IGC estää asiakkaan matkakustannusten lähteet, jotka vievät aikaa toimittajan etsimiseen toisessa kulttuurissa ja maassa. Asiakas pääsee eroon matkustamiseen ja paikan päällä vierailuihin liittyvistä riskeistä. Asiakas löytää parhaan toimittajan Turkista tuotteilleen.
Kyltit ovat olennaisia myyntipisteen (POS) näyttötyökaluja, jotka tehokkaasti viestivät asiakkaille keskeisiä viestejä, kampanjoita ja tuoteinfoa. Strategisesti sijoitettuna vähittäiskaupan ympäristöihin kyltit ohjaavat asiakkaita myymälässä, korostavat erikoistarjouksia ja vahvistavat brändi-identiteettiä. Saatavilla eri muodoissa, kuten julisteina, bannereina ja hyllypuheina, kyltit on suunniteltu herättämään huomiota ja lisäämään myyntiä. Selkeä ja visuaalisesti houkutteleva opastus parantaa ostokokemusta tarjoamalla suuntaa ja kannustamalla impulssiostoksiin. Olipa kyseessä alennuksen mainostaminen, uuden tuotteen esittely tai reittiohjauksen tarjoaminen, hyvin suunnitellut kyltit ovat ratkaisevan tärkeitä asiakasvuorovaikutuksen maksimoimiseksi ja onnistuneiden myyntistrategioiden tukemiseksi.