Murtosuojajärjestelmä, joka kiinnitetään konttien ovissa oleviin lukkoihin.
Säädettävä lukitus puristamalla (12 lukituskohtaa). Mukana tulee 2 avaimen sarja.
Ominaisuudet (ei sitova, voi vaihdella saapumisten ja saatavuuden mukaan):
Paino: 2,8 kg.
Mitat (pituus / leveys / paksuus): 47 cm (16 cm säädettävä) / 4 cm / 8 mm.
Materiaali: maalattu ruostumaton teräs.
Vetolujuus: 3,5 tonnia. Sylinterin murtosuoja.
Korroosionkestävä käsittely.
Melkein uusi Corten-teräksinen merikontti. Rakenteellinen eheys ja tiiviys taattu. 28 mm paksu meripuulattia.
Kaksi mahdollista sisäänkäyntiä: yksi kummassakin päässä kaksoisovella, joissa kummassakin on kaksi lukitusmekanismia. Kuljetus ja purku erikseen määränpään mukaan.
Ensimmäisen matkan merikontit eivät ole täysin uusia: tehtaasta lähtöisin ne on lastattu tavaroilla ensimmäistä täyttä matkaa Eurooppaan varten. Ne laitetaan myyntiin sen sijaan, että ne lähtisivät pitkälle uralle. Ne ovat siis erinomaisessa kunnossa.
Ulkomitat: Pituus: 6,06 m Leveys: 2,44 m Korkeus: 2,59 m
Sisämitat: Pituus: 5,90 m Leveys: 2,35 m Korkeus: 2,39 m
Paino ja kuorma: Tyhjöpaino: 2,2 T Maksimipaino: 30,48 T Maksimikuorma: 28,3 T
Pinta-ala ja tilavuus: Sisätilavuus: 32,8 m³ Sisäpinta-ala: 13,86 m²
Värit saatavuuden mukaan.
Määränpää: AURA / Etelä-Bourg. FC (lähtö Lyonista), Uusi Akvitania (lähtö Bordeaux'sta)
Isoterminen kontti:
Isoterminen kylmäkontti, jonka moottori on poistettu ja korvattu eristetyllä sandwich-paneelilla.
Kylmäkontin sisäpinnat ruostumatonta terästä ja alumiinia (helppo puhdistaa).
Kontin rakenne erittäin korroosiokestävää Corten-terästä.
Seinät, lattia ja katto on eristetty 7 cm paksuilla sandwich-paneeleilla (polyuretaanivaahto alumiinilevyjen sisällä).
Tiivis kontti, alkuperäiset toimivat kaksoisovet, rakenteellinen eheys OK.
Käytetyn kylmäkontin kunnostus: koko rakenteen ja työstettyjen osien korroosionesto.
Kaksikomponenttinen polyuretaanipohjainen metallimaalaus "PU 950" – väri valittavissa (RAL-värikartta).
Vuosien käytön ja matkustamisen jälkeen ympäri maailmaa käytetyissä konteissa on tietenkin kulumisen merkkejä:
R FRET INTERNATIONAL, olemme erikoistuneet merikonttien rahtaukseen. Tarjoamme tavaroiden (henkilökohtaisten tavaroiden) ja tuotteiden kuljetuspalveluja konttien avulla Afrikkaan. Tarjoamme viikonlopun nostopalveluja erittäin kilpailukykyisin hinnoin.
Kaksi 20 jalan kuivakonttia yhdistelevän kokonaisuuden ulkomitat:
Korkeus: 2,59 m
Leveys: 4,88 m
Pituus: 6,06 m
Pinta-ala: 29,57 m²
Ovien ja ikkunan sijainti säädettävissä tarpeidesi mukaan.
Erittäin kestävä lattia (28 mm paksu merik plywood)
Maalaus: väri valittavissa RAL-värikartan mukaan
Konttien alkuperäiset ovet pysyvät toiminnallisina (kaksinkertaiset ovet, joissa on 4 lukkoa), tarjoten mahdollisen lisäkäynnin sivuilta tarpeen mukaan.
Sähköt: sähkötaulu, pistorasiat ja LED-kattovalaisimet
Autotallin nosto-ovi:
Väri valittavissa.
