Omega-osat, jotka on luonnehdittu ΩTR60, ΩT110, ΩTR160, ΩTR210, ΩTR260;
Profiilit myydään EN 10346 teräksestä: Kuumagalvanoitu Z:200, 275 | Zin+Mag:175, 250;
Poraus suoritetaan asiakkaan ilmoittaman sijainnin mukaan.
Scarlett
Mitat: 5.5|6.0|6.5
Liukuleikkaus: 30%
Säännöllinen leikkaus: 70%
Teräs, japanilainen teräs, kobolttiteräs. "Pinin" sakset syntyvät teräksen taonnasta ja lämpötilasta, tavoitteena luoda työkalu, joka kestää aikaa.
T-STAHL 235JRS on korkealaatuinen teräs, jota käytetään laajasti rakennus- ja konepajateollisuudessa. Erinomainen yhdistelmä lujuutta, sitkeyttä ja hitsattavuutta tekee tästä teräksestä ihanteellisen kantaviin rakenteisiin ja vaativiin sovelluksiin.
Ominaisuudet:
Materiaaliluokka: S235JRS
Vetolujuus: 340 - 470 MPa
Venymä: ≥ 20 % (paksuudesta riippuen)
Hitsattavuus: Erinomainen soveltuvuus erilaisiin hitsausmenetelmiin
Sovellukset:
Rakennusteollisuus: Käyttö teräsrakenteissa, pylväissä ja kehyksissä.
Konepajateollisuus: Käyttö koneiden ja laitteiden valmistuksessa.
Rakentaminen: Ihanteellinen kestäviin ja vankkoihin rakennuksiin.
Edut:
Korroosionkestävyys: Hyvä kestävyys ympäristövaikutuksia vastaan.
Käsittely: Helposti muokattavissa ja hitsattavissa, mikä avaa monipuolisia käyttömahdollisuuksia.
Kustannus-hyöty-suhde: Taloudellinen ja tehokas erilaisille projekteille.
Turvakytkimet ovat antureita, jotka suojaavat leikkaus- ja puristusreunoja puristumisvaaroilta. Kun kytkin kohtaa esteen, esimerkiksi jos käsi jää sulkeutuvaan oveen, automaattinen liike pysäytetään välittömästi.
KÄYTTÖALUEET
Sulkualueen suojaus koneissa, porteissa, lavoilla, bussissa ja junassa, lääketieteessä, logistiikassa jne.
TOIMIALAT
Lääketieteellinen teknologia
Julkinen liikenne
Ovi-, portti- ja ikkunarakentaminen
EDUT
Kestävä kemiallisille aineille
Valittavissa itsekoottavana versiona
Säänkestävä
Palonkestävä malli saatavilla
Voidaan käyttää visuaalisena kohokohtana
Saatavana eri pinnoilla
Paras Kraus-laatu
Materiaali: Alumiini
Pinta: Anodisoitu E6/EV1
Mitat: 20 mm
Materiaalin paksuus: 2 mm
Pituus: 3000 mm
Rauta (Fe) ja teräs ovat kaksi erilaista metallia, joiden kemiallinen koostumus on erilainen. On siis järkevää kysyä, mikä on niiden välinen suhde.
Tähän on useita syitä.
Ensinnäkin, rauta on vahvempaa ja raskaampaa kuin teräs.
Toiseksi, suurempien materiaalien käsittely on myös helpompaa.
Lopuksi, tasoteräspalkkeja voidaan yhdistää vain rajoitetusti, kun taas rauta mahdollistaa minkä muodon tahansa luomisen.
Raudan tarkoitus ja käyttö arkkitehtuurissa
Nykyään rautaa käytetään pääasiassa teräksen tuottamiseen. Sulatusmenetelmä poikkeaa perinteisistä menetelmistä siten, että korkealämpöistä palamiskaasua puhalletaan uunin kammiin. Hyvien lämpöominaisuuksiensa ja tasaisen rakenteensa ansiosta tämä parannettu tekniikka mahdollistaa teräksisten levyjen paksuuden paremman muotoilun, joiden ominaisuudet
Viite: CFLAM11709Q1
Leveys mm: 16 mm
Laatu: S235JR+AR
Pituus m: 1 - 4 metriä
Tuotestandardi: NF EN 10025-1
Arvioitu paino metriä kohti: 0,4 - 0,5 kg paksuudesta riippuen
Poikkileikkaus: 16 mm
Vihreät muovipinnoitetut galvanoidut teräsputket. Ø 27 mm ja Ø 34 mm. Nostojärjestelmä mahdollistaa verkon nostamisen yhdellä liikkeellä, mikä helpottaa kenttien hoitoa ilman, että verkko vaurioituu.
