikontit eivät ole täysin uusia: tehtaasta lähtöisin ne ovat täynnä tavaraa, ja ne tekevät ensimmäisen täyden matkan Eurooppaan. Ne myydään sen sijaan, että ne lähtisivät pitkälle uralle. Ne ovat siis erinomaisessa kunnossa.
Ulkomitat: Pituus: 12,19 m Leveys: 2,44 m Korkeus: 2,59 m
Sisämitat: Pituus: 12,03 m Leveys: 2,35 m Korkeus: 2,39 m
Määränpää: AURA / Etelä-Bourg. FC (lähtö Lyonista), Uusi Akvitania (lähtö Bordeaux'sta)
Melkein uusi Corten-teräksinen merikontti, joka täyttää ISO-standardit. Rakenteellinen eheys ja tiiviys taattu. 28 mm paksu meripuu lattia.
Standardi pääsy päädyssä kaksoisovella sekä täydellinen avaus koko kontin pituudelta.
Sivuväliovi neljällä osalla, joka avautuu kahteen osaan. 50 % vasemmalle ja 50 % oikealle, jotta sen voi avata eri tavoin, esimerkiksi 1/4, 1/2 tai kokonaan.
Hinnat saapumisten mukaan, kunnes varastot loppuvat. Kuvia ei sitovasti. Väri valinta pyynnöstä (mahdollinen lisäkustannus tai odotusaika harvinaisille väreille).
Ensimmäisen matkan merikontit eivät ole täysin uusia: tehtaasta lähtöisin ne lastataan tavaroilla ensimmäistä matkaa varten Eurooppaan. Ne laitetaan myyntiin sen sijaan, että ne lähtisivät pitkälle uralle. Ne ovat siis erinomaisessa kunnossa.
Kohde: AURA / Etelä-Bourg. FC (lähtö Lyonista), Uusi Akvitania (lähtö Bordeaux'sta)
Isoterinen kontti, jota kutsutaan myös isoteriseksi tai ex-reeferiksi, on jäähdytetty kontti, jossa jäähdytyskone on korvattu sandwich-paneelilla. Tämä tarkoittaa, että tällä kontilla on sama eristysarvo kuin normaalilla kylmäkontilla.
Yleinen kunto: Kontti on yleensä vähintään viisitoista vuotta vanha (ei taattu eikä sitova), joten vuosien käytön ja matkustamisen jälkeen ympäri maailmaa, niissä on tietenkin kulumisen merkkejä: iskuja, painaumia, naarmuja ja kolhuja. Isoterinen laatikko on korjattu, joten ne ovat tiiviitä. Rakenteellinen eheys OK. Laatikko on täysin maalattu (valkoinen RAL 9010) – ovia ei ole maalattu uudelleen.
Jäähdytysyksikkö poistettu: Jäähdytysyksikkö on poistettu ja korvattu eristävällä sandwich-paneelilla, joka on samanlainen kuin muiden seinien paneelit, teräslevy on lisätty vahvistamaan ja suojaamaan sitä.
Kohde: AURA / Etelä-Bourg. FC (lähtö Lyonista), Uusi Akvitania (lähtö Bordeaux'sta)
Isoterinen kontti, jota kutsutaan myös isoteriseksi tai ex-reeferiksi, on jäähdytetty kontti, jossa jäähdytyskone on korvattu sandwich-paneelilla. Tämä tarkoittaa, että tällä kontilla on sama eristysarvo kuin normaalilla kylmäkontilla.
Yleinen kunto: Kontti on yleensä vähintään viisitoista vuotta vanha (ei taattu eikä sitova), joten vuosien käytön ja matkustamisen jälkeen ympäri maailmaa se on luonnollisesti saanut kulumisen merkkejä: iskuja, painaumia, naarmuja ja kolhuja. Isoterinen laatikko on korjattu, joten se on tiivis. Rakenteellinen eheys OK. Laatikko on täysin maalattu uudelleen (valkoinen RAL 9010) – ovia ei ole maalattu uudelleen.
Jäähdytysyksikkö poistettu: Jäähdytysyksikkö on poistettu ja korvattu eristävällä sandwich-paneelilla, joka on samanlainen kuin muiden seinien paneelit, teräslevy on lisätty vahvistamaan ja suojaamaan.