Korkeus: 2,25 m
Leveys: 5,80 m
Materiaalit: galvanoidut teräslamellit eristyksellä
Kaksinkertainen eristetty paneeli, paksuus 40 mm.
Ohjaus kattorailoissa.
Ylä-, ala- ja sivujoustoprofiilit kumista.
Hiljainen sähkömoottori, avaus kaukosäätimellä.
Kaksi 20 jalan kuivakonttia yhdistelevän kokonaisuuden ulkomitat:
Korkeus: 2,59 m
Leveys: 4,88 m
Pituus: 6,06 m
Pinta-ala: 29,57 m²
Erittäin kestävä lattia (28 mm paksu merikuitulevy)
Väri: valittavissa RAL-värikartan mukaan
Konttien alkuperäiset ovet pysyvät toiminnallisina (kaksiosaiset ovet, joissa on 4 lukkoa), tarjoten mahdollisen lisäkäynnin sivuilla tarpeen mukaan.
Sähköt: sähkötaulu, pistorasiat ja LED-kattovalot
Autotallin nosto-ovet:
Väri valittavissa.
Käyntikorkeus: 2,25 m
Käyntileveys: 2,50 m
Materiaalit: galvanoidut teräslamellit eristyksellä
Kaksiseinäinen eristetty paneeli, paksuus 40 mm.
Ohjaus kattorailoissa.
Ylä-, ala- ja sivuosa tiivisteet kumista
Hiljainen sähkömoottori, avaus kaukosäätimellä.
Pilarit ja kiinnikkeet galvanoidusta teräksestä pitkäikäisyyden lisäämiseksi.
Vakiovarusteet: 1 ovi 2 ikkunaa 2 LED-valoporttia 2 kaksinkertaista sähköpistoketta Sähkölämmitys 2kW
MITAT
Malli 20 jalkaa
Pituus: 6,055 m (ulkopuolella) 5,860 m (sisäpuolella)
Leveys: 2,435 m (ulkopuolella) 2,240 m (sisäpuolella)
Korkeus: 2,591 m (ulkopuolella) 2,340 m (sisäpuolella)
Paino: 2,05 T
Pinta-ala: 14,74 m²
Lattiarunko:
Kylmävalssatut ja hitsatut teräksiset profiilit, 4 hitsattua kulmaa
Lattiatukit ympäri: 3 mm
Lattiatuki: Ω-profiili, s = 2,5 mm
Kurottimen kulkuaukot: 2 kulkuaukkoa pituussuunnassa (kurottimen sisämitat: 352 x 85 mm, keskitetyt kurottimen kulkuaukot: 2.050 mm / valinnainen 950 mm)
Kulmapylväät: hitsatut kylmävalssatut teräksiset profiilit, kiinnitetty lattia- ja kattorunkoihin Ep. 4 mm
Kattorunko:
Kylmävalssatut ja hitsatut teräksiset profiilit, 4 hitsattua kulmaa
Kattotukit pituussuunnassa: 3 mm
Comptoirs de Normandie on sitoutunut reilun kaupan ja aitojen, ekologisten tuotteiden edistämiseen. Normandiassa sijaitseva yrityksemme erottuu ainutlaatuisella lähestymistavallaan kansainväliseen kauppaan, valitsemalla 100 % purjeella tapahtuvan merikuljetuksen, mikä vähentää hiilijalanjälkeämme ja tukee ympäristöystävällisiä käytäntöjä.
Työskentelemme suoraan paikallisten ja kansainvälisten tuottajien kanssa, tarjoten valikoiman poikkeuksellisia tuotteita, kuten kolumbialaista kahvia, Portugalin luomuoiliviiniä, kolumbialaista panelaa ja paljon muuta. Jokainen tuote on huolellisesti valittu sen erinomaisen laadun ja vastuullisen alkuperän vuoksi, taaten ainutlaatuiset maut samalla kun kunnioitetaan maata ja maatalouden perinteitä.
Uudet ja käytetyt merikontit.
Kontit: 20 jalkaa (6 m) tai 40 jalkaa (12 m), sekä myös 10 jalkaa uusia ja 8 jalkaa uusia.
Kunnostetut, tiiviit kontit tai ensimmäinen matka.
