Grafikr A/S:llä yksi suurimmista palveluistamme on konversio-optimointi, jossa autamme asiakkaitamme saamaan enemmän kävijöitä muuttumaan maksaviksi asiakkaiksi.
Konversio-optimoinnin, eli CRO:n, onnistumiseksi on tärkeää, että tunnemme koko asiakasmatkan A:sta Z:aan. Tämän jälkeen analysoimme verkkokaupan dataa työkaluilla kuten Shopify, Hotjar ja Google Analytics saadaksemme dataperustan ja näkemyksen käyttäytymisestä.
Sen jälkeen testaamme hypoteesejamme, mikä voi olla esimerkiksi tuotteen sivun uudelleen suunnittelu, jonka tarkoituksena on saada enemmän klikkauksia "lisää ostoskoriin" -painikkeeseen. Tätä varten teemme A/B-splittitestin, jotta saamme jälleen dataa ennen kuin toteutamme uuden suunnittelun pelkän intuitiomme perusteella. Tällä tavoin voimme jatkuvasti parantaa yksittäisen verkkokaupan konversioprosenttia, sillä testaamme ja meillä on pätevä dataperusta toteutuksillemme.
Jos haluat meidän auttavan sinua ja verkkokauppaasi konversio-optimoinnissa, ota yhteyttä osoitteessa www.grafikr.dk
Etsitkö responsiivista verkkosivustoa, joka on suunniteltu ja kehitetty WordPressissä? Voin auttaa sinua vahvistamaan liiketoimintaasi ammattimaisella verkkosuunnittelulla, joka keskittyy konversio-optimointiin. Lyhyesti sanottuna, suunnittelen verkkosivustoja, jotka tuovat enemmän liidejä yrityksellesi. Minulla on yli 8 vuoden kokemus WordPress-verkkosuunnittelijana, ja olen auttanut yli 800 suomalaista yritystä heidän verkkosivustonsa ja online-identiteettinsä kanssa. Hinnat vaihtelevat yleensä 8 000 €:sta 25 000 €:oon WP-verkkosivustolle.