Sisämitat: Pituus: 5,45 m Leveys: 2,29 m Korkeus: 2,27 m
Ulkomitat: Pituus: 6,06 m Leveys: 2,44 m Korkeus: 2,59 m
Tilavuus: 28,6 m³ Tyhjöpaino: 2900 kg Pinta-ala: 12,51 m²
Materiaalit:
Kylmäkontin sisäpinnat ovat ruostumatonta terästä ja alumiinia, joten ne ovat helppoja puhdistaa. Kontin rakenne on Corten-teräksestä, mikä tekee siitä erittäin kestävän korroosiota vastaan sääolosuhteissa. Seinät, lattia ja katto on eristetty lämpöä eristävillä 7 cm paksuilla sandwich-paneeleilla (polyuretaanivaahto alumiinilevyjen sisällä).
Jäähdytysyksikön merkki: Thermoking, Daikin tai Carrier (saatavuuden mukaan).
Lämpötila: -25°C - +25°C
Lattia: T-alumiiniraidat.
Sähkönsyöttö: 380 V
Jäähdytysaine: R134a (HCF-kaasu, jolla ei ole haitallista vaikutusta otsonikerrokseen)
Kaikki käytetyt konttimme myydään testattuina.
Kohde: AURA / Etelä-Bourg. FC (lähtö Lyonista), Uusi Akvitania (lähtö Bordeaux'sta)
Melkein uusi Corten-teräksinen merikontti. Rakenteellinen eheys ja tiiviys taattu. 28 mm paksu meripuulattia.
Yksi pääsy päässä kaksoisovella. Kuljetus ja purku erikseen määränpään mukaan. Väri saapumisen mukaan (ei valintamahdollisuutta).
Ensimmäisen matkan merikontit eivät ole täysin uusia: tehtaasta lähtöisin ne ovat täynnä tavaraa ensimmäistä matkaa varten Eurooppaan. Ne myydään sen sijaan, että ne lähtisivät pitkälle uralle. Ne ovat siis erinomaisessa kunnossa.
Ulkomitat: Pituus: 6,06 m Leveys: 2,44 m Korkeus: 2,59 m
Sisämitat: Pituus: 5,90 m Leveys: 2,35 m Korkeus: 2,39 m
Paino ja kuorma: Tyhjöpaino: 2,2 T Maksimipaino: 30,48 T Maksimikuorma: 26,4 T
Pinta-ala ja tilavuus: Sisätilavuus: 33,14 m³ Sisäpinta-ala: 13,86 m²
Määränpää: AURA / Etelä-Bourg. FC (lähtö Lyonista), Uusi Akvitania (lähtö Bordeaux'sta)
Kylmäkontti:
Sisäpinnat ruostumatonta terästä ja alumiinia (helppo puhdistaa)
Erittäin korroosiota kestävä Corten-teräsrakenne
Seinät, lattia ja katto eristetty 7 cm paksuilla sandwich-paneeleilla (polyuretaanivaahto alumiinilevyjen sisällä)
Tiivis kontti, alkuperäiset toimivat kaksoisovet, rakenteellinen eheys OK
Lattia: T-alumiiniprofiilit.
Vuosien käytön ja matkustamisen jälkeen ympäri maailmaa käytetyissä konteissa on tietenkin kulumisen merkkejä: isku- ja painaumajälkiä, jotka jäävät näkyviin maalauksen jälkeen.
Kylmäryhmä:
Sähkönsyöttö: 380 V
Merkki: Thermoking, Daikin tai Carrier (valmistusvuosi, merkit ja mallit saatavuuden mukaan).
Lämpötila: -25°C - +25°C
Jäähdytysaine: R134a (HCF-kaasu, jolla ei ole haitallisia vaikutuksia otsonikerrokseen)
Koko: 20 jalkaa, 40 jalkaa High Cube
Käytetty Corten-teräksinen merikontti. Voimassa oleva navigointitodistus (CSC), joka takaa rakenteellisen eheyden ja tiiviyden. 28 mm paksu meripuulattia. Kontti on luokiteltu Cargo Worthy (vastaa merikuljetusstandardeja: lue lisää).