Kuljetus maahanlaskulla. Kontin toimitus nosturiautolla maahanlaskua ja sijoittamista varten.
Isotermiset kontit, REEFER (jäähdytetty), avonaiset sivut, avonaiset ylhäältä.
Pysyvä varasto kontteja.
Konttien vuokraus, säilytyshuone, materiaalin varastointi 20 jalan merikonteissa. Muutto varastointi, arkistovarastointi, turvallisella alueella.
Ota yhteyttä!
Brigitte: 06.86.02.98.24
Kontin ulkomitat:
Korkeus: 2,59 m
Leveys: 2,44 m
Pituus: 6,06 m
Rullattavat metalliverhot (x2):
Leveys: 5 m
Korkeus: 2,5 m
Galvanoitu viimeistely
Keskimoottorilla toimiva ohjaus, jossa on 220 V yksivaiheinen jarru
Sisäinen irrotus sähkökatkoksen varalta
CE-sertifioitu tuote, todistus myönnetty CETIM Nro P05 015
Tuulen kestävyysluokka: 3
Sisäinen rullaus
Avaaminen/sulkeminen teräksisella avainkytkimellä, joka on ulkoneva
Lattia: puu, paksuus 28 mm
Maalaus: väri valittavissa RAL-värikartan mukaan
Visuaalinen ulkonäkö:
Viimeisen matkan merikontti voi näyttää kulumisen merkkejä, lommoja, hilseilevää maalia ja ruostuneita osia, kuitenkaan vaarantamatta sen rakenteellista kestävyyttä tai tiiviyttä.
Kun se on maalattu uudelleen, iskujen ja muodonmuutosten jäljet voivat jäädä näkyviin.
Saatavilla olevat vaihtoehdot:
Vain katon eristys
Katon ja seinien eristys
Suunnittelija: CargoHome
Perusta: 1 merikontti 20 jalkaa High Cube ensimmäinen matka (lähes uusi). Rakenne, seinät ja ovet Corten-teräksestä. Rakenteellinen eheys ja tiiviys taattu. 28 mm paksu meripohja.
Tilojen mitat:
Ulkomitat: Pituus: 6,06 m Leveys: 2,44 m Korkeus: 2,89 m
Sisämitat: Pituus: 5,90 m Leveys: 2,35 m Korkeus: 2,69 m
Pinta-ala: 14,8 m² Jokaisen laatikon sisätila: 3,2 m²
Eristys: Korkeapaineinen korkki katossa lämpökatkon ja kondenssiveden estämiseksi
Sähköt: Sähkökotelo (erillisessä tilassa)| 4 LED-valonauhaa 4 pistorasiaa 1 ulkoinen liitäntärasia 4 sisävalaistuskytkintä
Muutokset:
4 sivuleikkausta teräskehyksillä
Seinän rakentaminen teknisen tilan luomiseksi
Vastaamme pakettienne, matkatavaroiden ja muuttojen lähettämisestä Ranskasta Afrikkaan merikuljetuksella ja lentorahtina.
ME TARJOAMME MYÖS :
Matkatavaroiden varastointia varastossamme, joka sijaitsee osoitteessa 8 rue Édouard Coeurdevey, 67100 Strasbourg.
Pakettien ja matkatavaroiden pakkaamista ja noutoa kotoasi.
MATKATAVAROIDEN VALMISTELU :
Henkilökohtaiset tavarat pakataan huolellisesti laatikoihin, metallikantisiin, matkalaukkuihin tai vahvoihin laatikoihin. Ota meihin yhteyttä erityisten tavaroiden osalta (erittäin hauraat esineet, huonekalut, taulut jne.)
Jokaisen paketin tulee olla merkitty vastaanottajan nimellä ja osoitteella.
Avainkopio tai sulkemiskoodi on toimitettava meille pakollisesti tullitarkastuksia varten.
