Tuotteet hakusanalla nettisivut (6)

Imesa – Verkkosivusto ja SEO-toiminnot

Imesa – Verkkosivusto ja SEO-toiminnot

IMESA on historiallinen italialainen yritys, joka on valmistanut koneita ammatilliseen ja teolliseen pesuun ja kuivaamiseen vuodesta 1968. IMESA otti yhteyttä HENRY & CO.:hon yrityksen verkkosivuston uudistamiseksi parantaakseen SEO:ta ja helpottaakseen käyttäjien navigointia tarjonnassaan. HENRY & CO. suunnitteli sivuston uudelleen ottamalla käyttöön systeemisen lähestymistavan navigointikokemukseen ja graafiseen asetteluun. Ensisijaisesti sivuston tuli esitellä yrityksen ydinliiketoiminta ennen kuin se esittelee siihen liittyvien palveluiden valikoiman. Erityistä huomiota kiinnitettiin sivuston arkkitehtuurin rakenteeseen, SEO:n optimointiin ja siten näkyvyyden parantamiseen.
Rewood – Verkkosivusto

Rewood – Verkkosivusto

Rewood – Verkkosivusto Ymmärtääkseen, kuinka kehittää tehokas ja asiakkaita tyydyttävä verkkosivusto, HENRY & CO. luottaa Circular Design Thinking -menetelmään, joka sisältää empaattisen lähestymistavan ja aktiivisen kuunteluvaiheen alkuperäisten tarpeiden ja ongelmien ymmärtämiseksi. Huipputeknologian, puhtaan ja vangitsevan graafisen vaikutuksen avulla verkkosivusto voi tehdä eron yritykselle, ollen portti sen verkkonäkyvyyteen.
tietoisuusprojektin verkkosivusto

tietoisuusprojektin verkkosivusto

"Liquid Trajectories" on ympäristön kestävyysprojekti, jonka Mancini Group on luonut Federica Brignonelle. Projektin tavoitteena on lisätä yleistä tietoisuutta ja kouluttaa kansalaisia ja yhteisöjä ympäristön ja veden suojeluun liittyvistä kysymyksistä kaikissa sen muodoissa Federican, kansainvälisen hiihtomestarin, kuvan ja mediakuvaston kautta. HENRY & CO. suunnitteli uuden verkkosivuston "Liquid Trajectories" -projektille, korostaen eri "trajectories" -kuvia, jotka ovat Federican vuosittain toteuttamia tietoisuushankkeita ja jotka on dokumentoitu sarjalla valokuvia. Erityisesti ensimmäisessä trajectoryssä oli mukana tunnettu valokuvaaja Giuseppe La Spada, yksi kansainvälisen kentän mielenkiintoisimmista taiteilijoista.
CMF Greentech - Taiteellinen Suunta

CMF Greentech - Taiteellinen Suunta

CMF Greentech - Taiteellinen Suuntaus Yrityksen Identiteetti logot esitteet katalogit erilaiset tiedotusmateriaalit (tekniset tiedot, käyttöohjeet, ...) yrityksen verkkosivuston luominen ja hallinta Markkinointi ja Viestintä - mainoskampanjoiden hallinta - sosiaalisen median hallinta - yhteystietojen kerääminen Messut ja Tapahtumat näyttelypaviljongit viestintämateriaalit lehdistöpisteen koordinointi yhteystietojen kerääminen
Lineabeta: taiteellinen suuntaus kylpyhuonekalusteet

Lineabeta: taiteellinen suuntaus kylpyhuonekalusteet

Lineabeta on italialainen kylpyhuonekalustebrändi, joka perustettiin vuonna 1980 tavoitteena tarjota raikas, toiminnallinen, yksinkertainen ja ironinen jokapäiväinen kokemus, joka on tiivistetty maksimiin "everyday design". HENRY & CO. on saanut vastuulleen brändin taiteellisen suunnittelun, tehtävä, joka on sisältänyt useita osastoja ja yritysosaamista, koskien kaikkia brändin pääkontaktipisteitä.
Teollisen jäteveden hallinnan verkkolehti

Teollisen jäteveden hallinnan verkkolehti

WaterNext on yritys, joka on erikoistunut teollisten, siviili- ja liikkuvien laitosten suunnitteluun, rakentamiseen ja tehokkaaseen hallintaan, erityisesti kestäviin ratkaisuihin jäteveden käsittelyssä/kierrätyksessä ja nollalähetysvesijärjestelmissä. WaterNext toimii Italiassa, Intiassa ja Meksikossa omistettujen yritysten kautta, ja sillä on globaali läsnäolo 20 maassa sekä yli 500 valmistunutta käsittelylaitosta. WaterNextin teolliset jäteveden käsittelyteknologiat tarjoavat vertaansa vailla olevaa ympäristönsuojelua minimoiduilla käyttökustannuksilla. Tämän vuoksi WaterNext on valtuuttanut HENRY & CO.:n kehittämään viestintästrategian, joka on suunnattu sen keskeisille sidosryhmille tietoisuuden lisäämiseksi kestävästä jäteveden käsittelyyn liittyvistä kysymyksistä ja informoimiseksi heitä parhaista vedenkäsittelyteknologioista.