Ulkomitat: Pituus: 6,06 m Leveys: 2,44 m Korkeus: 2,59 m
Sisämitat: Pituus: 5,90 m Leveys: 2,35 m Korkeus: 2,39 m
Tyhjäpaino: 2,2 T Maksimipaino: 30,48 T Maksimikuorma: 26,4 T
Sisätilavuus: 33,14 m³ Sisäpinta-ala: 13,86 m²
Yksi sisäänkäynti päässä kaksoisovella. Kuljetus ja purku erikseen määränpään mukaan. Väri saapumisen mukaan (ei valintamahdollisuutta).
Hinta saapumisten mukaan, kunnes varastot loppuvat. Kuvia ei voida sitoa sopimukseen.
Tarjoamamme käytetyt niin sanotut viimeisen matkan kontit voivat vielä matkustaa, koska niillä on voimassa oleva navigointitodistus (CSC-todistus).
Määränpää: AURA / Etelä-Bourg. FC (lähtö Lyonista), Uusi Akvitania (lähtö Bordeaux'sta)
Sisämitat: Pituus: 11,58 m Leveys: 2,29 m Korkeus: 2,56 m
Ulkomitat: Pituus: 12,19 m Leveys: 2,44 m Korkeus: 2,89 m (korotettu 30 cm)
Tilavuus: 67,50 m³ Tyhjöpaino: 4650 kg Pinta-ala: 26,5 m²
Materiaalit:
Kylmäkontin sisäpinnat ovat ruostumatonta terästä ja alumiinia, joten ne ovat helppoja puhdistaa. Kontin rakenne on Corten-teräksestä, mikä tekee siitä erittäin kestävän korroosiota vastaan sääolosuhteissa. Seinät, lattia ja katto on eristetty lämpöä eristävillä 7 cm paksuilla sandwich-paneeleilla (polyuretaanivaahto alumiinilevyjen sisällä).
Jäähdytysryhmän merkki: Thermoking, Daikin tai Carrier (saatavuuden mukaan).
Lämpötila: -25°C - +25°C
Lattia: T-alumiiniprofiilit.
Sähkönsyöttö: 380 V
Jäähdytysaine: R134a (HCF-kaasu, jolla ei ole haitallista vaikutusta otsonikerrokseen)
Kohde: AURA / Etelä-Bourg. FC (lähtö Lyonista), Uusi Akvitania (lähtö Bordeaux'sta)
Käytetty Corten-teräksinen merikontti. Voimassa oleva navigointitodistus (CSC), joka takaa rakenteellisen eheyden ja tiiviyden. 28 mm paksu meripohja. Kontti on luokiteltu Cargo Worthy -tilaan (vastaa merikuljetusstandardeja: lue lisää).
Ulkomitat: Pituus: 12,19 m Leveys: 2,44 m Korkeus: 2,89 m
Sisämitat: Pituus: 12,03 m Leveys: 2,35 m Korkeus: 2,69 m
Tyhjäpaino: 4,35 T Maksimipaino: 30,48 T Maksimikuorma: 28,48 T
Sisätila: 28,27 m² Sisätilavuus: 76,04 m³
Yksi sisäänkäynti päässä kaksoisovella.
Tarjoamamme käytetyt niin sanotut viimeisen matkan kontit voivat vielä matkustaa, koska niillä on voimassa oleva navigointitodistus (CSC-tunnus). Ne ovat siis tiiviitä ja niiden rakenteellinen eheys on säilynyt.
Kohde: AURA / Etelä-Bourg. FC (lähtö Lyonista), Uusi Akvitania (lähtö Bordeaux'sta)
Isoterinen kontti, jota kutsutaan myös isoteriseksi tai ex-reeferiksi, on jäähdytetty kontti, jossa jäähdytyskone on korvattu sandwich-paneelilla. Tämä tarkoittaa, että tällä kontilla on sama eristysarvo kuin normaalilla kylmäkontilla.
Yleinen kunto: Kontti on yleensä vähintään viisitoista vuotta vanha (ei taattu eikä sitova), joten vuosien käytön ja matkustamisen jälkeen ympäri maailmaa, niissä on tietenkin kulumisen merkkejä: iskuja, painaumia, naarmuja ja kolhuja. Isoterinen laatikko on korjattu, joten ne ovat tiiviitä. Rakenteellinen eheys OK. Laatikko on täysin maalattu (valkoinen RAL 9010) – ovia ei ole maalattu uudelleen.