Vakiovarustus: 1 ovi 2 ikkunaa 2 LED-valoporttia 2 kaksinkertaista sähköpistoketta Sähkölämmitys konvektori 2kW
DIMENSIOT
Malli 24 jalkaa
Pituus: 7,335 m (ulkopuoli) 7,140 m (sisäpuoli)
Leveys: 2,435 m (ulkopuoli) 2,240 m (sisäpuoli)
Korkeus: 2,591 m (ulkopuoli) 2,340 m (sisäpuoli)
Paino: 2,35 T
Pinta-ala: 17,86 m²
Lattiarunko:
Kylmävalssatut ja hitsatut teräksiset profiilit, 4 hitsattua kulmaa
Lattiatukit ympäri: 3 mm
Lattiatuki: Ω-profiilissa, s = 2,5 mm
Kurottimen kulkuväylät: 2 kulkuväylää pituussuunnassa (kulkuväylien sisämitat: 352 x 85 mm, keskitetyt kulkuväylät: 2.050 mm / valinnainen 950 mm)
Kulmapylväät: hitsatuista teräksisistä profiileista, jotka on ruuvattu lattia- ja kattorunkoihin Ep. 4 mm
Isoterinen kontti, jota kutsutaan myös isoteriseksi tai ex-reeferiksi, on jäähdytetty kontti, jossa jäähdytyskone on korvattu sandwich-paneelilla. Tämä tarkoittaa, että tällä kontilla on sama eristysarvo kuin normaalilla kylmäkontilla.
Yleinen kunto: Kontti on yleensä vähintään viisitoista vuotta vanha (ei taattu eikä sitova), joten vuosien käytön ja matkustamisen jälkeen ympäri maailmaa, niissä on tietenkin kulumisen merkkejä: iskuja, painaumia, naarmuja ja kolhuja. Isoterinen laatikko on korjattu, joten ne ovat tiiviitä. Rakenteellinen eheys OK. Laatikko on täysin maalattu (valkoinen RAL 9010) – ovia ei ole maalattu uudelleen.
Jäähdytysyksikkö poistettu: Jäähdytysyksikkö on poistettu ja korvattu eristävällä sandwich-paneelilla, joka on samanlainen kuin muiden seinien paneelit, teräslevy on lisätty vahvistamaan ja suojaamaan sitä.
Kohde: AURA / Etelä-Bourg. FC (lähtö Lyonista), Uusi Akvitania (lähtö Bordeaux'sta)
Suunnittelija: CargoHome
Perusta: 4 kappaletta 40 jalan High Cube merikontteja, viimeinen matka. Rakenne, seinät ja ovet Corten-teräksestä. Rakenteellinen eheys ja tiiviys taattu. 28 mm paksu meripohja.
Tilojen mitat:
Ulkomitat: Pituus: 12,19 m Leveys: 9,76 m Korkeus: 2,89 m
Sisämitat: Pituus: 12,03 m Leveys: 9,40 m Korkeus: 2,69 m
Pinta-ala: 118,9 m² Sisätila: 113 m²
Muutokset:
6 sivuseinää poistettu
2 lisäilmanvaihtoharjaa 40 x 40 cm
Liitosten kokoaminen ja tiivistäminen
Koko ulko- ja sisäpuolen maalaus (väri valinnan mukaan / RAL-värikartta)
Sisustus ja varustus:
Sisäpuolelle kääntyvä moottoroitu metalliverho (2,5 m x 2,5 m): Galvanoitu viimeistely Keskimoottorilla varustettu ohjaus, jossa on jarru 220 yksivaiheinen
Sisäinen irrotus sähkökatkoksen varalta Avaaminen/sulkeminen teräksisella avainkytkimellä
Lattiat, jotka on suunniteltu tasoittamaan kontteja epätasaisilla ja pehmeillä pinnoilla. Asetetaan merikontin alakulmiin.
Paino: 4 KG
Mitat: 40 cm (P) x 40 cm (L) x 3 cm (K)
Väri: harmaa
Materiaalit: lahoamaton kierrätetty muovi
Maksimikuorma: 45 T
Paino: 4 kg
Käytetty Corten-teräksinen merikontti. Voimassa oleva navigointitodistus (CSC), joka takaa rakenteellisen eheyden ja tiiviyden. 28 mm paksu meripohja. Kontti on luokiteltu Cargo Worthy -tilaan (vastaa merikuljetusstandardeja: lue lisää).
