Asiakkaat muuttuvat tyytyväisiksi asiakkaiksi, kun heidän palautuksensa hyväksytään nopeasti ja he saavat rahansa nopeasti takaisin. Kuitenkin, kun he kokevat, että palautuslogistiikka vie paljon vaivannäköä ja/tai aikaa, asiakkaat saattavat ärsyyntyä ja eivät koskaan osta sinulta uudelleen.
Tämän vuoksi on tärkeää, että palautuslogistiikka on tehokasta – tai ulkoistaa palautuksesi kumppanille, joka voi hoitaa ne tehokkaasti puolestasi. Jos ulkoistat täyttösi Montalle, sinulla on kaksi vaihtoehtoa palautusten hallintaan. Voit valita, että me hoidamme palautukset puolestasi, tai voit tehdä sen itse palautusten hallintavaltuutusjärjestelmämme kautta. Lue lisää näistä kahdesta vaihtoehdosta alla.
BLP hallintotoimisto hoitaa puolestasi yrittäjänä koko kirjanpidon. Tämä voi tapahtua sekä perinteisellä tavalla että täysin verkossa. Huolehdimme siitä, että kausittainen arvonlisäveroilmoituksesi toimitetaan ajallaan ja oikein. Näin et koskaan joudu kysymysten eteen. Onko sinulla kysymyksiä kirjanpidostasi? Ota helposti yhteyttä omaan asiakaspalveluumme.
Tarjoamme sinulle proaktiivisesti perusteellista veroneuvontaa, josta sinä yrittäjänä todella hyötyt. Hyödynnä verotuksen mahdollisuudet ja tiedä, milloin sinun kannattaa investoida (tai milloin ei).
BLP auttaa sinua eteenpäin. Meille on tärkeää, että voit keskittyä yrittäjyyden mukaviin puoliin ilman, että siihen liittyy verotuksellista vaivannäköä.
Pyydä tänään tarjous tai kokoa oma pakettisi laskurilla verkkosivustollamme.
Monta vastaanottaa palautuksia eri jakelijoilta päivittäin. Palautukset käsitellään meillä 48 tunnin kuluessa vastaanottamisesta. Näin käsittelemme palautuksia verkkokaupastasi:
- Paketti hyväksytään;
- Jos alkuperäinen pakkauslista on mukana, se skannataan;
- Jos ei, osoitetiedot käytetään alkuperäisen tilauksen tunnistamiseen;
- Tavarat avataan, tarkastetaan ja kirjataan;
- Seurantatoimenpiteet toteutetaan ennalta sovitun protokollan mukaan.
Palautusten käsittelyyn on lisämahdollisuuksia:
- Jokaisesta palautuksesta voidaan ottaa valokuva (tämä valokuva on sitten saatavilla Monta-portaalissa).
- Loppukäyttäjälle voidaan lähettää sähköposti, jossa ilmoitetaan, että palautukset on vastaanotettu. Tämä viesti voidaan räätälöidä tarpeen mukaan. Esimerkiksi asiakasta voidaan tiedottaa, että palautukset on hyväksytty ja että maksaminen tai uusi tuote maksetaan tai lähetetään samana päivänä. Palautuslogistiikkamme varmistaa, että loppukäyttäjät pysyvät täysin ajan tasalla, mikä tuottaa enemmän positiivisia arvosteluja.