Jäähdytysyksikkö poistettu: Jäähdytysyksikkö on poistettu ja korvattu eristävällä sandwich-paneelilla, joka on samanlainen kuin muiden seinien paneelit, teräslevy on lisätty vahvistamaan ja suojaamaan sitä.
Kohde: AURA / Etelä-Bourg. FC (lähtö Lyonista), Uusi Akvitania (lähtö Bordeaux'sta)
Melkein uusi Corten-teräksinen merikontti. Rakenteellinen eheys ja tiiviys taattu. 28 mm paksu meripuulattia.
Kaksi mahdollista sisäänkäyntiä: yksi kummassakin päässä kaksoisovella, joissa kummassakin on kaksi lukitusmekanismia. Kuljetus ja purku erikseen määränpään mukaan.
Ensimmäisen matkan merikontit eivät ole täysin uusia: tehtaasta lähtöisin ne on lastattu tavaroilla ensimmäistä täyttä matkaa Eurooppaan varten. Ne laitetaan myyntiin sen sijaan, että ne lähtisivät pitkälle uralle. Ne ovat siis erinomaisessa kunnossa.
Ulkomitat: Pituus: 6,06 m Leveys: 2,44 m Korkeus: 2,59 m
Sisämitat: Pituus: 5,90 m Leveys: 2,35 m Korkeus: 2,39 m
Paino ja kuorma: Tyhjöpaino: 2,2 T Maksimipaino: 30,48 T Maksimikuorma: 28,3 T
Pinta-ala ja tilavuus: Sisätilavuus: 32,8 m³ Sisäpinta-ala: 13,86 m²
Värit saatavuuden mukaan.
Määränpää: AURA / Etelä-Bourg. FC (lähtö Lyonista), Uusi Akvitania (lähtö Bordeaux'sta)
Varmista, että merikonttisi on tasaisesti asetettu, muuten ovien avaaminen ja sulkeminen on vaikeaa. Se on kuin ikkunan tai oven asentaminen taloon: jos ovi tai ikkunakehys ei ole suora, ovi ei sulkeudu kunnolla.
Paino: 4,5 kg
Maksimikuormitus: 12 T
Materiaalit: galvanoitu teräs
Mitat: 15 cm (P) x 15 cm (L) x 30 cm (K).
Kierteisen tangon halkaisija: 35 mm
Säädettävä korkeus: 7,5 cm - 26 cm
Asennus:
1) Mittaa ja merkitse tarkasti kohta, johon konttien kulmat tulevat lepäämään maassa.
2) Varmista, että tasoitustukien on oltava tukevalla ja tasaisella pinnalla. Ne voidaan myös kiinnittää maahan tarvittaessa (maahan koskettavassa levykkeessä on reikiä tätä varten). Tarvittaessa, erityisesti pehmeällä maalla, varaa tukilevyjä.
3) Säädä tasoitustuki vaadittuun korkeuteen kääntämällä levyä kierteisellä tangolla.
Paino: 4,5 kg
Mitat: 0,15 × 0,15 × 0,3 m
Melkein uusi Corten-teräksinen merikontti, joka täyttää ISO-standardit. Rakenteellinen eheys ja tiiviys taattu. 28 mm paksu meripuulattia.
Standardi pääsy päädyssä kaksoisovella sekä täydellinen avaus koko kontin pituudelta. Kapasiteetti 24 Euro-pakettia.
Sivuvetoketju neljällä ovella, joka avautuu kahteen osaan. 50 % vasemmalle ja 50 % oikealle, jotta sen voi avata eri tavoin, esimerkiksi 1/4, 1/2 tai kokonaan.
Voimassa oleva CSC-levy 5 vuotta valmistuspäivästä. Navigointikelpoisuussertifikaatti toimitetaan.
Ensimmäisen matkan merikontit eivät ole täysin uusia: tehtaasta poistuttaessa ne lastataan tavaroilla ensimmäistä täyttä matkaa Eurooppaan varten. Ne laitetaan myyntiin sen sijaan, että ne lähtisivät pitkälle uralle. Ne ovat siis erinomaisessa kunnossa.