Ulkomitat: Pituus: 12,19 m Leveys: 2,44 m Korkeus: 2,89 m
Sisämitat: Pituus: 12,03 m Leveys: 2,35 m Korkeus: 2,69 m
Tyhjäpaino: 4,35 T Maksimipaino: 30,48 T Maksimikuorma: 28,48 T
Sisätila: 28,27 m² Sisätilavuus: 76,04 m³
Yksi sisäänkäynti päässä kaksoisovella.
Tarjoamamme käytetyt niin sanotut viimeisen matkan kontit voivat vielä matkustaa, koska niillä on voimassa oleva navigointitodistus (CSC-tunnus). Ne ovat siis tiiviitä ja niiden rakenteellinen eheys on säilynyt.
Kohde: AURA / Etelä-Bourg. FC (lähtö Lyonista), Uusi Akvitania (lähtö Bordeaux'sta)
Kotelot, jotka on suunniteltu merikontteihin ja varastointiin, joissa on standardiovet, mukaan lukien 10, 20 ja 40 jalkaa. Täydellinen ratkaisu, jossa on mukana korkealaatuinen teräksinen lukko, johon kuuluu 4 avainta.
Vahvistettu turvallisuus: Suunniteltu pelottamaan varkaita, sen kestävä rakenne tekee lukon leikkaamisesta tai käsittelystä äärimmäisen vaikeaa.
Kestävä materiaali: Valmistettu ruostumattomasta teräksestä, se on korroosion- ja säänkestävä, mikä takaa maksimaalisen pitkäikäisyyden.
Helppo asennus: Voit helposti asentaa
Isoterinen kontti, jota kutsutaan myös isoteriseksi tai ex-reeferiksi, on jäähdytetty kontti, jossa jäähdytyskone on korvattu sandwich-paneelilla. Tämä tarkoittaa, että tällä kontilla on sama eristysarvo kuin normaalilla kylmäkontilla.
Yleinen kunto: Kontti on yleensä vähintään viisitoista vuotta vanha (ei taattu eikä sitova), joten vuosien käytön ja matkustamisen jälkeen ympäri maailmaa se on luonnollisesti saanut kulumisen merkkejä: iskuja, painaumia, naarmuja ja kolhuja. Isoterinen laatikko on korjattu, joten se on tiivis. Rakenteellinen eheys OK. Laatikko on täysin maalattu uudelleen (valkoinen RAL 9010) – ovia ei ole maalattu uudelleen.
Jäähdytysyksikkö poistettu: Jäähdytysyksikkö on poistettu ja korvattu eristävällä sandwich-paneelilla, joka on samanlainen kuin muiden seinien paneelit, teräslevy on lisätty vahvistamaan ja suojaamaan.
Suunnittelija: In The Box Concept
Tribune, joka tarjoaa kauniin näkymän katsojille kentälle tai tapahtumiin. Helposti siirrettävissä nosturilla konttien kulmista.
Perusta: 40 jalan korkea kuutio merikontti viimeiseltä matkalta (käytetty). Rakenne ja seinät sekä ovet Corten-terästä. Rakenteellinen eheys ja tiiviys taataan. 28 mm paksu meripuu lattia.
Muutokset:
1 sivuseinä poistettu ja rakenteellinen vahvistus.
Päät: alkuperäiset ovet poistettu, rei'itetty levy tarjoaa sivunäkymän katsojille ja rakenteellinen vahvistus.
Koko ulko- ja sisäpuolen maalaus (väri valinnan mukaan / RAL-värikartta)
Sisustus ja varustus:
Portaat yläkerroksiin.
Liukastumisenestopinta-alumiinilattia.
Sivutukit.
Istumapaikat kierrätetystä muovista valmistetuilla penkeillä.
Kapasiteetti: 76 numeroimattomia istumapaikkoja.
Berce-rakenteen yleiset ominaisuudet:
U-profiilipalkki 180 tai 200 mm, ja väli luokassa 2, eli 1060 mm.
Etupalkki U-profiilista 200 mm standardoitu + kiinnitysvahvistukset sisä- ja ulkopuolella berceä.
Käsiote XC38-teräksestä, Ø 50 mm, asennettuna 10 mm paksuiseen "iskulevy"-kehykseen.
Konttipidike: Yleinen Twist Lock -järjestelmä hitsattu berceen merikonttien kiinnittämistä varten.
