Black Friday -tarjoukset tarjoavat uskomattomia säästöjä laajasta valikoimasta 3D-tulostustuotteita ja -tarvikkeita. Tämä vuosittainen tapahtuma tarjoaa mahdollisuuden varastoida suosikkifilamentteja, tulostimia ja työkaluja alennettuihin hintoihin. Eksklusiivisten tarjousten ja rajoitettujen aikarajojen myötä Black Friday -tarjoukset ovat täydellisiä sekä aloittelijoille että kokeneille käyttäjille, jotka haluavat parantaa 3D-tulostuskokemustaan. Älä jää paitsi mahdollisuudesta säästää paljon korkealaatuisista tuotteista tämän jännittävän ostostapahtuman aikana.
Jos kuormasi ei kata tarpeeksi tilaa täyskuormille, autamme mielellämme myös pienten lähetyksien noutamisessa. Tällä tavoin optimoimme lähetyksesi kustannuksia mahdollisimman paljon, mutta voimme tarjota sinulle myös monia yhdistelmiä rahtikuljetuksiin käytännössä ympäri maailmaa.
Ostamme alkuperäisiä autonosia eri luotettavilta yrityksiltä Euroopan unionissa. Myymme näitä korkealaatuisia autonosia asiakkaillemme, jotka ovat aina tyytyväisiä tuotteisiimme.
WMS@SmartBit on lisäosa, joka toimii käsiterminaaleilla ja on täysin integroitu ERP Pantheoniin. Se tukee Windows- ja Android-terminaaleja ja toimii sekä verkossa että offline-järjestelmissä. Tavaroiden käsittely on hyvin hallittua ja tarkka jäljitettävyys varmistetaan aina vastaanottotason, toimittajan, tuotannon, asiakkaille tapahtuvan lähetyksen, tuotantoon vapauttamisen sekä siirtojen välillä varastojen ja/tai sijaintien välillä. Tunnistus tapahtuu erän tai muiden varastointiin liittyvien parametrien tasolla (kestoaika, tavaroiden muut ominaisuudet) voidaan käyttää. WMS@SmartBit vähentää virheitä lähetyksissä, varmistaa jäljitettävät tavarat varastossa, optimoi tilankäytön ja mahdollistaa paremman läpinäkyvyyden ja tehokkuuden varastossa.
CRM@SmartBit on lisäosa, joka toimii tietokoneilla tai älypuhelimilla. Se tarjoaa kattavan näkemyksen perusasiakastietoihin, taloustietoihin, toteutuneisiin myynteihin, avoimiin ja suljettuihin myyntimahdollisuuksiin, asiakastoimintoihin ja heidän tottumuksiinsa. Post-myynnin prosessissa saatu tieto on avain tavoitteidesi saavuttamiseen. CRM voi auttaa sinua vastaamaan kysymyksiin, kuten: Kuinka tyytyväinen asiakas oli tuotteeseen tai palveluun? Onko sinulla loistava tuote, mutta palvelu/toteutus on pullonkaulana? CRM:ssä voit tehdä kyselyitä ja kommunikoida asiakkaan kanssa nopeasti ja hallitusti liputusjärjestelmän kautta.