Sisältötuotanto ja ylläpito, monikanava, elokuva & valokuvaus, verkossa & offline, digitaalinen & painettu
Kehitämme, suunnittelemme ja tuotamme luovia konsepteja (B2B & B2C) selkeällä tavoitteena, kuten esimerkiksi huomion herättäminen, myynnin lisääminen tai tunnettuuden kasvattaminen. Perusperiaatteemme on "Sosiaalinen ensin".
Optimaalisessa markkinointimixissä syntyy kokonaisvaltainen viestintä. Kaikki kampanjan osat tukevat toisiaan – riippumatta siitä, ovatko ne verkossa tai offline, digitaalisia tai painettuja.
Kokoonpanotestit, sähköisten ja ohjelmistotoimintojen tarkastus, käyttöönoton testit – kehitetään testistrategia yksilöllisesti tarpeidesi ja kokoonpanosi mukaan, ja sovitetaan testit tarkasti toisiinsa.
Kokonaisvaltainen testikehityksemme nopeuttaa prosessia tuotteidesi toimitukseen ja vähentää testauksen vaatimuksia.
Eckstein Design edustaa strategista innovaatiota muotoilussa. Me ymmärrämme muotoilustrategian ydinosaamisena, jonka avulla kehitätte brändi-identiteettiänne harkitusti ja erotutte kilpailussa. Tulevaisuus vaatii luovia ja innovatiivisia lähestymistapoja, jotka ylittävät toiminnalliset ratkaisut. Ajattelemme tavallisen yli ja luomme kanssanne tuotteita ja palveluja, jotka todella tekevät eron ja joita asiakkaat rakastavat.
Hyödynnämme muotoilu- ja psykologiavälineitä ymmärtääksemme yrityksenne syvällisesti, toteuttaaksemme käyttäjäkeskeistä tutkimusta ja suunnitellaksemme tuotteita, jotka vakuuttavat toiminnallisuudellaan ja muotoilullaan. Strategiamme keskittyy siihen, että yhdistämme ei vain visuaaliset ja toiminnalliset, vaan myös emotionaaliset ja strategiset näkökohdat, jotta voimme luoda vahvan ja kestävän muotoilun identiteetin, joka varmistaa brändinne pitkäaikaisen menestyksen.
Saat kattavia ja ammattimaisia verkkomainontakonsepteja, myyntistrategioita, tietoa brändisi, tuotteidesi tai palveluidesi brändäämisestä kannattavan liiketoiminnan rakentamiseksi.
Hyödynnä 100 %:sti GDPR-yhteensopivia verkkomainontatyökaluja, joiden avulla pääset nopeasti ja tehokkaasti menestykseen.
Me mainostoimistona olemme havainneet, että älykkäässä markkinointistrategiassa on suurin arvo asiakkaillemme.
Erityisesti pienille ja keskikokoisille asiakkaille, joilla ei ehkä ole kokopäiväistä markkinointipäällikköä, tämä tarjoaa suurimman hyödyn. Strategisen lähestymistavan etu on siinä, että kaikki mainontatoimenpiteet suunnitellaan ja siten ne tukevat toisiaan. Näin osa on enemmän kuin yksittäisten toimenpiteiden summa. Lähestymistapa ilman markkinointisuunnitelmaa on yhä vähemmän tehokas ja valitettavasti lopulta kalliimpi. BEE BEE mainostoimiston markkinointisuunnitelma näyttää aikajärjestyksen toisiaan tukevista mainontatoimenpiteistä, joissa käytetään mainosmateriaaleja määritellylle kohderyhmälle. Markkinointisuunnitelma luo suuntaa, tarjoaa onnistumisen seurannan ja auttaa likviditeetin suunnittelussa.
Projektirahoituksen keskiössä liittovaltion ministeriöissä on huipputeknologian strategia. Huipputeknologian strategian tavoitteena on tehdä Saksasta edelläkävijä globaalien haasteiden ratkaisemisessa ja antaa vakuuttavia vastauksia 21. vuosisadan kiireellisiin kysymyksiin.