Rullat: Takapalkki 80x80x5 mm putkesta vahvistusliittimellä, 2 vahvistettua rullaa, halkaisija 200 mm ja leveys 180 mm.
Materiaalit: Teräs, korroosionestomaalaus, silikoni ei-hitsatuilla osilla. Maalaus RAL-värisävyillä valinnan mukaan.
Suunnittelu ja valmistus NF R 17-108 -standardin mukaisesti (Berce-hydraulivarren liitäntä).
Ranskalainen valmistus.
Kontin ulkomitat:
Korkeus: 2,59 m
Leveys: 2,44 m
Pituus: 6,06 m
Rullattavat metalliverhot (x2):
Leveys: 2,5 m
Korkeus: 2,5 m
Galvanoitu viimeistely
Keskimoottorilla varustettu ohjaus, jossa on 220 V yksivaiheinen jarru
Sisäinen irrotus sähkökatkoksen varalta
CE-sertifioitu tuote, todistus myönnetty CETIM N°P05 015
Tuulen kestävyysluokka: 3
Sisäinen rullaus
Avaus/sulkeminen teräksisella avainkytkimellä, joka on ulkoneva
Lattia: puu, paksuus 28 mm
Maalipinta: väri valittavissa RAL-värikartan mukaan
Visuaalinen ulkonäkö:
Viimeisen matkan kontti voi näyttää kulumisen merkkejä, lommoja, hilseilevää maalia ja ruostuneita osia, kuitenkaan vaarantamatta sen rakenteellista kestävyyttä tai tiiviyttä.
Kun se on maalattu uudelleen, iskujen ja muodonmuutosten jäljet voivat jäädä näkyviin.
Merikontti ensimmäinen matka (on tehnyt vain yhden matkan Kiinasta Ranskaan)
Saatavilla varastoissamme Le Havressa ja Saint Souppletsissa (lähellä Pariisia)
Melkein uusi Corten-teräksinen merikontti, joka täyttää ISO-standardit. Rakenteellinen eheys ja tiiviys taattu. 28 mm paksu meripuu lattia.
Standardi pääsy päädyssä kaksoisovella sekä täydellinen avaus koko kontin pituudelta.
Sivuväliovi neljällä osalla, joka avautuu kahteen osaan. 50 % vasemmalle ja 50 % oikealle, jotta sen voi avata eri tavoin, esimerkiksi 1/4, 1/2 tai kokonaan.
Hinnat saapumisten mukaan, kunnes varastot loppuvat. Kuvia ei sitovasti. Väri valinta pyynnöstä (mahdollinen lisäkustannus tai odotusaika harvinaisille väreille).
Ensimmäisen matkan merikontit eivät ole täysin uusia: tehtaasta lähtöisin ne lastataan tavaroilla ensimmäistä matkaa varten Eurooppaan. Ne laitetaan myyntiin sen sijaan, että ne lähtisivät pitkälle uralle. Ne ovat siis erinomaisessa kunnossa.
Kohde: AURA / Etelä-Bourg. FC (lähtö Lyonista), Uusi Akvitania (lähtö Bordeaux'sta)
Melkein uusi Corten-teräksinen merikontti. Rakenteellinen eheys ja täydellinen tiiviys. 28 mm paksu meripuu lattia.
Yksi pääsy päässä kaksoisovella. Kuljetus ja purku erikseen määränpään mukaan. Väri saapumisen mukaan (ei valintamahdollisuutta).
Ensimmäisen matkan merikontit eivät ole täysin uusia: tehtaasta poistuttuaan ne lastataan tavaroilla ensimmäistä täyttä matkaa Eurooppaan. Ne myydään sitten sen sijaan, että ne lähtisivät pitkälle uralle. Ne ovat siis erinomaisessa kunnossa.
Ulkomitat: Pituus: 6,06 m Leveys: 2,44 m Korkeus: 2,89 m
Sisämitat: Pituus: 5,90 m Leveys: 2,35 m Korkeus: 2,69 m
Paino ja kuorma: Tyhjöpaino: 2,3 T Maksimipaino: 30,48 T Maksimikuorma: 26,4 T
Pinta-ala ja tilavuus: Sisätilavuus: 33,30 m³ Sisäpinta-ala: 13,86 m²
Kohde: AURA / Etelä-Bourg. FC (lähtö Lyonista), Uusi Akvitania (lähtö Bordeaux'sta)
Kontin ulkomitat:
Korkeus: 2,59 m
Leveys: 2,44 m
Pituus: 6,06 m
Palveluovi:
Materiaali: maalattu teräs.
