Monisivustostrategian perusperiaate on luoda erilaisista koosta ja muodoista koostuva sivustokokonaisuus (esittelysivusto, tuotekatalogisivusto, räätälöity sivusto), joka on omistettu yritykselle sen verkkonäkyvyyden ja siten luonnollisen hakukoneoptimoinnin parantamiseksi. Jokaisella ympäristösivustolla voi olla luonnollista tai maksullista näkyvyyttä (Adwords, Facebook-mainokset jne.) ja se voi tuottaa kävijöitä tai liidejä, jopa luoda yhteisön.
Monisivustokonsepti mahdollistaa yrityksille näkyvyyden moninkertaistamisen omistettujen sivustojen kautta, jotka on suunnattu heidän jakelijoilleen, esittely- tai tuotekatalogisivustoille, jotka keskittyvät heidän tuotteisiinsa, palveluihinsa tai toimialueeseensa, sekä muille uutis- tai tietosivustoille.
Vaikka pääargumentti on luonnollisten backlinkien (ulkoisten linkkien, jotka osoittavat yrityksen pääsivustolle) lisääminen, ei myöskään pidä unohtaa mahdollisuutta hyödyntää näitä tiloja investoinnin tuottamiseksi mainosten kautta.
Onhan se turhauttavaa, kun puhutaan "viestinnästä", ja tämä tunne on monien verkostoitumisyritysten yrittäjien keskuudessa, minkä vuoksi visuelle.be päätti jakaa lähestymistapansa.
Ei ole "taikareseptiä", mutta on menetelmä, joka toimii asiakkaideni kanssa, joten miksi ei jakaisi sitä?
Sarja kortteja, jotka on suunniteltu käytännön "työkaluiksi", pohdintapisteiden kanssa, jotka vievät sinut askel askeleelta kohti tarkkaa tavoitetta.