"Huipputeknologian strategia 2025" -ohjelman myötä tutkimus- ja kehittämiskulujen osuus Saksassa pyritään nostamaan 3,5 prosenttiin BKT:stä vuoteen 2025 mennessä. Näitä tulevaisuuden investointeja varten tarvitaan vahvoja kumppaneita liiketoiminnassa.
Valittuja huipputeknologian strategian tavoitteita:
- Taistella syöpää vastaan
- Teollisuuden kasvihuonekaasupäästöjen merkittävä vähentäminen
- Muovipäästöjen vähentäminen ympäristöön
- Kestävä talous kiertotaloudessa
- Biologisen monimuotoisuuden säilyttäminen
- Akun solutuotannon perustaminen Saksassa
- Turvallinen, verkottunut ja puhdas liikkuvuus
- Hyvä elämä ja työskentely koko maassa
- Teknologia ihmisen hyväksi
- Keinotekoinen älykkyys
Valmistusprosessin osalta valukappaleet ovat erittäin monimutkaisia. Jokaisen tuotteen on täytettävä erityiset vaatimukset eri käyttötarkoituksia varten. Tämän vuoksi jokaisella tuotteella on erityiset vaatimukset valmistus- ja jälkikäsittelyprosessille sekä materiaalivalinnalle.
Koulutettu neuvonta on tässä välttämätöntä! Vain sen avulla voidaan toteuttaa yksilöllisiä ja kestäviä ratkaisuja.
Miten toimimme? Tiiviissä yhteistyössä kanssanne, asiakkaamme, asiantuntijamme selvittävät halutun komponentin laatukriteerit, kehittävät rakenteellista suunnittelua ja valitsevat tarkasti materiaalit sekä jälkikäsittely- ja jatkokäsittelyprosessit.
Tutustu seuraavilta sivuilta neuvontapalveluihimme koskien
• Materiaalivalintaa
• Suunnittelua
• Muotin täyttö- ja jähmettymisanalyysiä
Kokenut, sisäinen testaus- ja analyysitiimi edustaa laatua parhaimmillaan – tuotespesifisti ja juuri niin kuin asiakas, eli te, haluatte. Varmistaaksemme laadun sarjatuotannossa jo varhaisessa vaiheessa ja taataksemme ongelmattoman tuotannon aloituksen, testauslaitteet integroidaan valmistusprosesseihin ja automatisoituihin tuotantolinjoihin.
Sijoitustestit, sähköisten ja ohjelmistotoiminnallisuuksien tarkistaminen, käynnistystestit – riippuen yksilöllisistä vaatimuksistanne ja komponentistanne, kehitämme testistrategian ja säädämme testit toisiinsa sopiviksi.
Kattava testikehitysmenetelmämme nopeuttaa prosesseja aina tuotteen toimitukseen saakka ja vähentää testauskustannuksia.
Otamme tulevan testistrategian huomioon suunnitteluvaiheessa ja toteutamme sen rinnakkain tuotannon kanssa. Kehitysvaiheen aikana ajattelemme eteenpäin ottaaksemme huomioon testiliitännät testivälineelle. ICT-testi ilman testiliitäntöjä on myös mahdollista.
Ennakoivuutemme auttaa välttämään kalliita korjauksia tai lisätuotantovaiheita.
Asiantuntijamme analysoivat ja arvioivat tarpeesi. Miten voit saavuttaa tavoitteesi voimassa olevien olosuhteiden puitteissa? Mitkä ovat mahdolliset vaihtoehdot? Annamme sinulle hyvin perusteltua apua päätöksenteossa.
Meidän kanssamme päätät kehityskumppanista, joka omien valmistuskokemustensa ansiosta auttaa sinua aina saavuttamaan tavoitteesi.
Kehitysaikojen lyhentyessä testaus- ja tuotantomenetelmät monimutkaistuvat. Toteutettavuustutkimuksemme antavat sinulle yleiskuvan tarvittavista resursseista, ajankäytöstä ja odotetuista kustannuksista.
Asiakasprojektiin keskittyessämme selvitämme kaikki toteutukseen liittyvät olennaiset kysymykset.