Kuljetus ja purku erikseen määränpään mukaan. Väri saapumisen mukaan (ei valintamahdollisuutta).
Määränpää: AURA / Etelä-Bourg. FC (lähtö Lyonista), Uusi Akvitania (lähtö Bordeaux'sta)
Melkein uusi Corten-teräksinen merikontti. Rakenteellinen eheys ja tiiviys taattu. 28 mm paksu meripuulattia.
Yksi pääsy päässä kaksoisovella. Kuljetus ja purku erikseen määränpään mukaan. Väri saapumisen mukaan (ei valintamahdollisuutta).
Hinta saapumisten mukaan, kunnes varastot loppuvat. Kuvia ei sitovasti. Väri- ja valintatoiveet pyynnöstä (mahdollinen lisäkustannus tai odotusaika harvinaisille väreille).
Ensimmäisen matkan merikontit eivät ole täysin uusia: tehtaasta lähtöisin ne ovat täynnä tavaraa ensimmäistä matkaa varten Eurooppaan. Ne myydään sen sijaan, että ne lähtisivät pitkälle uralle. Ne ovat siis erinomaisessa kunnossa.
Ulkomitat: Pituus: 2,99 m Leveys: 2,44 m Korkeus: 2,59 m
Sisämitat: Pituus: 2,83 m Leveys: 2,35 m Korkeus: 2,39 m
Määränpää: AURA / Etelä-Bourg. FC (lähtö Lyonista), Uusi Akvitania (lähtö Bordeaux'sta)
Melkein uusi Corten-teräksinen merikontti. Rakenteellinen eheys ja täydellinen tiiviys. 28 mm paksu meripuulattia.
Yksi pääsy päässä kaksoisovella. Kuljetus ja purku erikseen määränpään mukaan. Värit saapumisen ja saatavuuden mukaan. Väri valinta pyynnöstä (mahdollinen lisäkustannus tai odotusaika harvinaisille väreille).
Ensimmäisen matkan merikontit eivät ole täysin uusia: tehtaasta lähtöisin ne ovat täynnä tavaraa ensimmäistä matkaa varten Eurooppaan. Ne laitetaan myyntiin sen sijaan, että ne lähtisivät pitkälle uralle. Ne ovat siis erinomaisessa kunnossa.
Ulkomitat: Pituus: 12,19 m Leveys: 2,44 m Korkeus: 2,89 m
Sisämitat: Pituus: 12,03 m Leveys: 2,35 m Korkeus: 2,69 m
Paino ja kuorma: Tyhjöpaino: 4,35 T Maksimipaino: 30,48 T Maksimikuorma: 28,48 T
Kohde: AURA / Etelä-Bourg. FC (lähtö Lyonista), Uusi Akvitania (lähtö Bordeaux'sta)
Melkein uusi Corten-teräksinen merikontti. Rakenteellinen eheys ja täydellinen tiiviys. 28 mm paksu meripuu lattia.
Yksi pääsy päässä kaksoisovella. Kuljetus ja purku erikseen määränpään mukaan. Väri saapumisen mukaan (ei valintamahdollisuutta).
Ensimmäisen matkan merikontit eivät ole täysin uusia: tehtaasta poistuttuaan ne lastataan tavaroilla ensimmäistä täyttä matkaa Eurooppaan. Ne myydään sitten sen sijaan, että ne lähtisivät pitkälle uralle. Ne ovat siis erinomaisessa kunnossa.
Ulkomitat: Pituus: 6,06 m Leveys: 2,44 m Korkeus: 2,89 m
Sisämitat: Pituus: 5,90 m Leveys: 2,35 m Korkeus: 2,69 m
Paino ja kuorma: Tyhjöpaino: 2,3 T Maksimipaino: 30,48 T Maksimikuorma: 26,4 T
Pinta-ala ja tilavuus: Sisätilavuus: 33,30 m³ Sisäpinta-ala: 13,86 m²
Kohde: AURA / Etelä-Bourg. FC (lähtö Lyonista), Uusi Akvitania (lähtö Bordeaux'sta)
Kontin ulkomitat:
Korkeus: 2,59 m
Leveys: 2,44 m
Pituus: 6,06 m
Kaksiosainen palveluovi:
Materiaali: maalattu teräs.