Kaksinkertainen eristetty seinä.
Paksuus 40 mm.
Kokonaismitat: K. 214 x l. 90 cm.
Lukko yhdellä sulkupisteellä.
Avaaminen sisäpuolelta vetämällä.
Mustasta PVC:stä valmistettu kahva.
Lattia: puu, paksuus 28 mm.
Maalaus: väri valittavissa RAL-värikartan mukaan.
Visuaalinen ulkonäkö:
Viimeisen matkan merikontti voi näyttää kulumisen merkkejä, lommoja, hilseilevää maalia ja ruostuneita osia, kuitenkaan vaarantamatta sen rakenteellista kestävyyttä tai tiiviyttä.
Kun se on maalattu uudelleen, iskumerkit ja muodonmuutokset voivat jäädä näkyviin.
Saatavilla olevat vaihtoehdot:
Vain katon eristys
Katon ja seinien eristys
Sähköt: sähkötaulu, pistorasiat ja LED-kattovalot.
Oven sijainti: Ovi päässä, ovi leveydessä.
Melkein uusi Corten-teräksinen merikontti. Rakenteellinen eheys ja tiiviys taattu. 28 mm paksu meripuulattia.
Yksi pääsy päässä kaksoisovella. Kuljetus ja purku erikseen määränpään mukaan. Väri saapumisen mukaan (ei valintamahdollisuutta).
Ensimmäisen matkan merikontit eivät ole täysin uusia: tehtaasta lähtöisin ne ovat täynnä tavaraa ensimmäistä matkaa varten Eurooppaan. Ne myydään sen sijaan, että ne lähtisivät pitkälle uralle. Ne ovat siis erinomaisessa kunnossa.
Ulkomitat: Pituus: 6,06 m Leveys: 2,44 m Korkeus: 2,59 m
Sisämitat: Pituus: 5,90 m Leveys: 2,35 m Korkeus: 2,39 m
Paino ja kuorma: Tyhjöpaino: 2,2 T Maksimipaino: 30,48 T Maksimikuorma: 26,4 T
Pinta-ala ja tilavuus: Sisätilavuus: 33,14 m³ Sisäpinta-ala: 13,86 m²
Määränpää: AURA / Etelä-Bourg. FC (lähtö Lyonista), Uusi Akvitania (lähtö Bordeaux'sta)
Vuodesta 2019 lähtien Faso-InterFret kuljettaa kaikki alkoholisi Ouagadougouhun, Burkina Fasoon, varastoistamme Strasbourgista ja Pariisista.
Huolehdimme kaikista hallinnollisista muodollisuuksista juomiesi kuljetuksessa. Yksinkertaisella pyynnöllä hoidamme myös verovapautusmenettelyt (EX1).
– Vientiä koskevat verovapautusmaksut EX1: 70€
– Lähetä meille lasku + DAE sähköpostitse, kiitos.
Kasauspiikit kontteja varten, joita kutsutaan "Twistlockiksi", on suunniteltu merikonttien kasaamiseen toistensa päälle.
Twistlockissa on levy, jossa on sijoituspinni kummassakin päässä, joka menee ISO-kulmien reikien läpi konteissa. Ne ovat lukittavia ja varustettu vivulla, jota voidaan käyttää lukitsemaan tai vapauttamaan kaksi päällekkäin asetettua merikonttia.
Vaikka merikontit on suunniteltu kasaamiseen, on tarpeen lukita ne twistlockeilla paikoissa, joissa voi olla herkkiä liikkeitä, esimerkiksi voimakkaiden tuulien aikana tai kun on riski, että ajoneuvo törmää niihin.
Ominaisuudet:
Suunniteltu varmistamaan ja pitämään merikontit yhdessä kasaamisen aikana (murtokuormitus 50 tonnia).
Estää kasattujen konttien liikkumisen tai kaatumisen.
Korkealaatuinen valuraudasta valmistettu rakenne.