Yritys Palvelun Hallinta - ESM
EcholoN Enterprise Service Management Suite tarjoaa kattavan ja tehokkaan ratkaisun kaikkien prosessien ja palveluiden organisointiin ja hallintaan kaikilla yrityksesi osa-alueilla. Voit myös täydellisesti integroida kumppanit, asiakkaat ja toimittajat kuhunkin prosessiin. Rajapinnat mahdollistavat saumattoman prosessiyhteyden etu- ja jälkijärjestelmiin. EcholoN-ohjelmisto mahdollistaa joustavan prosessirakenteen ja työnkulun hallinnan korkean automaatioasteen. Prosessivajeet suljetaan. Vakiintuneet ratkaisut, kuten CRM, ERP, PPS -järjestelmät saavat prosessiparannusta ja optimointia parhaiden käytäntöjen tarjoamisen kautta.
Yksinkertainen kirjanpito! netAcct on tarkoitettu kaikille yrittäjille, jotka eivät tarvitse laatia tilinpäätöksiä ja kirjaavat 'tulojen ylityksen' periaatteen mukaan.
Kenttätyöntekijät ovat usein liikkeellä yksin. Tukea työskentelyä ja kenttämyyjien tuottavuutta paikan päällä EcholoN:n mobiilisovelluksen avulla. Olipa kyseessä työaikakirjaus, materiaalinkulutus tai digitaalinen palveluraportti. Kaikki voidaan hoitaa paikan päällä ja palauttaa järjestelmään. Näin ollen paperipohjaisten palveluraporttien jälkikäsittely poistuu kokonaan. Jälkikäsittelytyön, kuten laskutuksen hallinta, voi vaihdella toimialan ja kenttätyöntekijöiden käyttötarkoituksen mukaan. EcholoN tarjoaa muun muassa mobiiliyhteyden yrityksesi omaan tietopankkiin (Knowledge Base) sekä reaaliaikaisen viestinnän kollegoiden ja suunnittelijoiden kanssa.
Service Desk -ratkaisu sisältää monipuolisia konfigurointimahdollisuuksia. EcholoN mahdollistaa tehtävien, prosessien / tikettien, kaikenlaisten pyyntöjen (ohjelmistovirheet, projektitehtävät, muutospyynnöt, parannukset jne.) luomisen, delegoinnin, priorisoinnin, seurannan, tarkistamisen ja hallinnan. Näin ollen EcholoN Service Desk mahdollistaa ammattimaisen, järjestelmällisen ja tehokkaan virhe-, tehtävä- ja laadunhallinnan.
IT-palvelunhallinta (ITSM) tarkoittaa IT-palveluiden hallinta- ja toimitusprosessia yrityksessä. Se kattaa IT-palveluiden tehokkaan hallinnan, palvelupisteen optimoinnin ja parhaiden käytäntöjen toteuttamisen.
Tehokas IT-palvelunhallinta on ratkaisevassa roolissa yrityksille, jotta ne voivat hallita IT-palveluitaan strategisesti ja tehokkaasti. Oikeiden työkalujen ja parhaiden käytäntöjen avulla IT-osastot voivat varmistaa, että IT-palvelut toimitetaan jatkuvasti ja vastaavat liiketoiminnan vaatimuksia. Tässä artikkelissa tarkastelemme IT-palvelunhallintaa tarkemmin, ITIL:n merkitystä ja synergiaa ITSM:n ja DevOpsin välillä.
EcholoN:lla kohti palveluosaamista DIN SPEC 77224:n mukaan
Jokainen asiakaskontaktia omaava yritys harjoittaa jollain tavalla asiakaspalvelua tai "jälkimarkkinointia". Tällä tarkoitetaan asiakkaidesi tukemista oston jälkeen joko puhelimitse, kirjeitse, faksilla, sähköpostilla, viestisovelluksilla (esim. WhatsApp, Signal jne.), chatin kautta tai paikan päällä. Myös laitteiden, järjestelmien, koneiden ja laitteistojen käyttöönotto (tai implementointi) sekä niiden huolto ja ylläpito kuuluvat asiakaspalvelun ja asiakastuen piiriin.