Kaksinkertainen eristetty seinä.
Paksuus 40 mm.
Kokonaismitat (2 osaa): K. 214 x l. 180 cm.
Lukko yhdellä sulkupisteellä.
Avaaminen vetämällä ulkopuolelta.
PVC-kahva
Lattia: puu, paksuus 28 mm
Maalipinta: väri valittavissa RAL-värikartan mukaan
Visuaalinen ulkonäkö:
Viimeisen matkan merikontti voi näyttää kulumisen merkkejä, lommoja, hilseilevää maalia ja ruostuneita osia, kuitenkaan vaarantamatta sen rakenteellista kestävyyttä tai tiiviyttä.
Kun se on maalattu uudelleen, iskumerkit ja muodonmuutokset voivat jäädä näkyviin.
Saatavilla olevat vaihtoehdot:
Vain katon eristys
Katon ja seinien eristys
Sähkö: sähkötaulu, pistorasiat ja LED-kattovalot
Suunnittelija: In The Box Concept
Tribune, joka tarjoaa kauniin näkymän katsojille kentälle tai tapahtumiin. Helposti siirrettävissä nosturilla konttien kulmista.
Perusta: 40 jalan korkea kuutio merikontti viimeiseltä matkalta (käytetty). Rakenne ja seinät sekä ovet Corten-terästä. Rakenteellinen eheys ja tiiviys taattu. 28 mm paksu meripuu lattia.
Muutokset:
1 sivuseinä poistettu ja rakenteellinen vahvistus.
Päät: alkuperäiset ovet poistettu, rei'itetty levy sivunäkymän tarjoamiseksi katsojille ja rakenteellinen vahvistus.
Koko ulko- ja sisäpuolen maalaus (väri valinnan mukaan / RAL-värikartta)
Sisustus ja varustus:
Portaat yläkerroksiin.
Liukastumisen estävä uritettu alumiinilattia.
Sivutukit.
Istumapaikat kierrätetystä muovista valmistetuilla penkeillä.
Esteetön tila pyörätuolille ensimmäisessä rivissä liikuntarajoitteisille.
Kapasiteetti: 81 numeroimatonta istumapaikkaa, joista 3 esteetöntä.
Lukko sisältyy kaikkiin malleihin.
Ulkomitat:
Pituus: 2,438 m
Leveys: 2,220 m
Korkeus: 2,260 m
Sisämitat:
Pituus: 2,275 m
Leveys: 2,106 m
Korkeus: 2,050 m
Pinta-ala: 4,79 m²
Oven avaus:
Leveys: 2,070 m
Korkeus: 1,945 m
Kurottajaväli:
Akseliväli: 95 cm (kaikille kokoille 6-10 jalkaa)
Paino:
Paino puulattialla: 630 kg
Paino teräslattialla: 725 kg
Tilavuus:
9,82 m³
Kestävyys:
Maksimikuormitus: 3,5 T
Maksimimaapainetta: 750 kg/m²
Maksimikuormitus katolla keskellä (30x30cm; kg): 150 kg
Aurinko:
Runko
2-3 mm paksuista hitsattua terästä
Lattian poikkipalkit U-profiililla
Etupalkki kallistettuna ulospäin
Kurottajaväli:
2,5 mm paksuista terästä
Lattia:
Puulattia: 21 mm paksu vesitiivis lakattu vaneri – tiivistys elastisella tiivistysaineella
Väri:
Sininen, Valkoinen
Kohde:
AURA / Etelä-Bourg. FC (lähtö Lyonista), Uusi Akvitania (lähtö Bordeaux'sta)
Suunnittelija: In The Box Concept
Perusta: 20 jalan HIgh Cube merikontti ensimmäisellä matkalla. Rakenne, seinät ja ovet Corten-teräksestä. Rakenteellinen eheys ja tiiviys taattuja. 28 mm paksu meripuulattia.
