Taloudellinen konteksti on suurten muutosten alla. Nämä muutokset vaativat muun muassa mukautettua myyntitekniikkaa, jotta voit edelleen erottua asiakkaidesi ja potentiaalisten asiakkaidesi keskuudessa.
Olemme kehittäneet innovatiivisen konseptin, joka tekee myyntitiimistäsi päättäväisen. Yhdistämällä "Ratkaisumyynnin" ja "Provokatiivisen myynnin", työntekijäsi hyödyntävät maksimaalisesti jokaista asiakassuhdetta.
OHJELMASSA:
Markkinoiden muutokset vaativat uutta lähestymistapaa: tuotemyynnistä ratkaisumyynnin ja provokatiivisen myynnin suuntaan.
Puhelinajanvarauksen helpottaminen ja parempi prospektointi
Strateginen tarpeiden analyysi suuremman vaikutuksen saavuttamiseksi
Tarpeiden luominen + todellisten kilpailukykyhaasteiden/mahdollisuuksien löytäminen
Argumentointi ja osoittaminen "asiakaslähtöisesti"
Vältä "Commodity Product" -ansat ja hintakeskustelut
Päätöksenteko mukavasti ja menestyksekkäästi
Erikoistuneena myyntikonsultointiin sekä myyntikoulutukseen, autamme teitä myyntihaasteissanne. Onko teillä vaikeuksia rekrytoida "SE" myyjä? Haluatteko tehostaa myyntiänne? Ovatko edustajanne riittämättömästi koulutettuja? Onko tiimistä vaihdettava jäsen nopeasti?
Ammattilaiskonsulttimme hoitavat nämä teille ja yrityksellenne tärkeät asiat. Tarkalla analyysilla erityistarpeistanne autamme teitä voittamaan myyntihaasteet. Mahdollistamme teidän kehittää kontaktejanne, tukea toimintaanne, hankkia uusia asiakkaita ja siten lisätä liikevaihtoanne.
MYYNTIKONSULTOINTI
Määrittelemme kanssanne kaikki avainelementit onnistuneeseen myyntityöhön, kuten kohdemarkkinat, myyntipotentiaali, myyntitiimin koko ja taloussuunnitelma.
Ceres on B2B-tapaamisten järjestämiseen erikoistunut puhelinpalvelukeskus. Pääasiallinen toimintamme Charleroin toimipisteessä on tapaamisten järjestäminen myyjille.
Ceres ei ole vain puhelinpalvelukeskus, vaan se tukee sinua liiketoimintasi kehittämisessä ja uusien asiakkaiden hankinnassa.
Lisäksi, ollessamme erikoistuneet tapaamisten järjestämiseen, Ceres auttaa myös kyselyjen ja tutkimusten toteuttamisessa, markkinatutkimuksissa, puhelinmuistutuksissa, puhelinmyynnissä, sähköpostiseurannassa jne.
Huolehdimme B2B-tapaamisten järjestämisestä, puhelinmyynnistä sekä sähköpostiseurannasta.
Besoin de déménager, de créer une succursale, de fournir un bureau à vos délégués commerciaux délocalisés, de plus d'espace de travail, d'une meilleure accessibilité, de parking gratuit, de possibilités de stockage, etc… ? Nul besoin d'investir dans un bâtiment propre. Ne prenez aucun risque et devenez locataire à la carte, sans bail ni obligation de durée. Nous vous proposons des formules souples et à des prix attractifs. (Possibilités de location à la journée ou à la demi-journée).
Les bureaux sont entièrement meublé et « équipés standard », et accessibles 24h/24, 7J/7. Vous êtes prêts à travailler en toute indépendance, dès votre arrivée.
Notre centre offre une flexibilité maximale vous permettant de faire évoluer votre infrastructure en fonction de vos besoins. Compris : l'accès wi-fi, accès à l'accueil et à l'espace lounge.
VIRTUAALITOIMISTON VUOKRAUS
Virtuaalitoimisto auttaa minimoimaan liiketoimintaan liittyviä kuluja. Virtuaalitoimiston avulla voit rekisteröidä yrityksesi luoksemme ja hyödyntää toimistoa tai kokoustilaa silloin, kun todella tarvitset sitä.
Virtuaalitoimisto sisältää myös liiketilan palvelut, kuten vastaanottovirkailijan, puhelinlinjan ja postin vastaanoton. Sinun ei tarvitse investoida omaan rakennukseen. Tällä tavoin voit keskittyä täysin päätoimintaasi. Tarjoamme joustavia vaihtoehtoja houkuttelevilla hinnoilla.
YRITYKSEN REKISTERÖINTI
Rekisteröintipalvelumme avulla saat heti virallisen osoitteen. Yrityksesi ansaitsee sijainnin taloudellisen toimintamme ytimessä. Tarjoamme sinulle tämän osoitteen Jumetin teollisuusalueella, Charleroin lentokentän vastapäätä.
Aloitatko toimintasi ja etsitkö kumppania, joka tukee sinua?
Ceres opastaa sinua pakollisissa menettelyissä, mutta myös neuvoo ja tarjoaa sinulle avaintekijät liiketoimintasi käynnistämiseksi ja vauhdittamiseksi: yksi osoite.
Me huolehdimme rekisteröinnistä yritysrekisteriin ja yritysten keskusrekisteriin, hoidamme myös rekisteröintisi sosiaalivakuutusrahastoon ja sosiaaliseen sihteeristöön, jos palkkaat suoraan henkilökuntaa.
Näiden pakollisten vaiheiden lisäksi voimme myös tarjota sinulle virtuaalisen tai fyysisen osoitteen liiketoimintakeskuksessamme, jotta voit majoittaa toimintasi. Jos haluat, hoidamme puolestasi yrityksen toiminnan kannalta olennaiset hallinnolliset tehtävät: puhelinvastaanotto, saapuvan ja lähtevän postin hallinta, vierailijoiden vastaanotto jne...
CERES tukee sinua uuden liiketoimintasi käynnistämisessä. Keskity liiketoimintaasi, jätä hallinnolliset asiat meille. Palveluidemme, kuten YRITYSRAKENNE, avulla autamme sinua:
- Aloittamaan yrityksesi henkilökohtaisesti
- Perustamaan yhtiösi
- Valitsemaan oikeudellisen muodon yrityksellesi
- Vertailussa itsenäinen/työntekijä
- Tarjoamaan perushallintotietämystä
- Tarjoamaan ammatillista tietämystä
- Määrittämään, mikä on lisä- tai päätoiminta
- Hakemaan yritysnumeroa
- Hakemaan lupia
- Saamaan BCE-ote
- Hakemaan ALV-numeroa
- Liittymään sosiaaliturvavakuutusrahastoon