{"E-LEARNING AUFBAU:":"E-LEARNING-RAKENNE:","Lektion 8: Praktische Tipps zur Umsetzung":"Luku 8: Käytännön vinkkejä toteutukseen","Lektion 4: Kundenintelligenz-Anwendungsfälle":"Luku 4: Asiakasälykkyyden käyttötapaukset","Ausblick: Unterstützung bei der Umsetzung":"Yhteenveto: Tuki toteutuksessa","-Erfolgsbewährte Taktiken zur Umsetzung":"-Käytännön toimenpiteet, jotka ovat osoittautuneet tehokkaiksi","E-LEARNING FEATURES:":"E-LEARNING-OHJELMAN OMINAISUUDET:","-Verbessern Sie Ihr datengetriebenes Kundenverständnis":"-Paranna dataan perustuvaa asiakasymmärrystäsi","-Hochinteraktives 6-stündiges Training":"-Korkeasti interaktiivinen 6 tunnin koulutus","-Fokussieren Sie Ihre Vertriebsteams auf Ihre absoluten Top-Kunden":"-Kohdista myyntitiimisi ehdottomasti parhaisiin asiakkaisiisi","Lektion 5: Kundensegmentierungs-Grundlagen":"Luku 5: Asiakassegmentoinnin perusteet","-Professionelles Zertifikat nach Abschluss":"-Ammattimainen sertifikaatti koulutuksen jälkeen","Lektion 6: Kundensegmentierungs-Modell":"Luku 6: Asiakassegmentointimalli","-Einmaliger Kauf - kein Abonnement":"-Kertamaksu - ei tilausvelvoitetta","Lektion 1: Kundenintelligenz-Grundlagen":"Luku 1: Asiakasälykkyyden perusteet","Lektion 3: Kundenintelligenz-Datenpool":"Luku 3: Asiakasälykkyyden tietovarasto","WAS SIE IN DIESEM E-LEARNING LERNEN:":"MITÄ OPIT TÄSSÄ E-LEARNINGISSA:","-24/7 Zugang über Online-Account":"-24/7 pääsy verkkotilin kautta","Lektion 9: Abschlussquiz":"Luku 9: Lopputentti","-Entwickeln Sie Maßnahmen zur Wertschöpfungssteigerung":"-Kehitä toimenpiteitä arvon lisäämiseksi","Lektion 2: Kundenintelligenz-Prozess":"Luku 2: Asiakasälykkyysprosessi","Lektion 7: Segmentspezifische Vertriebsmaßnahmen":"Luku 7: Segmenttikohtaiset myyntitoimenpiteet","-Entwickelt von erfahrenen Sales-Experten":"-Kehitetty kokeneiden myyntiasiantuntijoiden toimesta"}