Muokkaukset:
Metallinen pääsyovi, joka on asennettu metallikehykseen, lisätty pituussuunnassa [Vapaat mitat: 120 cm (l) x 215 cm (h)]
Liukuovi ja avautumisen rajoitin
Mekaaninen koodilukko
Kaksinkertainen ikkuna (180 x 45 cm)
Täydellinen maalaus, ulko- ja sisäpuolelta (väri valinnan mukaan / RAL-värikartta)
Puupaneelivaihtoehto:
Douglas-puusta valmistettu paneeli, pystysuora, ilmaväli: metallirakenne ja puu, 45×45 mm koolaus, 20 mm välein, asennettuna konttien kolmeen sivuun.
Toimitus ja asennus taivutettua levyä, joka muodostaa kehysriman metallikehykselle, korkeus 30 cm RAL-standardi
Suunnittelija: In The Box Concept
Tribune, joka tarjoaa kauniin näkymän katsojille kentälle tai tapahtumiin, täydentäen tilaa, jota voidaan käyttää pukuhuoneena, toimistona tai varastotilana. Helposti siirrettävissä nosturilla kontin kulmista tai koneella, jossa on haarukat (kontti, jossa on haarukkakäytävät).
Perusta: 40 jalan korkea kuutio merikontti viimeiseltä matkalta (käytetty). Rakenne ja seinät sekä ovet Corten-terästä. Rakenteellinen eheys ja tiiviys taataan. 28 mm paksu meripohja.
Visuaalinen ulkonäkö: Viimeiseltä matkalta peräisin oleva merikontti voi näyttää kulumisen merkkejä, lommoja, hilseilevää maalia ja ruostuneita osia, kuitenkaan vaarantamatta sen rakenteellista kestävyyttä tai tiiviyttä. Kun se on maalattu uudelleen, iskumerkit ja muodonmuutokset voivat jäädä näkyviin.
Muutokset:
1 sivuseinä poistettu puoleen pituuteen ja rakenteellinen vahvistus.
Suunnittelija: CargoHome
Perusta: 4 kappaletta 40 jalan High Cube merikontteja, viimeinen matka. Rakenne, seinät ja ovet Corten-teräksestä. Rakenteellinen eheys ja tiiviys taattu. 28 mm paksu meripohja.
Tilojen mitat:
Ulkomitat: Pituus: 12,19 m Leveys: 9,76 m Korkeus: 2,89 m
Sisämitat: Pituus: 12,03 m Leveys: 9,40 m Korkeus: 2,69 m
Pinta-ala: 118,9 m² Sisätila: 113 m²
Muutokset:
6 sivuseinää poistettu
2 lisäilmanvaihtoharjaa 40 x 40 cm
Liitosten kokoaminen ja tiivistäminen
Koko ulko- ja sisäpuolen maalaus (väri valinnan mukaan / RAL-värikartta)
Sisustus ja varustus:
Sisäpuolelle kääntyvä moottoroitu metalliverho (2,5 m x 2,5 m): Galvanoitu viimeistely Keskimoottorilla varustettu ohjaus, jossa on jarru 220 yksivaiheinen
Sisäinen irrotus sähkökatkoksen varalta Avaaminen/sulkeminen teräksisella avainkytkimellä
Kaksi 20 jalan kuivakonttia yhdistelevän kokonaisuuden ulkomitat:
Korkeus: 2,59 m
Leveys: 4,88 m
Pituus: 6,06 m
Pinta-ala: 29,57 m²
Erittäin kestävä lattia (28 mm paksu merikuitulevy)
Maalaus: väri valittavissa RAL-värikartan mukaan
Konttien alkuperäiset ovet pysyvät toiminnallisina (kaksiosaiset ovet, joissa on 4 lukkoa), tarjoten mahdollisen lisäkäynnin sivuilta tarpeen mukaan.
Asennus vakaalle maapohjalle tai betonipilareille.
Visuaalinen ulkonäkö:
Viimeisellä matkalla ollut merikontti voi näyttää kulumisen merkkejä, olla lommoilla, maalipinta voi olla hilseillyt ja osia voi olla ruostunut, kuitenkaan tämä ei vaaranna sen rakenteellista kestävyyttä tai tiiviyttä.
Kerran maalattuna, iskun ja muodonmuutoksen jäljet voivat jäädä näkyviin.
Saatavilla olevat vaihtoehdot:
Ajoneuvojen pääsyrampeja.
Vain katon eristys.
Katon ja seinien eristys.