Tuotteen edut:
1. Säädettävä rakenne 8 ja 11 pelaajan jalkapallomaaleille.
2. Galvanoiminen ja muovipinnoitus nostojärjestelmässä takaavat hyvän korroosionkestävyyden.
3. Mukana tuleva silmukkaköysi pitää rungon pystyasennossa.
Jos jalkapallomaalisi eivät ole varustettu nostojärjestelmää varten kiinnitysosalla, suosittelemme vaihtoehtona:
kiinnitysosa teräspuille, putken Ø 80 mm tai / 102 mm.
kiinnitysosa alumiinimaaleille, kysy meiltä.
Tuotteen kuvaus
Sakselin tukirauta SMTSU-12-600, porattu
korkealaatuisena tuotannostamme Saksassa
Tuotetiedot sakselin tuki:
Huomio: tämä on vain tukirauta pituudella 600mm (ei akselia!)
Mitat:
Tyyppi Ø d h +/- 0,15 H1 A A1 W M Ød1 e T paino./kg*
SMTSU-12-600 12 14,5 3 11 6,0 5,4 M4 4,5 15,5 75 0,44
*taulukon paino koskee rautaa, jonka pituus on 600mm ilman akselia.
Sakselin tukirautayksikön pituudesta riippuen rauta koostuu useista yksittäisistä osista.
Sakselin tuen materiaali: Alumiini
Neliöruostumaton teräs, muita laatuja saatavilla pyynnöstä, kuumavalssattu. Toimituksen tekniset ehdot DIN EN 10088-3:2014 mukaan. Suoritus DIN EN 10059:n mukaan. Valmistetuille profiileille myönnetään vastaanottotodistukset DIN EN 10204/3.1:n mukaan. Minimitoimitusmäärä on 500 kg. Pakkaamme valmiit profiilit noin 500 kg:n painoisiksi nipuiksi. Jokaisessa nipussa on kaksi etikettiä, jotka sisältävät tietoja mitoista, materiaalinumerosta, sulatusnumerosta, painosta, valmistajan merkistä ja pätevästä teollisuusasiantuntijasta.
Käyttökohteet
— Koneenrakennus
— Voimalaitosten asennukset
— Kemianteollisuus
— Petroli- ja kemianteollisuus
— Elintarvike/maatalous
— Ilmailu
— Merivarusteet
— Lääketiede ja apteekki
— Puolustus
— Koristelu/keittiövarusteet
— Rakennusteollisuus
Erityisominaisuudet
— Ei-magneettiset materiaalit
— Materiaalit matalissa lämpötiloissa
Järjestelmässä on 60 mm profiileja.
Se on suunniteltu neljäksi osastoksi.
Järjestelmässä voidaan käyttää 5 mm, 20 mm, 24 mm ja 32 mm lasiyksiköitä.
DIAMOND 60 -sarjan profiilileveys, osastojen määrä, teräsvahvistusvälineet ja tiivistysjärjestelmä täyttävät kaikki vaatimukset tuulen kuormankestävyydessä, veden ja ilman läpäisemättömyydessä.
Koverat lasilista-profiilit tuovat ulkopinnan sileät ominaisuudet myös sisätiloihin.
Järjestelmä on yhteensopiva 13-akselisen espanjolettimekanismin kanssa.
Se on suunniteltu tarjoamaan ratkaisuja, jotka sopivat kaikkiin arkkitehtonisiin tekniikoihin yksityiskohtaisten ja apuprofiilien avulla.
Lisäksi DIAMOND 60 -sarja tarjoaa jopa 38 dB: n ääneneristysarvoja. Tämän vuoksi on mahdollista luoda laadukas elinympäristö jopa äänekkäimmissä ympäristöissä.
Akustisten lasien kanssa käytettävä ääneneristystaso eristää ulkoisen melun sisätiloista tehokkaasti.
HAKEMUS
• Erityisesti kehitetty Volvo Euro 6 -autojen bensiinimoottoreille ja dieselmoottoreille, jotka vaativat Volvo VCC RBS0-2AE -määrittelyä.
TEKNISET TIEDOT
• Volvo VCC RBS0-2AE 0W-20
EDUT
• Erityisesti kehitetty polttoaineenkulutuksen vähentämiseksi.
• Jopa 3,4 %:n säästö todistettu M111 FE -polttoaineen säästötestissä.
•