Tuotteen tai palvelun valmistamisesta kuluttajalle saapumiseen asti kestävässä prosessissa asiakastoiveiden ja -odotusten (laatu) jatkuva käsittely, joka varmistaa, että ne saavutetaan asiakkaille, tunnetaan kaikilla laatujohtamisen soveltamiskriteereillä.
Yhteistyöhön perustuvan johtamistavan avulla pyritään varmistamaan, että mahdollisimman moni työntekijä menestyy.
Tämän toteuttamiseksi tarkistamme jatkuvasti seuraavat painopisteet:
- Kohdennetut koulutukset kaikille työntekijöille
- Kaikkien työprosessien hallinta ja optimointi
- Oikean menetelmän löytäminen vaaditun tuloksen saavuttamiseksi tiiviissä yhteistyössä asiakkaidemme kanssa.
- Asiakkaiden ja tilaajien integrointi laatujärjestelmäämme
- ISO 9001 minimivaatimuksena laatujärjestelmällemme
- Turvallisuus kaikilla tasoilla on meille ensisijainen prioriteetti.
Jatkuvan tavoitteidemme mukauttamisen lisäksi johtamisen esimerkillinen käyttäytyminen laadun huomioimisessa on ratkaiseva tekijä. Vain näin voimme jatkuvasti tyydyttää asiakkaitamme korkealla tasolla.